FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:9/10 i quizzen. Var sikker på at vi vandt 2-1 mod Sevilla...
Ha! Den havde jeg rigtig, sucker.

;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:9/10 i quizzen. Var sikker på at vi vandt 2-1 mod Sevilla...
Ha! Den havde jeg rigtig, sucker.

;-)
Græder mig selv i søvn i aften.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Oscar Grau (Barcelona CEO): "The budget is what it is. If no-one leave, there will be no incomings." [SPORT]

Grau: Messi's renews;? "This has to be analysed with a cool head and common sense. We want to have the best, but we have to prioritise"

Grau: "You shouldn't protest about referees, in the end what you must prove is that you're the best. I share Luis Enrique's position."

Grau: Pique's commnets on referees? "There may occasionally be situations which we don't like, although I understand Pique's reaction."

Grau: "We've spoken with the captains and with Pique and we've explained the club's wishes, which is to not speak about referees."

Grau: "If we're looking for the best for Barça, we have to continue without talking about referees."

Grau: "From my experience, you don't need to protest to referees."

Grau: "There are situations we don't like, but at the end of the day, on the pitch the best team wins."

Grau: "We have to redirect the situation and it will all end if we beat Athletic tonight."
Der er en del her jeg ikke kan lide. Det han siger om Messi er imo direkte skræmmende. Og så kunne det godt tyde på at der måske er nogle problemer mellem spillerne og ledelsen omkring dommerne. Spillerne (med pique i spidsen) er efter alt at dømme ved at være godt trætte af at blive snydt mens ledelsen (og Lucho) ikke rigtigt vil snakke om det.

Hmm det gør mig sgu lidt nervøs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Oscar Grau (Barcelona CEO): "The budget is what it is. If no-one leave, there will be no incomings." [SPORT]

Grau: Messi's renews;? "This has to be analysed with a cool head and common sense. We want to have the best, but we have to prioritise"
Til de to ting.

1. Budgettet er ikke særlig godt? Der vil ikke købes ind til sommer, medmindre pengene kommer fra salg?

2. Problemer med forlængelse med Messi, man vil ikke forlænge, hvis man finder kravene for værende for store, så skal man prioritere om Messi er det værd?


Hvis rigtigt, så er det virkelig skidt. Til de andre punkter, så er jeg enig med ham.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Well så vidt jeg har forstået, så lånte vi nogle af pengene fra det kommende transfervindue for at købe gomes, så der er nok ikke så mange penge at gøre godt med, medmindre man så låner fra næste års budget. En højreback, højst sandsynlig Cancelo, er nok noget nær det, det bliver til, medmindre vi sælger.


Sent from my iPad using Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Vi har snakket om en mulig højre back i et stykke tid nu, så hvad synes folk om Sidibe? Han er virkelig god og alsidig. Kan spille både venstre - og højre back og har spillet som højre midt også. Han har gjort det virkelig godt på begge back positioner samt som højre midt.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, det har du ret i. Det er dog lidt skidt, men sådan er det desværre. Der er dog også bekymrende nyheder omkring Messi, hvilket er virkelig skidt.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

https://twitter.com/FCBarcelona_cat/sta ... 1264166913

Så i går sagde Pere Gratacos at Messi ikke havde været så god som han er uden spillere som Neymar og Iniesta. I dag er han fyret...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep har linket til det i en anden tråd. Det er helt sindssygt og siger en del om den magt Messi har. Hermed ikke sagt at Messi krævede ham fyret men ledelsen har vel været så bange for hvad denne kommentar kunne betyde at de ikke bare degraderet Gratacos men også følte sig nødsaget at komme med en officiel forklaring.

Det er helt vildt og ikke kønt. Man burde have klaret den bag lukkede døre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hør nu lige her. Vi forsøger at forlænge Messis kontrakt og manden står allerede med ret gode kort på hånden. Så nytter det simpelthen ikke noget, at man som public relations director - ja, public relations - går i pressen med kommentarer, der potentielt kan underminere vores position ved forhandlingsbordet. Nu går det jo heldigvis nok, fordi det er Messi, men tænk hvis det var Yaya Touré og hans kugleskøre agent vi lå i forhandlinger med? Han er - eller rettere sagt var - public relations director og en ret væsentlig del af det job, indebærer altså at man ved hvad man skal sige og hvornår man skal sige det. Indholdet at udtalelserne er i sig selv ikke kontroversielt, men timingen og situationsfornemmelsen er helt, helt ved siden af.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det ændre da ikke på at det er fuldstændig sindssygt at klubben har set sig nødsaget til at komme med en officiel forklaring? Og dette sker jo kun fordi det er Messi? Hvis det var Yaya så var der ikke sket noget som helst for hvis han krævede mere end man ville betale så var det farvel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

At vi ser os nødsaget til at komme med en forklaring, siger mest om hvor latterligt dumt Pere Gratacós har timet sin udtalelse. For to dage siden snakkede Oscar Grau om hvor hårdt de arbejder på at forlænge kontrakten. Inden jul snakkede Bartomeu om at gøre Messi til den bedst betalte i verden. Så går det simpelthen ikke, at sige som Gratacós gør her. Han risikerer fuldstændig at underminere vores position ved forhandlingsbordet, for hvis man har lyst - og det har agenter af og til - så kan hans udtalelser sagtens tolkes, som at vi reelt set sagtens kan leve uden Messi.

Hvis du går ud og offentligt udtaler dig om forhold vedrørende din egen virksomhed, må du hellere sørge for at dine udtalelser stemmer overens med den linje dine overordnede har lagt. Gratacós ligger fuldstændig som redt.

Så må man edersparkemig bruge hjernen før man åbner kæften som public relations director ...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

“Leo is one of the most important people in the team, but it’s not just about him. He would not be as good without Iniesta, Neymar and company, but Messi is the best.”
Hvordan pokker underminerer denne udtalelse noget som helst? Hvis Messi bliver sur over ovenstående så er han jo præcis ligeså slem som Ronaldo? Der er intet ondt i den. Messi har selv udtalt det samme gang på gang.

Jeg håber desuden at ledelsen er enige i udtalelsen for ellers er de mere stupide end jeg troede. Det er åbenlyst at Messi ikke kunne gøre det alene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Grau udtalte forresten:
Grau: Messi's renews;? "This has to be analysed with a cool head and common sense. We want to have the best, but we have to prioritise"
Det er da en meget mere kontroversiel udtalelse?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hvorofr behovet for at overhoved sige sådan noget, som man ved vil og kan tolkes forkert. Hvorfor? Så beder man selv om at blive afskediget. Han ville vel bare have sine penge og pensioneres.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster