FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja eller det kan være vi henter Bellerin og det går op for dig at han er sindssygt overvurderet.
Han er 21 år gammel. Han kan blive rigtig god om et par år.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja eller det kan være vi henter Bellerin og det går op for dig at han er sindssygt overvurderet.
Han er 21 år gammel. Han kan blive rigtig god om et par år.
Men det er fandme et dyrt sats..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja eller det kan være vi henter Bellerin og det går op for dig at han er sindssygt overvurderet.
Han er 21 år gammel. Han kan blive rigtig god om et par år.
Hvad blev der af at vi skulle købe top spillere? Bellerin har vel vist i denne sæson at talentet er lidt mere tvivlsomt så skal man virkelig bruge 30-40 mio på en spiller der kun har en rigtig god sæson?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er Bellerins tredje sæson i Arsenal. Han har haft to gode sæsoner i Arsenal. Debutsæson og sidste sæson. Det startede i øvrigt også ret godt for ham i denne sæson, men på det seneste har der været fald.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han spillede kun 17 kampe i hans første sæson. Sidste sæson var god men i denne har han været skidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Han spillede 21 kampe i sin debutsæson, plus tre som udskifter.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Han spillede kun 17 kampe i hans første sæson. Sidste sæson var god men i denne har han været skidt.
Skidt på det seneste i denne sæson, men ikke fra start af.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

17 som starter og 3 som indskifter. Og så var der nogle CL kampe også.

Og han har som sagt været dårligere spillende end Roberto hvis man ser på stats. Så kan det godt være at han ligesom ham startede fint men han er så også gået ned.

Jeg hæfter mig bare ved at Storken mener man skal købe bedre spillere og her kan jeg ikke lige se hvorfor Bellerin skal nævnes. Han har ikke vist sig som en etableret spiller og han vil koste ufatteligt mange penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Kunne Florenzi fra Roma være en mulighed? Jeg følger ikke italiensk fodbold, så ved ikke, hvor god han er.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:17 som starter og 3 som indskifter. Og så var der nogle CL kampe også.

Og han har som sagt været dårligere spillende end Roberto hvis man ser på stats. Så kan det godt være at han ligesom ham startede fint men han er så også gået ned.

Jeg hæfter mig bare ved at Storken mener man skal købe bedre spillere og her kan jeg ikke lige se hvorfor Bellerin skal nævnes. Han har ikke vist sig som en etableret spiller og han vil koste ufatteligt mange penge.
Der findes ingen gode højre backs nu om dage. Bellerin er virkelig en af de bedre.

Derudover er stats mellem Bellerin og Roberto ikke rigtig sammenlignelige. MSN scorer så mange mål, at medspillernes stats bliver skudt kunstigt i vejret.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, 17 som starter i PL og tre som udskifter, mens 4 som starter i CL, det giver jo ikke 17, men 21. Og ja, Roberto har været bedre end ham stats-mæssigt i denne sæson, men Bellerin har haft to gode sæsoner. Debutsæson og sidste sæson.

Min favorit er alligevel Sidibe.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

klogfyr skrev:Kunne Florenzi fra Roma være en mulighed? Jeg følger ikke italiensk fodbold, så ved ikke, hvor god han er.
Han er også rigtig spændende, men tror, at han er gået mere over til at spille længere fremme på banen(hvis jeg ikke tager fejl).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ok så vi må nøjes og bruge kassen på "en af de bedre". Det virker imo tosset. Man ved overhovedet ikke hvad man får.

Bellerin er en ung spiller med barca-fortid. Han vil naturligvis være en del af PL-hypen. Men hver eneste gang jeg har set ham spille synes jeg han har skuffet. Jeg vil langt hellere se mod frankrig som kubala skriver og bruge færre penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Jeg ser personligt intet i bellerin der gør at han er det værd som han vil ende med at koste. Så meget hellere at kiggede andre steder.

Og jeg tror virkelig at folk ender med at blive skuffede hvis de forventer køb til midten. Kan virkelig ikke se det ske og slet ikke spillere som verratti, thiago eller koke.
Skal lige forstå det her. Siger du at du regner med og næsten ved at vi til sommer slet ikke vil forstærke midtbanen? Eller har jeg læst forkert meget muligt jeg har, har ligget med 39 i feber siden nederlaget.



Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Jeg regner ikke med at vi forstærker midten.

Jeg taler dog ikke for klubben og du er velkommen til at have din egen holdning til dette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster