Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det var ihvertfald hans spil for Juventus og landsholdet i 2006 der gav ham titlen ;-)
Forumlegende

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Daluigi skrev:Det har du ret i. Puyol er ikke anfører for landsholdet - min fejl.
Nej, det er nok 5 point til Cristiano i forhold til Messi, når Casillas er anfører i stedet for Puyol. Desuden laver Cristiano det ufine trick med at afgive anførerbindet lige når der skal stemmes.
Daluigi skrev:Spillede han ikke for Juventus da han fik kåringen?...
Nope ;-)
Daluigi skrev:Det var ihvertfald hans spil for Juventus og landsholdet i 2006 der gav ham titlen ;-)
No doubt!

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

Det der med Cristiano giver sit anførerbind er det virkelig sket ? og er der nogen der evt kan finde en artikel om det ? Det lyder virkelig tamt.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Afellay99 skrev:Det der med Cristiano giver sit anførerbind er det virkelig sket ? og er der nogen der evt kan finde en artikel om det ? Det lyder virkelig tamt.
Snildt.
Alle afgivne stemmer til FIFA Ballon d'Or 2011 (taget fra FIFAs egen hjemmeside)

Øverst på side 4:
Captain Portugal: Nuno Gomes
First: Cristiano Ronaldo
Second: Nani
Third: Neymar

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Jada. Og han gør det da igen i år.

Så lavt.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Er det for at få en stemme mere?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Det er da komisk... :oops:
Allez...

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:Altid noget du indrømmer at Messi er bedre end Ronaldo.

Nu var kåringen af Cannevaro som verdens bedste også noget nær det tåbeligste nogensinde i den gyldne bolds historie. Det tror jeg selv en Real-fan vil erkende - Nu spillede han så ikke for Real da han fik prisen selvfølgelig.

Så at stemme på Ramos finder jeg virkelig besynderligt. Men det kan nok være svært at se udover venskabets bånd. Forståeligt nok. Som sagt, så tror jeg heller ikke Puyol har Ronaldo med i sin afstemning.

Det kan dog i mine øjne nemmere retfærdiggøres ikke at have, eftersom Ronaldo meget simpelt er en goalgetter og ikke meget andet. Messi er simpelthen så komplet og aktiv deltagende i alle spillets facetter - En ting som mange Ronaldo-fans glemmer. Det er SÅ tosset at kalde Ronaldo mere komplet end Messi, eftersom Messi er langt mere alsidig i sit spil.
Det er SÅ tosset kun at kalde Ronaldo for en goalgetter. Fair nok du mener, at Messi er bedre, men det der er jo ikke til at tage seriøst.

Desuden har jeg aldrig sagt, at Messi var bedre end Ronaldo, men i forhold til dig, så går jeg op i hvad de leverer og ikke bare hvem der er den bedste rent fodboldmæssigt, for selvom Cannevaro var et forkert valg, så skulle Zidane jo ikke vinde prisen alle de år han spillede fodbold, selvom han var klart den mest sublime fodboldspiller.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hvad bringer Ronaldo mere end mål?.. Han er ikke just kendt for sine assists og spilopbyggende egenskaber.

bevares han indgår da i opspillet til flere mål, men han er på ingen måde unik udover sin evne til score mål. end ikke frispark har han været farlig på den sidste sæson... Så jeg går skam meget op i hvad den enkelte præsterer, og her erkender du jo også, at Messi har gjort det bedre end Ronaldo individuelt.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ej, nu må galskaben stoppe.

Og Michael, så skal man levere, ellers er det svært at vise hvad man kan.
#jesuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:Hvad bringer Ronaldo mere end mål?.. Han er ikke just kendt for sine assists og spilopbyggende egenskaber.

bevares han indgår da i opspillet til flere mål, men han er på ingen måde unik udover sin evne til score mål. end ikke frispark har han været farlig på den sidste sæson... Så jeg går skam meget op i hvad den enkelte præsterer, og her erkender du jo også, at Messi har gjort det bedre end Ronaldo individuelt.
Men Ronaldo er jo en helt igennem en fantastisk spiller, som skaber en masse af sine egne mål. En goalgetter er normalt en type som Van Nistelrooy, men Ronaldo skaber jo en helvedes masse chancer og får en masse skud på mål.

Jeg erkender at Messi har gjort det bedre i starten af sæsonen her, men det virker mere som om, I vil have Messi vinder, fordi han er en bedre spiller end Ronaldo, men det handler jo om hvem der præsterer. :)

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

Nej hvor er han ynkelig... fortjener så meget en flad.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Så det er ikke en præstation at slå müllers rekord fra 73? Synes det er ok at lave så mange mål på en sæson! Og nu var det jo ikke fordi Real og Ronaldo vandt the treble... De vandt et mesterskab hvilket er flot men du får det til at lyde som om ronaldo vandt alt hvad han kom i nærheden af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

michaelk94 skrev: ... men det handler jo om hvem der præsterer. :)
Og du kan i ramme alvor sidde og sige, at du mener at Ronaldo har præsteret bedre end Messi indtil videre i 2012?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Her til aften så vi endnu engang, at Ronaldo er en goalgetter. Har snakket med flere Real-fans som er træt af, at han falder ud af kampene på denne måde, soom vi så mod Dortmund. Det var et fint mål, ingen tvivl. Men igen, man kan tydeligt se, at han løfter ikke sine medspillere på samme måde som Messi gør det.

Spændende pulje efter aftenens resultater. Dortmund ser skræmmende gode ud, og City er jo fuldstændig til grin? Nå den kan vi tage i CHL-tråden
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 45 gæster