Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev:
Daluigi skrev:Og for lige fulstændig at jorde din påstand, Michael. Så stod vi altså i 2008 og skulle have ny træner efter FR, som til sidst var i en dårlig stime.. vi havde tabt mesterskabet, og Real havde basket os 4-1... Vi får en Mourinho på knæ som i den grad gerne vil have jobbet som træner i vores klub. Hvad gør vi? Hiver en 2. holdstræner uden erfaring op som træner foran Mourinho.... Ja, så bliver det jo ikke mere tydeligt hvordan man handler i Barca vel? Vi sagde direkte nej til dit lille scenarie... Slut på galskaben.
Og det viser, hvordan I fans ville reagere? Nej.

Der er en helt masse gode argumenter for, at Real Madrid skulle have afskaffet Mourinho tidligere, men det er jo ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om, at det var forståeligt, at vi fans accepterede Mourinho og støttede op om holdet, fordi vi ville gøre alt for at vinde igen. Jeg tror, jeg ved ikke, men tror at I havde reageret på samme måde og det eneste grundlag jeg har for det, er situationen med Zlatan, fordi I sagtens kunne forgude en spiller som Zlatan, selvom han er et af de største svin der findes.

Det kan være du havde reageret anderledes end den typiske Barca-fan som jeg beskriver, men det er jo bestemt heller ikke alle Real Madrid fans der har været positive overfor Mourinho.
Amen altså, helt ærligt. Ok find et godt eksempel, hvor folk forsvarede Ibra efter han havde lavet noget kontroversielt, mens han var i Barca? Jeg tror ikke du kan.

Men egentlig giver du jo Daluigi og os andre ret på en måde. Så længe han vinder, har i fans en tendens til at tilgive og se fuldstændig bort fra de værdier, som i har i jeres klub. Med erfaring fra tidliegere episoder og sæsoner, tror jeg også størstedelen af de fans, der råber op om en fyring, vil forsvare ham, hvis han vandt C.L. Det er dét, der er hyklerisk.
Senest rettet af Visca El Barca søn dec 23, 2012 7:54 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:

Præcis, jeg tror heller ikke at man undervurdere Real, men det tror jeg heller ikke nogen gør herinde, og Real kan sagtens vende skuden, og det tror jeg også de gør, og hvis Mourinho vinder CL, ja så vil selvsamme Real fans have ham i klubben. Det er det, som er total hyklerisk at man råber højt op om fyringen og jeg ved ikke hvad, men realiteten er den at det skyldes de 16 point og intet andet. Jeg vil gå så langt og sige at hvis man førte ligaen og Mourinho havde bænket Iker, så ville fansene tilgive ham, som den gang med Valdano.
Nu er det nemt at sidde og sige, men jeg tror ikke fansene vil tilgive ham igen. Man har ligesom givet manden nok chancer, men resultaterne er jo ikke engang tæt på at være gode nok. Han vinder heller ikke CL og skulle det ske, så tror jeg alligevel alle Real Madrid fans er klar til at tage afsked med ham.

Når vi (real fans) snakker om Mourinho skal fyres, handler det jo ikke om episoden med Tito eller konspirationsteorierne, men derimod at han er i gang med at fucke en helt fantastisk trup fuldstændig op og skider på det, at være noget så stort som Real Madrid træner, men i stedet fokusere på, hvordan hans image ser bedst ud, når han forlader klubben.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
michaelk94 skrev:
Daluigi skrev:Og for lige fulstændig at jorde din påstand, Michael. Så stod vi altså i 2008 og skulle have ny træner efter FR, som til sidst var i en dårlig stime.. vi havde tabt mesterskabet, og Real havde basket os 4-1... Vi får en Mourinho på knæ som i den grad gerne vil have jobbet som træner i vores klub. Hvad gør vi? Hiver en 2. holdstræner uden erfaring op som træner foran Mourinho.... Ja, så bliver det jo ikke mere tydeligt hvordan man handler i Barca vel? Vi sagde direkte nej til dit lille scenarie... Slut på galskaben.
Og det viser, hvordan I fans ville reagere? Nej.

Der er en helt masse gode argumenter for, at Real Madrid skulle have afskaffet Mourinho tidligere, men det er jo ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om, at det var forståeligt, at vi fans accepterede Mourinho og støttede op om holdet, fordi vi ville gøre alt for at vinde igen. Jeg tror, jeg ved ikke, men tror at I havde reageret på samme måde og det eneste grundlag jeg har for det, er situationen med Zlatan, fordi I sagtens kunne forgude en spiller som Zlatan, selvom han er et af de største svin der findes.

Det kan være du havde reageret anderledes end den typiske Barca-fan som jeg beskriver, men det er jo bestemt heller ikke alle Real Madrid fans der har været positive overfor Mourinho.
Amen altså, helt ærligt. Ok find et godt eksempel, hvor folk forsvarede Ibra efter han havde lavet noget kontroversielt, mens han var i Barca? Jeg tror ikke du kan.
Det tror jeg heller ikke. Og igen, en spiller kan ikke sammenlignes med en træner.... det er fuldkommen idioti... undskyld udtrykket
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:

Præcis, jeg tror heller ikke at man undervurdere Real, men det tror jeg heller ikke nogen gør herinde, og Real kan sagtens vende skuden, og det tror jeg også de gør, og hvis Mourinho vinder CL, ja så vil selvsamme Real fans have ham i klubben. Det er det, som er total hyklerisk at man råber højt op om fyringen og jeg ved ikke hvad, men realiteten er den at det skyldes de 16 point og intet andet. Jeg vil gå så langt og sige at hvis man førte ligaen og Mourinho havde bænket Iker, så ville fansene tilgive ham, som den gang med Valdano.
Nu er det nemt at sidde og sige, men jeg tror ikke fansene vil tilgive ham igen. Man har ligesom givet manden nok chancer, men resultaterne er jo ikke engang tæt på at være gode nok. Han vinder heller ikke CL og skulle det ske, så tror jeg alligevel alle Real Madrid fans er klar til at tage afsked med ham.

Når vi (real fans) snakker om Mourinho skal fyres, handler det jo ikke om episoden med Tito eller konspirationsteorierne, men derimod at han er i gang med at fucke en helt fantastisk trup fuldstændig op og skider på det, at være noget så stort som Real Madrid træner, men i stedet fokusere på, hvordan hans image ser bedst ud, når han forlader klubben.
Tak for det, det er netop forskellen mellem Barca fans og Real fans på nuværende tidpsunkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:

Præcis, jeg tror heller ikke at man undervurdere Real, men det tror jeg heller ikke nogen gør herinde, og Real kan sagtens vende skuden, og det tror jeg også de gør, og hvis Mourinho vinder CL, ja så vil selvsamme Real fans have ham i klubben. Det er det, som er total hyklerisk at man råber højt op om fyringen og jeg ved ikke hvad, men realiteten er den at det skyldes de 16 point og intet andet. Jeg vil gå så langt og sige at hvis man førte ligaen og Mourinho havde bænket Iker, så ville fansene tilgive ham, som den gang med Valdano.
Nu er det nemt at sidde og sige, men jeg tror ikke fansene vil tilgive ham igen. Man har ligesom givet manden nok chancer, men resultaterne er jo ikke engang tæt på at være gode nok. Han vinder heller ikke CL og skulle det ske, så tror jeg alligevel alle Real Madrid fans er klar til at tage afsked med ham.

Når vi (real fans) snakker om Mourinho skal fyres, handler det jo ikke om episoden med Tito eller konspirationsteorierne, men derimod at han er i gang med at fucke en helt fantastisk trup fuldstændig op og skider på det, at være noget så stort som Real Madrid træner, men i stedet fokusere på, hvordan hans image ser bedst ud, når han forlader klubben.
Og det er lige netop det, som jeg og andre ordentlige mennesker finder dybt frastødende.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
michaelk94 skrev:
Kubala skrev:

Præcis, jeg tror heller ikke at man undervurdere Real, men det tror jeg heller ikke nogen gør herinde, og Real kan sagtens vende skuden, og det tror jeg også de gør, og hvis Mourinho vinder CL, ja så vil selvsamme Real fans have ham i klubben. Det er det, som er total hyklerisk at man råber højt op om fyringen og jeg ved ikke hvad, men realiteten er den at det skyldes de 16 point og intet andet. Jeg vil gå så langt og sige at hvis man førte ligaen og Mourinho havde bænket Iker, så ville fansene tilgive ham, som den gang med Valdano.
Nu er det nemt at sidde og sige, men jeg tror ikke fansene vil tilgive ham igen. Man har ligesom givet manden nok chancer, men resultaterne er jo ikke engang tæt på at være gode nok. Han vinder heller ikke CL og skulle det ske, så tror jeg alligevel alle Real Madrid fans er klar til at tage afsked med ham.

Når vi (real fans) snakker om Mourinho skal fyres, handler det jo ikke om episoden med Tito eller konspirationsteorierne, men derimod at han er i gang med at fucke en helt fantastisk trup fuldstændig op og skider på det, at være noget så stort som Real Madrid træner, men i stedet fokusere på, hvordan hans image ser bedst ud, når han forlader klubben.
Tak for det, det er netop forskellen mellem Barca fans og Real fans på nuværende tidpsunkt.
Hahaha perfekt at det lige var hvad der sprang os begge i øjnene.
Forumlegende

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:
Det tror jeg heller ikke. Og igen, en spiller kan ikke sammenlignes med en træner.... det er fuldkommen idioti... undskyld udtrykket
Jeg sammenligner måden fansene reagerer på og det, at troen på succes gør at man accepterer nogle ting, som man normalt ikke acceptere.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev: Og det er lige netop det, som jeg og andre ordentlige mennesker finder dybt frastødende.
Ordentlige mennesker. Nu kører det sgu for dig. Hold det nu lige på et værdigt niveau i stedet for at gøre det til personlige angreb.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

michaelk94 skrev:
Daluigi skrev:
Det tror jeg heller ikke. Og igen, en spiller kan ikke sammenlignes med en træner.... det er fuldkommen idioti... undskyld udtrykket
Jeg sammenligner måden fansene reagerer på og det, at troen på succes gør at man accepterer nogle ting, som man normalt ikke acceptere.
Dit sammenligningsgrundlag er jo ubrugeligt, så du kommer ingen vejne. Og ja ordentlige mennesker vil ikke finde Mourinhos opførsel tilgivelig og acceptabel. Det er ikke noget personligt angreb, men blot en mening.
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Daluigi skrev:Og for lige fulstændig at jorde din påstand, Michael. Så stod vi altså i 2008 og skulle have ny træner efter FR, som til sidst var i en dårlig stime.. vi havde tabt mesterskabet, og Real havde basket os 4-1... Vi får en Mourinho på knæ som i den grad gerne vil have jobbet som træner i vores klub. Hvad gør vi? Hiver en 2. holdstræner uden erfaring op som træner foran Mourinho.... Ja, så bliver det jo ikke mere tydeligt hvordan man handler i Barca vel? Vi sagde direkte nej til dit lille scenarie... Slut på galskaben.
Og det viser, hvordan I fans ville reagere? Nej.

Der er en helt masse gode argumenter for, at Real Madrid skulle have afskaffet Mourinho tidligere, men det er jo ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om, at det var forståeligt, at vi fans accepterede Mourinho og støttede op om holdet, fordi vi ville gøre alt for at vinde igen. Jeg tror, jeg ved ikke, men tror at I havde reageret på samme måde og det eneste grundlag jeg har for det, er situationen med Zlatan, fordi I sagtens kunne forgude en spiller som Zlatan, selvom han er et af de største svin der findes.

Det kan være du havde reageret anderledes end den typiske Barca-fan som jeg beskriver, men det er jo bestemt heller ikke alle Real Madrid fans der har været positive overfor Mourinho.
Nu er det ved at være for trættende. Du snakker om det samme igen og igen, og forholder dig ikke rigtigt til indlæggene.

1. Zlatan fik jo sparket, og han var købt med henblik på at tilføre noget nyt; det er korrekt, men da man købte ham så ville man ændre hans attitude. Du skal læse hans bog, da han selv tydeliggør det i bogen at han i Barca blev stillet krav om han skulle ændre sin person, og det kunne han ikke, og derfor fik han sparket.

2. Du er da klar over at vi var i samme situation tilbage i 2008, før Peps ansættelse. Det er noget du meget fint undgår. Vi valgte jo ikke Mourinho, selvom mange andre klubber ville gøre det, men vi ville ikke gå på kompromis med vores idealer. Så vi kan skam godt sætte os i jeres situation, men vi vil heller have en uerfaren træner end Mourinho.

3. Til trods for vores heftig diskussion, samt hvis jeg har sagt noget forkert eller hårdt, vil jeg undskylde, for det var ikke intentionen. Og i øvrigt glædelig jul samt til alle jer andre herinde også.
Senest rettet af Kubala søn dec 23, 2012 10:17 pm, rettet i alt 2 gange.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:
michaelk94 skrev:
Daluigi skrev:
Det tror jeg heller ikke. Og igen, en spiller kan ikke sammenlignes med en træner.... det er fuldkommen idioti... undskyld udtrykket
Jeg sammenligner måden fansene reagerer på og det, at troen på succes gør at man accepterer nogle ting, som man normalt ikke acceptere.
Dit sammenligningsgrundlag er jo ubrugeligt, så du kommer ingen vejne. Og ja ordentlige mennesker vil ikke finde Mourinhos opførsel tilgivelig og acceptabel. Det er ikke noget personligt angreb, men blot en mening.
Så er du sgu ikke noget stort menneske, hvis du ikke kan tilgive noget der skete for to år siden.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
Nu er det ved at være for trættende. Du snakker om det samme igen og igen, og forholder dig ikke rigtigt til indlæggene.

1. Zlatan fik jo sparket, og han var købt med henblik på at tilføre noget nyt; det er korrekt, men da man købte ham så ville man ændre hans attitude. Du skal læse hans bog, da han selv tydeliggør det i bogen at han i Barca blev stillet kravet om han skulle ændre sit person, og det kunne han ikke, og derfor fik han sparket.

2. Du er da klar over at vi var i samme situation tilbage i 2008, før Peps ansættelse. Det er noget du meget fint undgår. Vi valgte jo ikke Mourinho, selvom mange andre klubber ville gøre det, men vi ville ikke gå på kompromis med vores idealer. Så vi kan skam godt sætte os i jeres situation, men vi vil heller havde en uerfaren træner end Mourinho.

3. Til trods for vores heftig diskussion, samt hvis jeg har sagt noget forkert eller hårdt, vil jeg undskylde, for det ikke intentionen. Og i øvrigt glædelig jul samt alle jer andre herinde.
Du læser jo så åbenbart heller ikke hvad jeg skriver. Det handler jo ikke om hvad klubben gør, men hvordan fansene reagerer. Det er svært at sammenligne ja, men det bunder ud i, at I Barca fans kan blive vrede på Madrid fans, når man skriver, at man først nu ønsker Mourinho fyret.

Brugeravatar
Dhacarbe
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons jul 29, 2009 10:31 am
Har takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Dhacarbe »

michaelk94 skrev:
Daluigi skrev:Og for lige fulstændig at jorde din påstand, Michael. Så stod vi altså i 2008 og skulle have ny træner efter FR, som til sidst var i en dårlig stime.. vi havde tabt mesterskabet, og Real havde basket os 4-1... Vi får en Mourinho på knæ som i den grad gerne vil have jobbet som træner i vores klub. Hvad gør vi? Hiver en 2. holdstræner uden erfaring op som træner foran Mourinho.... Ja, så bliver det jo ikke mere tydeligt hvordan man handler i Barca vel? Vi sagde direkte nej til dit lille scenarie... Slut på galskaben.
Og det viser, hvordan I fans ville reagere? Nej.

Der er en helt masse gode argumenter for, at Real Madrid skulle have afskaffet Mourinho tidligere, men det er jo ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om, at det var forståeligt, at vi fans accepterede Mourinho og støttede op om holdet, fordi vi ville gøre alt for at vinde igen. Jeg tror, jeg ved ikke, men tror at I havde reageret på samme måde og det eneste grundlag jeg har for det, er situationen med Zlatan, fordi I sagtens kunne forgude en spiller som Zlatan, selvom han er et af de største svin der findes.

Det kan være du havde reageret anderledes end den typiske Barca-fan som jeg beskriver, men det er jo bestemt heller ikke alle Real Madrid fans der har været positive overfor Mourinho.

Vi ville gøre alt for at vinde??? - jeg kan ikke snakke for alle Barca fans, men jeg ville ihvertfald ikke holde med et hold der vil gøre hvad som helst for at vinde. Som daluigi flot nævner, kom Barca i den samme situation i 08, men valgte heldigvis anderledes.
"Messi is a innocent little guy that arrives at Victoria Station and picks the pockets of all those who think they are important without them noticing and who has a great group of ‘thieves’ working by his side.” ###Terry Venables

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Dhacarbe skrev:

Vi ville gøre alt for at vinde??? - jeg kan ikke snakke for alle Barca fans, men jeg ville ihvertfald ikke holde med et hold der vil gøre hvad som helst for at vinde. Som daluigi flot nævner, kom Barca i den samme situation i 08, men valgte heldigvis anderledes.
Ja det beskriver hvordan klubben gjorde. Ikke fansene.

Alle fans kigger i sidste ende væk fra det usportslige. I accepterer også at spillerne filmer, selvom det er hamrende usportsligt. I en tid hvor klubben vil være i krise ville I også kunne acceptere en træner som Mourinho, for at undgå, at rivalerne endnu en gang skulle vinde.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Nu er diskussionen nået langt ude. Det er selvfølgelig trist og ærgerligt at man ikke væmmes om de ting Mourinho har gået og foretaget de seneste tre sæsoner i Real, og min teori passede jo meget fint, at så længe manden har succes, så er Real fans ligeglade med hvad han foretager sig af absurditeter. Det skal bare ikke gå udover Real, så er man ligeglad.

Det der med at man ikke er menneskelig, det er jo en kendsgerning, når man ikke vil tage afstand fra Mourinho gøren og laden, for det er uanstændig synes jeg. Men alle har sine meninger og holdninger, så.
Senest rettet af Kubala søn dec 23, 2012 8:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster