Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

fløjt nu bare kampen af, inden de får 1 mål mere -.-

2 forsvarskiks af Malaga som har givet de 2 mål -.-

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Madbassen skrev:Under 10 minutter til Pepe meltdown.
Kan findes til odds 0,97 på Bet365.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Er der nogen der ved hvorfor fanden Casillas ikke starter inde? En udebanekamp mod Málaga, er sgu da ikke en kamp, hvor man satser med Adán.

lol ... ringe forsvarsspil af Málaga.
Rygter, garanteret fra Madrid-venlige medier, går på rygsmerter.

Mindre Madrid-venlige rygter går på magtdemonstration fra Mou. Du ved Casillas er én af dem, som ikke er helt vilde med Mourinho.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Er der nogen der ved hvorfor fanden Casillas ikke starter inde? En udebanekamp mod Málaga, er sgu da ikke en kamp, hvor man satser med Adán.

lol ... ringe forsvarsspil af Málaga.
Casillas har været oppe og skændes for fulde alvor smadder med Mourinho og det her er hans straf.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Formentlig er Casillas blevet droppet af Mourinho af en eller anden grund. Men jeg har også læst rygter om en mindre rygskade. Jeg hælder mest til det første. Jeg tror heller ikke, at det er et tilfælde, at de to spanske spillere Arbeloa og Alonso er blevet udskiftet.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af abx »

emo skrev:
abx skrev:Mon ikke der venter Malaga-spillerne lidt saudi-arabisk bonus for den præstation :)
Er saudierne ikke smuttet deres vej?
Nå jo
Próxima Estación.... Parallel!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:Casillas har været oppe og skændes for fulde alvor smadder med Mourinho og det her er hans straf.
What's your source, brow? ;-)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
rummenigge skrev:
# 23 skrev:Man er rimelig kold, når man sætter kongen af Madrid på bænken mod et tophold, når denne ikke er skadet.
Mourinho er ikke den kolde type synes jeg. Bortset fra målmandsposten så er holdet i mere el mindre stærkeste opstilling. Jeg gad godt at se ham turde at sætte Alonso, Casillas, Arbeloa og Ramos på Bænken samtidigt i en kamp som denne.
Ja, det er vi enige om, men Casillas er altså kongen af Spanien og ikonet hos Real. Det er ikke bare en, du sætter på bænken. Det er jo ikke fordi han har været møgringe. Det jo bare sygt af Mou.
Goal.com spår også hans snarlige fyring:
http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... eakingnews

Jeg har dog ikke fantasi til at tro at Mourinho ikke får chancen til at tage dem videre i CHL. Jeh håber personligt han gør og bliver blæst ud af United.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:
# 23 skrev:Casillas har været oppe og skændes for fulde alvor smadder med Mourinho og det her er hans straf.
What's your source, brow? ;-)
Tror det var på Madridista.dk, jeg læste det. Kan ikke helt huske det nu. Men det var vist det der med, at Mou i sidste uge var ude og sige, at flere af spillerne ikke gjorde det godt, og så blev Casillas træt af at høre Mourinho spille offerrollen og samtidig ikke turde at sige det til spillerne, så han skulle angiveligt have råbt udover det hele til træning i mod Mourinho "Hvis du vil sige noget, så sig det til mig ansigt til ansigt". Mourinho kvitterede bare med at smile uden at sige noget.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Melo19

Re: Real Madrid

Indlæg af Melo19 »

Ronaldo forsøger saksespark (på et glimrende indlæg, som holdkammeraterne kunne have udnyttet) og fejler totalt. FRYD! :lol:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Jeg troede, at da Mayayerne sagde at jorden går under, så mente de, at Real ville tabe en kamp og dermed være 16 point bagud og det var enden for Pepe, som kvitterede med at myrde alt og alle og bombe jorden i stykker. 5 min til jordens undergang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:Tror det var på Madridista.dk, jeg læste det. Kan ikke helt huske det nu. Men det var vist det der med, at Mou i sidste uge var ude og sige, at flere af spillerne ikke gjorde det godt, og så blev Casillas træt af at høre Mourinho spille offerrollen og samtidig ikke turde at sige det til spillerne, så han skulle angiveligt have råbt udover det hele til træning i mod Mourinho "Hvis du vil sige noget, så sig det til mig ansigt til ansigt". Mourinho kvitterede bare med at smile uden at sige noget.
Årh, sleske satan. Jeg er godt nok glad for at han ikke er i en klub jeg holder med.

I øvrigt er Casillas den spiller, som der med længder har været flest close ups af i kampen!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Rygter, garanteret fra Madrid-venlige medier, går på rygsmerter.

Mindre Madrid-venlige rygter går på magtdemonstration fra Mou. Du ved Casillas er én af dem, som ikke er helt vilde med Mourinho.
Umiddelbart tænkte jeg også at han da måtte være blevet skadet, men så havde han vel ikke siddet på bænken.

Men hvis det helt bund alvorligt er en magtdemonstration af Mourinho, må han vel også snart spørge sig selv, om det ikke er tid til at forlade Madrid. Hvis han virkelig har nået det punkt, hvor han bliver nødt til at bænke anføreren i en virkelig vigtig udekamp, for at sætte sig i respekt, har han nok også nået det punkt, hvor omklædningsrummet ganske enkelt ikke stoler på ham.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af brilleaben »

Ud med Mourinho, ind med Drillo!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Well done Pellegrini og Malaga. Er Mourinho Real Madrid-træner i 2013?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster