Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Skydefinten skrev:
Real Madrid and Spain captain Iker Casillas will vote for Sergio Ramos to win the Ballon d'Or. Ronaldo second, and Xavi third.
Naturligvis ingen Messi. C.R bliver måske pigesur nu med Casillas' andetvalg.
De der afstemninger er til grin. Ramos som nr. 1 og ingen Messi. :roll:

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Jeg prøvede at holde mig oppe til at se debatten.
Det er jeg ret sikker på, at han gør. Han er dog først begyndt at bruge det på det seneste. Han er halvt dansk og halvt noget andet :glad:
Ahh.
Det er et nice navn, synes jeg :smile:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

De afstemninger er netop helt til grin. Der burde være et udvalg som kogede det ned til 3 navne man kunne angive sine point til.

Jeg skal ikke kunne sige, om Puyol stemmer på Cristiano. Men det er jo fuldstændig sindsygt, at Casillas ikke giver Messi point. Manden er det vildeste fodboldverden nogensinde har set.
Forumlegende

TheOnlyOne

Re: Real Madrid

Indlæg af TheOnlyOne »

Flax_Generous skrev:
Skydefinten skrev:
Real Madrid and Spain captain Iker Casillas will vote for Sergio Ramos to win the Ballon d'Or. Ronaldo second, and Xavi third.
Naturligvis ingen Messi. C.R bliver måske pigesur nu med Casillas' andetvalg.
De der afstemninger er til grin. Ramos som nr. 1 og ingen Messi. :roll:
Hvad havde du regnet med? Han er Real Madrid mand helt ind til benet, og han ved naturligvis godt at Messi hører til på den liste, men nu støtter han bare sine holdkammerater.
Det at han vælger Ramos over Ronaldo, kan måske fortælle en smule om de klikker der render rundt derovre.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Min værste frygt er at Xavi og Iniesta kaprer nogle af "Messis stemmer" fordi de havde et konge EM.
Hvis der kun ville være mulighed for at stemme på Messi eller Ronaldo ville det dog nok heller ikke være spændende.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Uanset hvad den afstemning siger, ved enhver jo at Messi er verdens bedste fodboldspiller. Længere er den simpelthen bare ikke.
Ikke dermed sagt at andre er dårlige.

Messi er den bedste, vand er vådt og paven går af og til med spids hat.

:cool:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Dytrax skrev:Uanset hvad den afstemning siger, ved enhver jo at Messi er verdens bedste fodboldspiller. Længere er den simpelthen bare ikke.
Ikke dermed sagt at andre er dårlige.

Messi er den bedste, vand er vådt og paven går af og til med spids hat.

:cool:
Ja, det er jeg helt enig i, men overvej et helt år(!) hvor dine Real Madrid venner går rundt og tror Gustav er bedre end Messi. Jeg har aaaaaaaalt for mange Real Madrid venner til at kunne holde det ud. Jeg ville helt sikkert hoppe i havnen til sidst.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

...Og så ville du lære:

Vand er vådt!
Dernæst rejser du til Rom. Møder paven under én af de vilde "Knæl, åbn munden og modtag mit legeme (lem)"-seancer. Og så vil du vide at han fra tid til anden går med spids hat.

Derefter tænder du fjerneren (Eller rejser til Barcelona) ser vores dejlige hold spille og i særdeleshed Leo. Derefter vil du vide at Messi er verdens bedste.

Gustav tuder sig til opmærksomhed, lønforhøjelse og rygklap. Messi spiller fodbold. :cool:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Dytrax skrev:...Og så ville du lære:

Vand er vådt!
Dernæst rejser du til Rom. Møder paven under én af de vilde "Knæl, åbn munden og modtag mit legeme (lem)"-seancer. Og så vil du vide at han fra tid til anden går med spids hat.

Derefter tænder du fjerneren (Eller rejser til Barcelona) ser vores dejlige hold spille og i særdeleshed Leo. Derefter vil du vide at Messi er verdens bedste.

Gustav tuder sig til opmærksomhed, lønforhøjelse og rygklap. Messi spiller fodbold. :cool:
Haha, glimrende pointe!
Om så Messi ikke ender i top3 vil jeg stadig vide at han er verdens bedste med længder. ;-)
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

TheOnlyOne skrev: Hvad havde du regnet med? Han er Real Madrid mand helt ind til benet, og han ved naturligvis godt at Messi hører til på den liste, men nu støtter han bare sine holdkammerater.
Det at han vælger Ramos over Ronaldo, kan måske fortælle en smule om de klikker der render rundt derovre.
Det at han vælger Ramos over Messi og Ronaldo er et udtryk for , at man i Spanien er enige om, at ballon d´or- vinder, skal være spanier.
Det at han vælger Ramos over Iniestra og Xavi, fortæller bare at man i Madrid er enige om, at det ikke skal være en Katalaner som vinder ballon d´or.

Iniesta: "Soy español, pero también me siento catalán" ! , var alt hvad Marca valgte at bringe fra et langt interview som iniestra gav til ” France Football”, forud for kampen mod les bleus.

Det fortæller lidt om den had som vores spillere udsættes for, alene fordi de er katalanere.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

j´♥ le foot skrev:
TheOnlyOne skrev: Hvad havde du regnet med? Han er Real Madrid mand helt ind til benet, og han ved naturligvis godt at Messi hører til på den liste, men nu støtter han bare sine holdkammerater.
Det at han vælger Ramos over Ronaldo, kan måske fortælle en smule om de klikker der render rundt derovre.
Det at han vælger Ramos over Messi og Ronaldo er et udtryk for , at man i Spanien er enige om, at ballon d´or- vinder, skal være spanier.
Det at han vælger Ramos over Iniestra og Xavi, fortæller bare at man i Madrid er enige om, at det ikke skal være en Katalaner som vinder ballon d´or.

Iniesta: "Soy español, pero también me siento catalán" ! , var alt hvad Marca valgte at bringe fra et langt interview som iniestra gav til ” France Football”, forud for kampen mod les bleus.

Det fortæller lidt om den had som vores spillere udsættes for, alene fordi de er katalanere.
Jeg tror også at Casillas er presset til at stemme som han gør.

Det er en torn i øjet på Mourinho at han ikke stammer CR7 som nr.1, og det ville være alt for kontroversielt hvis Madrids anfører stemmer en Barcaspiller som nr. 1. Derfor er Ramos måske den han bedst kan forsvare hvis det skal være en Spanier.

...men ja, det siger lidt om hvor sørgelig situationen er i den klub, at selv anføreren enten må lyve overfor sig selv eller så tydeligt give efter for presset, for selvfølgelig er Xavi og Iniesta de bedste på det spanske landshold, og Messi den bedste overall. Han er jo den eneste i verden som stemmer på Ramos som etter til Ballon d'Or.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

rummenigge skrev:
j´♥ le foot skrev:
TheOnlyOne skrev: Hvad havde du regnet med? Han er Real Madrid mand helt ind til benet, og han ved naturligvis godt at Messi hører til på den liste, men nu støtter han bare sine holdkammerater.
Det at han vælger Ramos over Ronaldo, kan måske fortælle en smule om de klikker der render rundt derovre.
Det at han vælger Ramos over Messi og Ronaldo er et udtryk for , at man i Spanien er enige om, at ballon d´or- vinder, skal være spanier.
Det at han vælger Ramos over Iniestra og Xavi, fortæller bare at man i Madrid er enige om, at det ikke skal være en Katalaner som vinder ballon d´or.

Iniesta: "Soy español, pero también me siento catalán" ! , var alt hvad Marca valgte at bringe fra et langt interview som iniestra gav til ” France Football”, forud for kampen mod les bleus.

Det fortæller lidt om den had som vores spillere udsættes for, alene fordi de er katalanere.
Jeg tror også at Casillas er presset til at stemme som han gør.

Det er en torn i øjet på Mourinho at han ikke stammer CR7 som nr.1, og det ville være alt for kontroversielt hvis Madrids anfører stemmer en Barcaspiller som nr. 1. Derfor er Ramos måske den han bedst kan forsvare hvis det skal være en Spanier.

...men ja, det siger lidt om hvor sørgelig situationen er i den klub, at selv anføreren enten må lyve overfor sig selv eller så tydeligt give efter for presset, for selvfølgelig er Xavi og Iniesta de bedste på det spanske landshold, og Messi den bedste overall. Han er jo den eneste i verden som stemmer på Ramos som etter til Ballon d'Or.
Ramos er jo et helt fint valgt fra Casillas side. Han vælger altså hverken mellem Messi eller Ronaldo, men samtidig tager han en spiller, der nærmest har vundet det hele, og mange vil mene, at han har været verdens bedste forsvarsspiller i sidste sæson, som han afsluttede med et fantastisk EM.

Xavi og Iniesta er helt sikkert dygtigere fodboldspillere, men Zidane var også en dygtigere fodboldspiller end Cannavaro, men det handler heldigvis også om, hvad man leverer.

Mht til den evige diskussion om Messi/Ronaldo, så har Messis sæsonstart været så fantastisk modsat Ronaldos, at han pt må føre kapløbet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Altid noget du indrømmer at Messi er bedre end Ronaldo.

Nu var kåringen af Cannevaro som verdens bedste også noget nær det tåbeligste nogensinde i den gyldne bolds historie. Det tror jeg selv en Real-fan vil erkende - Nu spillede han så ikke for Real da han fik prisen selvfølgelig.

Så at stemme på Ramos finder jeg virkelig besynderligt. Men det kan nok være svært at se udover venskabets bånd. Forståeligt nok. Som sagt, så tror jeg heller ikke Puyol har Ronaldo med i sin afstemning.

Det kan dog i mine øjne nemmere retfærdiggøres ikke at have, eftersom Ronaldo meget simpelt er en goalgetter og ikke meget andet. Messi er simpelthen så komplet og aktiv deltagende i alle spillets facetter - En ting som mange Ronaldo-fans glemmer. Det er SÅ tosset at kalde Ronaldo mere komplet end Messi, eftersom Messi er langt mere alsidig i sit spil.
Forumlegende

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Daluigi skrev:Nu var kåringen af Cannevaro som verdens bedste også noget nær det tåbeligste nogensinde i den gyldne bolds historie. Det tror jeg selv en Real-fan vil erkende - Nu spillede han så ikke for Real da han fik prisen selvfølgelig.
Det var lidt skørt, ja.
I øvrigt spillede Cannavarro i Real Madrid da han vandt Ballon d'Or ;-)
Daluigi skrev:Så at stemme på Ramos finder jeg virkelig besynderligt. Men det kan nok være svært at se udover venskabets bånd. Forståeligt nok. Som sagt, så tror jeg heller ikke Puyol har Ronaldo med i sin afstemning.
Puyol skal da ikke stemme?
Landsholdsanføreren, landstræneren og en udvalgt journalist fra hvert land (af FIFA-medlemmerne) - det er vel dem, der stemmer?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det har du ret i. Puyol er ikke anfører for landsholdet - min fejl.

Spillede han ikke for Juventus da han fik kåringen?...
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster