Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Det er så humoristisk.

Mourinho var hele tiden undskyldt alt sine propaganda i pressen - Om han så havde slået en mand ihjel, så var det helt i orden - FORDI!!! Han vandt jo sine kampe, og vandt CdR første sæson og La Liga bagefter.

Nu har han allerede tabt 8 point til de største konkurrenter i ligaen, og fortsætter stimen, kan vi risikere måske at være 14-15 point foran efter første Clasico i oktober + jeg faktisk tror de taber mod City i CL.

Så nu skaber han sig både - Giver alle andre skylden - men vinder ikke mere.

Hvordan vil Perez forsvare den for bestyrelsen?

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Messi1987 skrev:Jeg synes at Real har spillet godt indtil videre. De ligger midt i tabellen og det at de kan holde nederlaget nede på 0-1 på en så svær bane, er sgu flot! Tror sagtens de kan undgå nedrykning i år, og hvis de rykker ned, så mon ikke der er en chance for at de kan komme tilbage til La Liga allerede året efter. Hvis de undgår nedrykning, tror jeg Mourinho bliver.
Uha, den kan komme til at bide dig i anus.

Lad nu være med at være for kæphøje, do the talking on the pitch!

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

BarçaDK skrev:
Messi1987 skrev:Jeg synes at Real har spillet godt indtil videre. De ligger midt i tabellen og det at de kan holde nederlaget nede på 0-1 på en så svær bane, er sgu flot! Tror sagtens de kan undgå nedrykning i år, og hvis de rykker ned, så mon ikke der er en chance for at de kan komme tilbage til La Liga allerede året efter. Hvis de undgår nedrykning, tror jeg Mourinho bliver.
Uha, den kan komme til at bide dig i anus.

Lad nu være med at være for kæphøje, do the talking on the pitch!
Vi snakker om Messi1997, så ordet kæphøj, kender han slet ikke til.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

BarçaDK skrev:
Messi1987 skrev:Jeg synes at Real har spillet godt indtil videre. De ligger midt i tabellen og det at de kan holde nederlaget nede på 0-1 på en så svær bane, er sgu flot! Tror sagtens de kan undgå nedrykning i år, og hvis de rykker ned, så mon ikke der er en chance for at de kan komme tilbage til La Liga allerede året efter. Hvis de undgår nedrykning, tror jeg Mourinho bliver.
Uha, den kan komme til at bide dig i anus.

Lad nu være med at være for kæphøje, do the talking on the pitch!
Og hvordan foreslår du så at man som fan skal gøre det?
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
BarçaDK skrev:
Messi1987 skrev:Jeg synes at Real har spillet godt indtil videre. De ligger midt i tabellen og det at de kan holde nederlaget nede på 0-1 på en så svær bane, er sgu flot! Tror sagtens de kan undgå nedrykning i år, og hvis de rykker ned, så mon ikke der er en chance for at de kan komme tilbage til La Liga allerede året efter. Hvis de undgår nedrykning, tror jeg Mourinho bliver.
Uha, den kan komme til at bide dig i anus.

Lad nu være med at være for kæphøje, do the talking on the pitch!
Og hvordan foreslår du så at man som fan skal gøre det?
Start med at tage barcatrøjen på..

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Daluigi skrev:Og hvordan foreslår du så at man som fan skal gøre det?
Træn, træn, træn, spil for Barça.

ELLER:

Jeg hentydede bare til et meget grundlæggende Barça-princip.


Gæt selv ;-)

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nyhuus »

De går helt i selvsving inde på Madridista nu !
- http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Det er ikke den selvfede tone der eksisterer lige nu, som man ellers kender deres side for.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

I disse dage, hvor det er på mode at snakke om Reals problemer, er alle og enhver begyndt at spekulere i årsagen til denne "nedtur". Michael Qureshi (manden der blev send til Madrid og fik bopæl der, da Graver skiftede til Real) har også skrevet om, årsagerne til Reals nedtur. En af grundende til nedturen er ifølge ham, FC Barcelona.

Han skriver blandt andet det her;
5. Barcelona

Real Madrid er vant til parløbet med FC Barcelona i toppen af ligaen. Men det har i den grad stresset holdet, at Barcelona er startet som lyn og torden. Der var rent faktisk en forventning om, at tingene ville være omvendt. At Barcelona med en ny træner i Tito Vilanova ville starte haltende, mens Real Madrid ville knuse al modstand. Før Real Madrids kamp lørdag aften kom Barcelona med en 4-1 sejr over Getafe på et otte points forspring, og det stressede Real Madrid-spillerne allerede fra kampens start. Historisk har Real Madrid aldrig indhentet så stort et forspring på Barcelona.[/i]


Er det bare mig, eller kan det faktisk også gå hen og blive en ulempe for os? Tito er ny træner, historisk har Real aldrig indhentet 8 point forspring på os, hvis, og Gud forbyde det, Real skule begynde at hive sejre ind, og vi sætter point til, kan det ikke gå hen og stresse Tito af? Han vil jo gøre alt fo at han ikke bliver den første Barca træner, som sætter så stort et forspring over styr. Det kan gå hen og blive en hæmsko.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Min største frygt er at vi kommer til at bruge de 8 point som en slags sovepude, hvor vi tænker, at der er nok point at give af, så at man lige glipper en eller to kampe er ikke katastrofalt. Men igen, i år tror jeg altså at vi er sultne, meget mere end sidste sæson.

Tænk hvis vi nupper sejr, efter sejr, så skal Real satse, er stressede, og de virker ikke super overbevisende i situationer hvor de er efter, så det kunne sagtens ende med at vi trak meget mere fra i sidste ende.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Billede

So that Barça no longer plays in the Spanish league, Moudrid wants…

THE INDEPENDENCE OF CATALUNYA

Mou: “It’s the only possibility we have to win the Spanish league.”

Casillas: “It’s Madrid that needs independence … from Mourinho.”


:lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo;

Det er selvfølgelig rigtig nok, det kan gå hen og hæmme Real endnu mere. Som du skriver, i pressede situationer er de ikke meget værd.

Jeg håber lidt på, at vi kan gentage noget lignende
Barcelona's best Liga start ever was in 1935-36 when the team won the first 9 games under Irish coach Patrick O'Connell #fcblive [via marca]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

Problemet med 8 point i starten er sæsonen er nemlig, at det bliver en sovepude, og at vi så satser alt på CL, og derfor stiller med B-holdet i ligaen, når der er CL kamp i samme uge.

Der skal altså blot 2 nederlag til Madrid til, og så er vi kun 2 point foran. Desuden skal vi blot tabe 2 kampe, mens Madrid vinder 2 kampe, så er der også igen kun 2 points forskel. 8 point i starten af sæsonen er altså ikke et sikkert mesterskab. Husk at vi sidste sæson havde indhentet 10 point på få måneder, hvis ikke Madrid var gået hen og slået alle spanske målskoringsrekorder med deres spil. Der er faktisk et El Clasico denne måned, hvis Madrid tager den, så er der kun 5 points forspring - og det er ikke alverden. Husk lige at Madrid spillede en af deres bedste halvlege nogensinde mod os i sidste El Clasico for ikke så lang tid siden. Så deres gode spil kan opstå igen, lige pludselig. Og vi har altså ikke spillet lige så godt som sidste sæson i vores første kampe, så lad os vente og se, om vi kan blive ved med at vinde.



Nå så den obligatoriske Barca pessimisme er overstået fra min side af, så kan jeg blot sige, at jeg ikke håber at Madrid rykker ned, da det ville gøre ligaen kedeligere :glad: ... og så er jeg selvfølgelig allerede igang med at fejre mesterskabet... SKÅL GUTTER!
Genopbygning status: færdig.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Haha, skål Jurij :cool:

Min bekymring både sidste år og i år er skaderne. Sidste år havde Madrid helt sindsygt marginalerne på deres side, hvilket også er selvforskyldt men de havde heller ikke de ødelæggende skader og sygdomsuro som os.

Sidste sæson var vores spillere både lidt mætte og uheldige med skader. Holdet set på de 13-14 bedste spillere var og er på et højere niveau end Madrid. Vi snakker om at vi nakkede dem til og med Januar måned, hvorefter sliddet på vores stamspillere og måske lidt for konservativ disposition fra Peps side gjorde at tabte slagene til sidst.

I år er Barca markant klogere og Vilanova har fået vist det. Det er nok endnu et skadesmareridt som kan få os til at miste titler igen, og man må sige at sæson starten ikke har været for lovende hvad det angår. Vi har ikke råd til at nøglespillere som Iniesta, Alexis og Puyi er skadet i længere perioder da det slider mentalt på de andre spillere som ikke må have en eneste off-day som efter min mening er umenneskeligt. Får vi styr på skaderne så ser det sindsygt godt ud.

Forresten, så regner jeg stærkt med at RM vinder over City idag. Det ville være en sensation hvis RM får så meget nedtur på så kort en periode. De SKAL reagere idag mest pga signalværdien og pga deres mentale velvære, ellers ser det sort ud.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Med overtro, kan alt lade sig gøre...
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Der skal heppes på City! :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster