Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:Overvej lige...
Stupid Football ‏@StupidFootball

Granada won against Real Madrid without having a single shot on target.
På resultat.dk viser statistikken:
35% Boldbesiddelse 65%
3 Målforsøg 9
1 Skud på mål 4
2 Skud væk fra mål 5
12 Frispark 19
4 Hjørnespark 8
1 Offside 5
18 Indkast 28
3 Målredninger 0
14 Målspark 6
18 Fejl 7
2 Gule kort

Men på espn har man:
GranadaReal Madrid
4(0) Shots (on goal) 17(4)
19 Fouls 7
4 Corner kicks 8
1 Offsides 5
28% Time of Possession 72%
2 Yellow Cards 3
0 Red Cards 0
4 Saves 0
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:HAHAHAHAHA!!! Hvor er det genialt!!!
Skal vi lige styre tonen, det er ikke længe siden vi tabte. Vi møder Valencia imorgen, så skal vi ikke styre hovmodheden ? Vi kan sagtens være glade for at de taber :)
Efter alt det lort vi har skulle høre fra real de sidste par dage så kan jeg desværre ikke rigtig holde mig tilbage... Det her er lidt for godt til at være sandt!
Jeg er også ekstremt glad, især fordi ronaldo scorede, men jeg synes bare vi skal beherske - som du selv siger, noget de hvide kunne lære :)
Lad nu folk juble på vores Barca-forum. Det er da vel undt, efter den sidste tids skaberi i Madrid
Folk må der gerne juble eller glæde sig, men man behøver da ikke at beherske sig afstumpet?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Real Madrid

Indlæg af abx »

Håber ikke det er sådan hans personlige side og rolle som far er.
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Det ene indenfor målrammen for Granada må være CR som nogle registrer og andre ikke. ?
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fyldigt kampreferat på Madridista:
Real Madrid var sent lørdag aften på besøg hos bundholdet Granada til et opgør, som udelukkende handlede om at få tre points med tilbage til den spanske hovedstad.

Og Mourinhos tropper tog da også teten fra kampens start, men det var småt med oplagte chancer og faktisk var bedste forsøg på mål inden for det første kvarter, da Xabi Alonso missede en tilbagelægning til Diego López, så han måtte spurte tilbage og sparke bolden til indkast.

Granada ville også være med og efter tyve minutter slap Aranda fri på højrekanten og sendte et indlæg ind over mål, som Arbeloa i sidste øjeblik fik ekspederet til hjørne og på det fik Cristiano Ronaldo desværre headet bolden i eget net.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBarcelonaChr skrev:Fyldigt kampreferat på Madridista:
Real Madrid var sent lørdag aften på besøg hos bundholdet Granada til et opgør, som udelukkende handlede om at få tre points med tilbage til den spanske hovedstad.

Og Mourinhos tropper tog da også teten fra kampens start, men det var småt med oplagte chancer og faktisk var bedste forsøg på mål inden for det første kvarter, da Xabi Alonso missede en tilbagelægning til Diego López, så han måtte spurte tilbage og sparke bolden til indkast.

Granada ville også være med og efter tyve minutter slap Aranda fri på højrekanten og sendte et indlæg ind over mål, som Arbeloa i sidste øjeblik fik ekspederet til hjørne og på det fik Cristiano Ronaldo desværre headet bolden i eget net.
Arrrhhh der er altså en knap nedenunder Christian, hvor referatet er meget længere og mere fyldestgørende end den der apetizer.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SpillerSomMESSI skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Fyldigt kampreferat på Madridista:
Real Madrid var sent lørdag aften på besøg hos bundholdet Granada til et opgør, som udelukkende handlede om at få tre points med tilbage til den spanske hovedstad.

Og Mourinhos tropper tog da også teten fra kampens start, men det var småt med oplagte chancer og faktisk var bedste forsøg på mål inden for det første kvarter, da Xabi Alonso missede en tilbagelægning til Diego López, så han måtte spurte tilbage og sparke bolden til indkast.

Granada ville også være med og efter tyve minutter slap Aranda fri på højrekanten og sendte et indlæg ind over mål, som Arbeloa i sidste øjeblik fik ekspederet til hjørne og på det fik Cristiano Ronaldo desværre headet bolden i eget net.
Arrrhhh der er altså en knap nedenunder Christian, hvor referatet er meget længere og mere fyldestgørende end den der apetizer.
Ahhhh okay, den havde jeg ikke lige set! Min fej, ikke flere øl Christian...

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hej, hedder du Christian. Det var da et fint navn. Du må være glad. Tillykke... næste gang tryk på knappen, lizzom!
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Hej, hedder du Christian. Det var da et fint navn. Du må være glad. Tillykke... næste gang tryk på knappen, lizzom!
Det er jeg fandme også mand!! Skal sjøst nok huske at trykke på knappe, igos?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

God overskrift! Men det er vel det eneste gode der er at sige om en aften som i aften.
Vi kan jo vanen tro sidde og kritisere spillernes motivation, kampprogrammet, Özils fravær, gnidninger i truppen mm. for at finde undskyldninger for Madrids elendighed. Faktum er blot, at Real Madrid i nuværende forfatning ikke for alvor mestre andet end kontrastød og omstillinger. Og prisen for det er mange og flere triste aftener som denne.

Det er den triste kendsgerning jeg modvilligt har måtte sande. Efter 3,5 år på posten som jefe har Mourinho ikke udviklet Madrids spil nok til at være berettiget en plads ved roret. Det piner mig at skrive det for jeg har alle mine dage været stor tilhænger af manden fra Setúbal.
Taget fra madridista.dk forum. Thumbs up.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Real Madrid

Indlæg af # 23 »

....
Senest rettet af # 23 søn feb 03, 2013 10:12 am, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_2... Manden er til grin! "Når holdet vinder så er det spillernes fortjeneste men når holdet taber så er det min skyld"! Buhu mou... Hvor er det synd for dig!

Og hvor er det patetisk at manden lige skal sende en stikpille mod barca... Tag nu bare nederlaget som en mand!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Han er så klam - så klam. Vi havde en dags mindre pause end RM til el Clasico i onsdags, men det tæller vel ikke i hans bog. Og der er kom naturligvis ingen Whine.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg lagde mest mærke til det her;
A few of our players who played today were tired, because they worked tremendously in the full game against Barcelona.

"But I don't know why there were others who played today and were tired, yet they were either on the bench, or in the stands, on Wednesday."
Jeg tænker umiddelbart at den er plantet på Ramos ( en mand han efter sigende ikke bryder sig særlig meget om).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ramos, Coentrao, Marcelo, Modric, Di Maria.... han har sq haft udfald med dem alle stort set, nok ikke Modric endnu. Men ja, kunne godt gå på en Ramos, og evt. Marcelo som han vidst er blevet knap så glad for.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster