Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Dhacarbe skrev:

Vi ville gøre alt for at vinde??? - jeg kan ikke snakke for alle Barca fans, men jeg ville ihvertfald ikke holde med et hold der vil gøre hvad som helst for at vinde. Som daluigi flot nævner, kom Barca i den samme situation i 08, men valgte heldigvis anderledes.
Ja det beskriver hvordan klubben gjorde. Ikke fansene.

Alle fans kigger i sidste ende væk fra det usportslige. I accepterer også at spillerne filmer, selvom det er hamrende usportsligt. I en tid hvor klubben vil være i krise ville I også kunne acceptere en træner som Mourinho, for at undgå, at rivalerne endnu en gang skulle vinde.
Og hvor ved du det fra? Har du undersøgt eller hvad??

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:Nu er diskussionen nået langt ude. Det er selvfølgelig trist og ærgerligt at man ikke væmmes omkring de ting Mourinho har gået og foretaget de seneste tre sæsoner i Real, og min teori passede jo meget fint, at så længe manden har succes, så er Real fans ligeglade med hvad han foretager sig absurditeter. Det skal bare ikke gå udover Real, så er man ligeglad.

Det der med at man ikke er menneskelig, det er jo en kendsgerning, når man ikke vil tage afstand fra Mourinho gøren og laden, for det er uanstændig synes jeg. Men alle har sine meninger og holdninger, så.
Være menneskelig. Slap nu af. Nogle gange får i det til at lyde som om, at manden har dræbt tre spillere fra Barcelona eller sådan noget. Han har gjort noget lort, bum. Så kommer man videre. Så kan man have diverse meninger om ham, men nu er det trods alt fodbolden det handler om.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
Og hvor ved du det fra? Har du undersøgt eller hvad??

Næh, det har jeg ikke. jeg har også op til flere gange skrevet, at jeg tror I ville.

Du kan jo heller ikke bevise, at I ikke ville acceptere det som fans, og derfor synes jeg ikke man kan blive vrede på Real Madrid fans der har accepteret Mou som træner. Jeg synes det er helt absurd, at man blive decideret vred på RM fans på grund af det.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
Nu er det ved at være for trættende. Du snakker om det samme igen og igen, og forholder dig ikke rigtigt til indlæggene.

1. Zlatan fik jo sparket, og han var købt med henblik på at tilføre noget nyt; det er korrekt, men da man købte ham så ville man ændre hans attitude. Du skal læse hans bog, da han selv tydeliggør det i bogen at han i Barca blev stillet kravet om han skulle ændre sit person, og det kunne han ikke, og derfor fik han sparket.

2. Du er da klar over at vi var i samme situation tilbage i 2008, før Peps ansættelse. Det er noget du meget fint undgår. Vi valgte jo ikke Mourinho, selvom mange andre klubber ville gøre det, men vi ville ikke gå på kompromis med vores idealer. Så vi kan skam godt sætte os i jeres situation, men vi vil heller havde en uerfaren træner end Mourinho.

3. Til trods for vores heftig diskussion, samt hvis jeg har sagt noget forkert eller hårdt, vil jeg undskylde, for det ikke intentionen. Og i øvrigt glædelig jul samt alle jer andre herinde.
Du læser jo så åbenbart heller ikke hvad jeg skriver. Det handler jo ikke om hvad klubben gør, men hvordan fansene reagerer. Det er svært at sammenligne ja, men det bunder ud i, at I Barca fans kan blive vrede på Madrid fans, når man skriver, at man først nu ønsker Mourinho fyret.

Nu snakker du igen om noget andet. Nu er snakken faldet på Fans kontra ledelse. Du vil bare ikke erkende at du har ført dig sig på vildspor eller misforstået noget. Vi fans fravalgte jo også Mourinho, da jeg husker at majoriteten ville ikke ansætte ham, om de ville ansætte Pep, er en anden sag.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
Og hvor ved du det fra? Har du undersøgt eller hvad??

Næh, det har jeg ikke. jeg har også op til flere gange skrevet, at jeg tror I ville.

Du kan jo heller ikke bevise, at I ikke ville acceptere det som fans, og derfor synes jeg ikke man kan blive vrede på Real Madrid fans der har accepteret Mou som træner. Jeg synes det er helt absurd, at man blive decideret vred på RM fans på grund af det.

Jeg er ikke vred på Real fans over at I valgte Mourinho. Det er jeg ligeglad med, men at man kan blive så hyklerisk at man skal forsvare sig selv og tage afstand nu, det er i min bog irriterende, ikke andet. ;-)
Senest rettet af Kubala søn dec 23, 2012 10:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

michaelk94 skrev:
Dhacarbe skrev:

Vi ville gøre alt for at vinde??? - jeg kan ikke snakke for alle Barca fans, men jeg ville ihvertfald ikke holde med et hold der vil gøre hvad som helst for at vinde. Som daluigi flot nævner, kom Barca i den samme situation i 08, men valgte heldigvis anderledes.
Ja det beskriver hvordan klubben gjorde. Ikke fansene.

Alle fans kigger i sidste ende væk fra det usportslige. I accepterer også at spillerne filmer, selvom det er hamrende usportsligt. I en tid hvor klubben vil være i krise ville I også kunne acceptere en træner som Mourinho, for at undgå, at rivalerne endnu en gang skulle vinde.
Klubben og fansne holder sammen, og vi er jo derfor fuldstændig enig med hvad klubben gør. Det er altid ledelsen som træffer beslutningerne vedrørende klubben, så hvordan du vil finde bevis for din absurde påstand vil jeg meget gerne høre. Ergo er det du siger ren provokation. Indse du har tabt denne debat på baggrund af en svag argumentation. God jul, Michael, nu trænger du vist til lidt ferie.
Senest rettet af Daluigi søn dec 23, 2012 8:37 pm, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
Nu snakker du igen om noget andet. Nu er snakken faldet på Fans kontra ledelse. Du vil bare ikke erkende at du har ført dig sig på vildspor eller misforstået noget. Vi fans fravalgte jo også Mourinho, da jeg husker at majoriteten ville ikke ansætte ham, om de ville ansætte Pep, er en anden sag.
Hold nu op. Enten har du ikke læst diskussionen eller så læser du kun, det du vil læse.

Jeg har hele tiden diskuteret, at det var fair, at Real fans havde accepteret Mou. Man har tilgivet de dumheder han lavede, fordi han skaffede resultater.

Så brugte jeg eksemplet med Zlatan, fordi jeg tror I ville reagere på samme måde, så blot fordi I var i en god position, da i er fan af en klub der i øjeblikket gør alt rigtigt, så behøver man ikke blive vrede på RM fansene.

Og igen, har du beviser på med, at majoriteten fravalgte Mourinho, for jeg kan huske mange Barca fans der snakkede om, at man skulle have en træner der kunne holde styr på stjernerne som Ronaldinho, Deco og Eto'o og de typer tror jeg ikke havde noget imod Mourinho.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:Nu er diskussionen nået langt ude. Det er selvfølgelig trist og ærgerligt at man ikke væmmes omkring de ting Mourinho har gået og foretaget de seneste tre sæsoner i Real, og min teori passede jo meget fint, at så længe manden har succes, så er Real fans ligeglade med hvad han foretager sig absurditeter. Det skal bare ikke gå udover Real, så er man ligeglad.

Det der med at man ikke er menneskelig, det er jo en kendsgerning, når man ikke vil tage afstand fra Mourinho gøren og laden, for det er uanstændig synes jeg. Men alle har sine meninger og holdninger, så.
Være menneskelig. Slap nu af. Nogle gange får i det til at lyde som om, at manden har dræbt tre spillere fra Barcelona eller sådan noget. Han har gjort noget lort, bum. Så kommer man videre. Så kan man have diverse meninger om ham, men nu er det trods alt fodbolden det handler om.

Du siger det selv. Det handler om fodbold, og hvad fik Mourinho det til. ;-)

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev: Klubben og fansne holder sammen, og vi er jo derfor fuldstændig enig med hvad klubben gør. Ergo er det du siger ren provokation. Indse du har tabt denne debat på baggrund af en svag argumentation. God jul, Michael, nu trænger du vist til lidt ferie.
Nej jeg har sgu næsten for meget ferie, når jeg kan sidde herinde en hel dag med tømmermænd og diskutere. :D

Jeg har på ingen måde tabt, men det er fint du bilder dig selv ind det.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
Jeg er ikke vred på Real fans over at I valgte Mourinho. Det er jeg ligeglad med, men at man kan blive så hyklerisk at man skal forsvare sig selv og tage afstand nu, det er i bogen irriterende, ikke andet. ;-)
Ja, jeg giver mig sgu ikke rigtigt, når Daluigi starter med at give en lille sviner, fordi man kommer herind med den besked, at jeg nu synes Mou skal fyres.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
Nu snakker du igen om noget andet. Nu er snakken faldet på Fans kontra ledelse. Du vil bare ikke erkende at du har ført dig sig på vildspor eller misforstået noget. Vi fans fravalgte jo også Mourinho, da jeg husker at majoriteten ville ikke ansætte ham, om de ville ansætte Pep, er en anden sag.
Hold nu op. Enten har du ikke læst diskussionen eller så læser du kun, det du vil læse.

Jeg har hele tiden diskuteret, at det var fair, at Real fans havde accepteret Mou. Man har tilgivet de dumheder han lavede, fordi han skaffede resultater.

Så brugte jeg eksemplet med Zlatan, fordi jeg tror I ville reagere på samme måde, så blot fordi I var i en god position, da i er fan af en klub der i øjeblikket gør alt rigtigt, så behøver man ikke blive vrede på RM fansene.

Og igen, har du beviser på med, at majoriteten fravalgte Mourinho, for jeg kan huske mange Barca fans der snakkede om, at man skulle have en træner der kunne holde styr på stjernerne som Ronaldinho, Deco og Eto'o og de typer tror jeg ikke havde noget imod Mourinho.
Det må være de Barca fans i din omgangskreds, men fred være med det. Jeg gider ikke at diskutere det med dig længere. Du er gået i selvsving. Du beskylder mig for det og jeg omvendt. Lad os bare droppe det. Vi bliver ikke enige Michael.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
Nu snakker du igen om noget andet. Nu er snakken faldet på Fans kontra ledelse. Du vil bare ikke erkende at du har ført dig sig på vildspor eller misforstået noget. Vi fans fravalgte jo også Mourinho, da jeg husker at majoriteten ville ikke ansætte ham, om de ville ansætte Pep, er en anden sag.
Hold nu op. Enten har du ikke læst diskussionen eller så læser du kun, det du vil læse.

Jeg har hele tiden diskuteret, at det var fair, at Real fans havde accepteret Mou. Man har tilgivet de dumheder han lavede, fordi han skaffede resultater.

Så brugte jeg eksemplet med Zlatan, fordi jeg tror I ville reagere på samme måde, så blot fordi I var i en god position, da i er fan af en klub der i øjeblikket gør alt rigtigt, så behøver man ikke blive vrede på RM fansene.

Og igen, har du beviser på med, at majoriteten fravalgte Mourinho, for jeg kan huske mange Barca fans der snakkede om, at man skulle have en træner der kunne holde styr på stjernerne som Ronaldinho, Deco og Eto'o og de typer tror jeg ikke havde noget imod Mourinho.
Det må være de Barca fans i din omgangskreds, men fred være med det. Jeg gider ikke at diskutere det med dig længere. Du er gået i selvsving. Du beskylder mig for det og jeg omvendt. Lad os bare droppe det. Vi bliver ikke enige Michael.
Det er i orden. Glædelig jul.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

michaelk94 skrev:
Daluigi skrev: Klubben og fansne holder sammen, og vi er jo derfor fuldstændig enig med hvad klubben gør. Ergo er det du siger ren provokation. Indse du har tabt denne debat på baggrund af en svag argumentation. God jul, Michael, nu trænger du vist til lidt ferie.
Nej jeg har sgu næsten for meget ferie, når jeg kan sidde herinde en hel dag med tømmermænd og diskutere. :D

Jeg har på ingen måde tabt, men det er fint du bilder dig selv ind det.
JEg har argumenteret med eksempler, og endda kommet med noget så konkret som et fravalg af selvsamme træner derdiskuteres. At du så træder i vande ved et håbløst argument, som vi alle har manet til jorden, er ikke just at diskutere. Ergo har du tabt denne tråd som diskussion. At du holder fast i din mening, skal du så have ret til. Jeg har blot formået ved hjælp af fakta, at bevise det du lukker ud er ren og skær løgn og ringe spekulation. Det kunne godt lugte lidt af nederlag, omend jeg ikke ynder at bruge den slags udtryk i debatter. Du efterlader mig bare intet valg, når du nægter at komme med beviser.
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
Nu snakker du igen om noget andet. Nu er snakken faldet på Fans kontra ledelse. Du vil bare ikke erkende at du har ført dig sig på vildspor eller misforstået noget. Vi fans fravalgte jo også Mourinho, da jeg husker at majoriteten ville ikke ansætte ham, om de ville ansætte Pep, er en anden sag.
Hold nu op. Enten har du ikke læst diskussionen eller så læser du kun, det du vil læse.

Jeg har hele tiden diskuteret, at det var fair, at Real fans havde accepteret Mou. Man har tilgivet de dumheder han lavede, fordi han skaffede resultater.

Så brugte jeg eksemplet med Zlatan, fordi jeg tror I ville reagere på samme måde, så blot fordi I var i en god position, da i er fan af en klub der i øjeblikket gør alt rigtigt, så behøver man ikke blive vrede på RM fansene.

Og igen, har du beviser på med, at majoriteten fravalgte Mourinho, for jeg kan huske mange Barca fans der snakkede om, at man skulle have en træner der kunne holde styr på stjernerne som Ronaldinho, Deco og Eto'o og de typer tror jeg ikke havde noget imod Mourinho.
Det må være de Barca fans i din omgangskreds, men fred være med det. Jeg gider ikke at diskutere det med dig længere. Du er gået i selvsving. Du beskylder mig for det og jeg omvendt. Lad os bare droppe det. Vi bliver ikke enige Michael.
Det er i orden. Glædelig jul.

I lige måde. :smile:

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev: JEg har argumenteret med eksempler, og endda kommet med noget så konkret som et fravalg af selvsamme træner derdiskuteres. At du så træder i vande ved et håbløst argument, som vi alle har manet til jorden, er ikke just at diskutere. Ergo har du tabt denne tråd som diskussion. At du holder fast i din mening, skal du så have ret til. Jeg har blot formået ved hjælp af fakta, at bevise det du lukker ud er ren og skær løgn og ringe spekulation. Det kunne godt lugte lidt af nederlag, omend jeg ikke ynder at bruge den slags udtryk i debatter. Du efterlader mig bare intet valg, når du nægter at komme med beviser.
Jeg synes også diskussionen er lang, men derfor kan du ikke gøre dig til vinder. Heller ikke fordi der er flere Barca fans herinde end Real fans, sjovt nok.

Du har bevist, hvordan din klub vil reagere. Det kan du være glad for, men du har ikke bevist, hvordan Barca fans ville reagere, hvis de havde stået i selvsamme situation som Real og det fx ikke havde fungeret med Pep, ligesom det ikke fungerede med Pellegrini for Real Madrid.

Så er det en diskussion om spekulationer. Det kan du ikke vinde, men jeg argumentere så med et eksempel med Ibrahimovic, som er en af de eneste kontroversielle personer der har været i jeres klub i lang tid. Det gør jeg, fordi du vælger at blive vred på mig, fordi jeg tidligere har accepteret Mou i den tro, at han ville bygge et fundament op der var bedre end jeres. Det tror jeg var sket for alle fans i alle klubber inklusivt FC Barcelona.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster