Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Varane er kommet tilbage til Madrid med en skade... ej, nu må man virkelig sige at det kører defensivt for dem. Han bliver nok klar, men stadig. Hele bagkæden har været ramt eller er ramt. Ramos nåede lige at blive klar til Spaniens kamp.

Læste desuden at Fifa måske kunne ende med at betale 20k euro, til Real for hver dag Marcelo var skadet. Det kan blive til en sjat på 3 måneder.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Varane er kommet tilbage til Madrid med en skade... ej, nu må man virkelig sige at det kører defensivt for dem. Han bliver nok klar, men stadig. Hele bagkæden har været ramt eller er ramt. Ramos nåede lige at blive klar til Spaniens kamp.

Læste desuden at Fifa måske kunne ende med at betale 20k euro, til Real for hver dag Marcelo var skadet. Det kan blive til en sjat på 3 måneder.
1.8 mio euro :) Jeg synes ikke FIFA skal betale det, men deres fodboldforbund.. LFP?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

I skrivende stund er Higuain, Benzema, Khedira, Marcelo, Ramos, Varane, Arbeloa og Coentrao skadet.

Man kan vist roligt sige, at det har været en dyr landsholdspause for Real. Fy for satan en slem omgang af skavanker.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

emo skrev:Læste desuden at Fifa måske kunne ende med at betale 20k euro, til Real for hver dag Marcelo var skadet. Det kan blive til en sjat på 3 måneder.
Det læste jeg også på madridista.dk, men jeg er ret sikker på, at det er forkert. De skal "kun" betale hans løn mens han er skadet ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

# 23 skrev:I skrivende stund er Higuain, Benzema, Khedira, Marcelo, Ramos, Varane, Arbeloa og Coentrao skadet.

Man kan vist roligt sige, at det har været en dyr landsholdspause for Real. Fy for satan en slem omgang af skavanker.
Det er satme slemt det der. Nogen der ved hvor længe der er tale om at de forskellige spillere er ude?
Kan kun huske at have læst hvor længe Arbeloa og Marcelo er ude, nemlig henholdsvis 2-3 uger og 3 måneder.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hvorfor skal Marcelos løn betales? Har ikke helt fulgt med.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

FCBarcelonaChr skrev:
# 23 skrev:I skrivende stund er Higuain, Benzema, Khedira, Marcelo, Ramos, Varane, Arbeloa og Coentrao skadet.

Man kan vist roligt sige, at det har været en dyr landsholdspause for Real. Fy for satan en slem omgang af skavanker.
Det er satme slemt det der. Nogen der ved hvor længe der er tale om at de forskellige spillere er ude?
Kan kun huske at have læst hvor længe Arbeloa og Marcelo er ude, nemlig henholdsvis 2-3 uger og 3 måneder.
Så vidt jeg ved er Coentrão også ude 2-3 uger, men resten er småskader, de er alle tvivlsomme til weekendens kamp mod Celta de Vigo, så det er ikke så slemt. Kun på backpaldserne.
Heartbreaker skrev:Hvorfor skal Marcelos løn betales? Har ikke helt fulgt med.
Han er blevet alvorligt skadet med Brasilien. Brækket anklen så vidt jeg er orienteret, og han er meldt ude af spillet i 3 måneder.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ah okay, tak. Så er det kun i forsvaret at det er slemt. Men hvis de andre heller ikke bliver klar til weekendens kamp, så kan Real sgu godt få problemer, selvom de spiller på hjemmebane.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Ærgerligt for os at det lige er Celta hjemme de har, denne runde.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Real Madrid and Spain captain Iker Casillas will vote for Sergio Ramos to win the Ballon d'Or. Ronaldo second, and Xavi third.
Naturligvis ingen Messi. C.R bliver måske pigesur nu med Casillas' andetvalg.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Hvem stemmer Penaldo på? Eller har han afgivet anførerbindet, så han kan få Portugals stemme?

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Opslag sakset fra facebookgruppen "Real Madrid Ultras Sur Danmark":
Kan ikke beskrive hvor dejligt det ville være at se "Morata, Jese,Nacho, Juanfran, Mateos, Pacheco, Jesus osv. på reals første hold sammen. Ville være en fryd for øjet, at se Real erobre foldbold verden som vi gør, med et hold fyldt med så mange spillere fra egne rækker. For ingen tvivl om at talentet, potentialet er der.. Det eneste vi mangler er en træner som tør at tage chancen og lade det nuværende hold forblive som det er, bygge et kongespil op, og så, forsøge at få hevet de yngre gutter op på det nødvendige niveau..
Hvilket hold er det nu, der er kendt for netop dét?


Visca el Barça, visca La Masia

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg læste det godt i går. Det er faktisk en gammel skolekammerat, som har skrevet det :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Jeg læste det godt i går. Det er faktisk en gammel skolekammerat, som har skrevet det :glad:
Så har du været længe oppe (mvh. Sherlock), hehe ;-)

Hedder han Francois rigtigt?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg prøvede at holde mig oppe til at se debatten.
Det er jeg ret sikker på, at han gør. Han er dog først begyndt at bruge det på det seneste. Han er halvt dansk og halvt noget andet :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster