Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Der har jeg kun én ting at sige:
[youtube]ghVdMtaDvkI[/youtube]

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Heartbreaker skrev:Tror faktisk at Pique er bedre, når han virkeligt gider.

Det er han ikke.

Di Maria er selvfølgelig ikke verdens bedste dribler, men han er helt fantastisk til det, når han ENDELIG rammer dagen. Så er han en af de absolut bedste i verden, men det er bare alt for sjældent at disse præstationer dukker op.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Men nu bedømmer man ikke en spiller for de gange hvor de rammer deres topniveau men for hvordan de spiller set over en længere periode... En spiller som f.eks. Alexis (som du tidligere har været ude med riven efter) er en endnu bedre dribler end Di Maria når han rammer dagen! Desværre sker dette ikke så tit (for tiden) og derfor kan ikke sættes i bås med de bedste. Det samme gælder med Di Maria og derfor skal han på ingen måde omtales som en af de bedste på det område!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Di María er fucking god, og jeg synes generelt han er undervurderet.

Hans overblik er fantastisk og blandt hans mål er der en meget høj koncentration af verdensklassemål.
Dog er han dårlig på små områder og han er for nem at presse - så mister han hurtigt overblikket, synes jeg.

I øvrigt er han en klam cunt og ligner en fugl ligesom Modric, hihihihhi

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Marcelo skadet i tre måneder. En vigtig spiller for dem, offensivt.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Ja, det er ærgerligt for Real.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:Di María er fucking god, og jeg synes generelt han er undervurderet.

Hans overblik er fantastisk og blandt hans mål er der en meget høj koncentration af verdensklassemål.
Dog er han dårlig på små områder og han er for nem at presse - så mister han hurtigt overblikket, synes jeg.

I øvrigt er han en klam cunt og ligner en fugl ligesom Modric, hihihihhi
Enig. Jeg synes også, at folk undervurderer Di Maria. Han er en knalddygtig dribler, men at påstå han er den bedste i verden, er lige en tand for meget. Men han er jo en dygtig dribler, der ofte vinder sine en-mod-en-situationer. Han er jo selvfølgelig ikke en Neymar type med finter og sådan, men det skal hellere ikke karakterisere en dribler. Di Maria er ligesom sine andre argentinske venner en der finter med kroppen og små hurtige træk.

Generelt må det nok skyldes Di Marias forfærdelige tendens til at filme og overdrive al fysiske former for kontakt, der gør, at folk ikke roser ham mere. For han er sammen med Özil Reals mest kreative spillere, som også står bag en uhyre stor mængde af assist eller bare generelt er altid med i deres angreb. Han er i hvert fald en god producent for Ronaldos straffespark siden 2010.

Og i lørdags stod han bag 2 assist for Argentina mod Uruguay. Han er en dælme fantastisk spiller med en kvalmende personlighed på en bane.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

De Maria er meget talentfuld, men ligesom Özil virker det som om han ikke er så stabil. Heller ikke gennem en hel kamp, hvilket er lidt underligt for begge.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:De Maria er meget talentfuld, men ligesom Özil virker det som om han ikke er så stabil. Heller ikke gennem en hel kamp, hvilket er lidt underligt for begge.
Özil ikke stabil? Dafaq? Özil har lavet 53 assist på 2 sæsoner og 6 kampe. Han er hjernen bag alt Real offensiv sammen med Di Maria. Så jeg kan sgu ikke følge det statement der.

Mht. Di Marias manglende stabilitet. Manden er jo også konstant skadet. Så snart han er i en god stime, så bliver han ramt af en længerevarende skade. Sidste år, inden han blev skadet, havde han allerede leveret 13 assists. Det er absurde tal for en kantspiller, som han fik tilegnet sig på små 3 måneder inden han blev skadet i november-december.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:
Elbarca skrev:De Maria er meget talentfuld, men ligesom Özil virker det som om han ikke er så stabil. Heller ikke gennem en hel kamp, hvilket er lidt underligt for begge.
Özil ikke stabil? Dafaq? Özil har lavet 53 assist på 2 sæsoner og 6 kampe. Han er hjernen bag alt Real offensiv sammen med Di Maria. Så jeg kan sgu ikke følge det statement der.

Mht. Di Marias manglende stabilitet. Manden er jo også konstant skadet. Så snart han er i en god stime, så bliver han ramt af en længerevarende skade. Sidste år, inden han blev skadet, havde han allerede leveret 13 assists. Det er absurde tal for en kantspiller, som han fik tilegnet sig på små 3 måneder inden han blev skadet i november-december.
Der har Elbarca altså ret. Özil er ikke stabil. Han kan skabe mål ud af ingenting, men han kan også falde helt igennem og spille som var han der ikke. Modsat spillere som Xabi Alonso, som leverer hver gang.
Real Madrids spillestil fungerer altså således at kanterne og den offensive midtbanespiller leverer assisterne, og da Ronaldo ofte skyder i stedet, så er det di María og Özil, som laver assisterne. Lagt sammen med det faktum at det er to fantastiske fodboldspillere, giver det god mening, at de to når så høje tal for assister.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:
# 23 skrev:
Elbarca skrev:De Maria er meget talentfuld, men ligesom Özil virker det som om han ikke er så stabil. Heller ikke gennem en hel kamp, hvilket er lidt underligt for begge.
Özil ikke stabil? Dafaq? Özil har lavet 53 assist på 2 sæsoner og 6 kampe. Han er hjernen bag alt Real offensiv sammen med Di Maria. Så jeg kan sgu ikke følge det statement der.

Mht. Di Marias manglende stabilitet. Manden er jo også konstant skadet. Så snart han er i en god stime, så bliver han ramt af en længerevarende skade. Sidste år, inden han blev skadet, havde han allerede leveret 13 assists. Det er absurde tal for en kantspiller, som han fik tilegnet sig på små 3 måneder inden han blev skadet i november-december.
Der har Elbarca altså ret. Özil er ikke stabil. Han kan skabe mål ud af ingenting, men han kan også falde helt igennem og spille som var han der ikke. Modsat spillere som Xabi Alonso, som leverer hver gang.
Real Madrids spillestil fungerer altså således at kanterne og den offensive midtbanespiller leverer assisterne, og da Ronaldo ofte skyder i stedet, så er det di María og Özil, som laver assisterne. Lagt sammen med det faktum at det er to fantastiske fodboldspillere, giver det god mening, at de to når så høje tal for assister.
Jeg troede, I mente hen over en sæson, at de to er ustabile, for det viser deres tal og bidrag under kampene, at de netop gør.

Jeg tror det der med at falde ud af en kamp er mere Reals måde at spille på. Real og Mourinho higer ikke altid efter at dominere kampen med en stor boldbesiddelse, men mere at være effektive og score målene på hurtige stød. Når de er i det element, at de bare skal score mod holdene, så er Özil eller Di Maria altid involveret. Ligeså vel folk siger, at Messi er ingenting uden Xaviesta, så er Ronaldo hellere ikke den samme uden Di Maria og Özil.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Arbeloa udgået af Spaniens kamp med en skade... Hmmm.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Og Benzema!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

emo skrev:Arbeloa udgået af Spaniens kamp med en skade... Hmmm.
Real Madrid må da om nogen få defensive problemer i weekenden med mindre Coentrao og Arbeloa bliver fit.
Det må siges at have været en meget dyr landsholdspause for Real Madrid. Coentrao, Arbeloa, Marcelo og måske Benzema skadet. Dog ved jeg ikke om Coentrao lige nu er i kamp for Portugal.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Det er min skyld...efter Alves' skade bitchede jeg over, at RM aldrig løb ind i flere skader på en gang. Jinx.

Det er helt utroligt, men det lader til at venstreback Casado fra Real Madrid Castilla kan få en chance med alle skaderne på pladsen. Så har man set det med, men mon ikke Mou hellere stiller med 10 mænd end at bruge en ung talentfuld B-spiller. :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster