FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og Ricky Bobby sagde engang "if you're not first you're last". Det er ca ligeså meget værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Undskyldninger kan man altid hive frem. Hvis vi ikke vinder titler i år, så er det en fiasko og uacceptabelt. Det er sådan den professionelle elitesport fungerer.

Jeg tror dog på vi mindst hiver 2 trofæer i år
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvis man ender med CdR, så ville det være en rimelig skuffende sæson. Det er da meget flot, at man er, hvor man er lige pt., men man skal helst gøre arbejdet færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men samtidig kunne det klæde fanbasen at medtage nogle af de nævnte grunde når holdet bedømmes. Det har ikke været en normal sæson af forskellige årsager og derfor skal holdet ikke bedømmes som om det var.

Jeg tror dog vi løfter os igen og hvis vi ender sæsonen med en semi i cl, ligaen og CdR så kan det aldrig være andet end voldsomt imponerende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig vil det være voldsomt imponerende med ligaen, semi i CL og CdR. Det vil også være godkendt med ligaen, CdR og så kvartfinale i CL. Hvis man argumenterer for, at man ikke ender med noget som helst, og det stadig er imponerende, ligesom man gutten gør, da jeg går fra CdR også var udelukket, så er det jo bare en skuffende sæson, omstændigheder eller ej. Alle hold rammes af modgang på en eller anden måde i en sæson.
Senest rettet af Kubala ons apr 13, 2016 1:19 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja skuffende. Men ikke katastrofal som mange fans vil gøre den til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvis man endte uden noget som helst, så ville det da være lidt katastrofalt, især fordi man stod til at vinde det hele.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det mener jeg ikke. Men nu må vi se hvordan det ender.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er også fair, men jeg kan godt forstå dem, der synes, at det er lidt katastrofalt at ende uden noget som helst. Men ja, vi må vente og se, da man stadig kan ende med at rydde hele bordet.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Målet er altid at vinde, hvis man så bruger undskyldningen som træthed fra foregående sæsons hårde kampprogram så er det ikke det man skal melde ud, at man vil vinde alt.

Vi var også ramt af transferban i foråret 15, spillede ok der, ikke prangende.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Ja og Ricky Bobby sagde engang "if you're not first you're last". Det er ca ligeså meget værd.
Pointen er at der dælme ikke i sig selv er nogen præstation i at have noget kvartfinalen i Champions League og spille med om mesterskabet i midten af april. Tata tabte mesterskabet på allersidste spilledag. Tror du der er nogen som helst, udover os der så den kamp, der husker det om 25 år? Det er fint, flot og prisværdigt at stå i den situation vi står i lige nu, men uanset vores transferkarantæne, skaderne til Messi og Rafinha og alle mulige andre gode undskyldninger håber jeg virkelig at vi som klub har højere ambitioner, forventninger og selv krav end som så.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Målet er altid at vinde, hvis man så bruger undskyldningen som træthed fra foregående sæsons hårde kampprogram så er det ikke det man skal melde ud, at man vil vinde alt.

Vi var også ramt af transferban i foråret 15, spillede ok der, ikke prangende.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Nej det var vi ikke da vi købte spillere der kunne deltage med det samme. Og hvis du kun mener at vi spillede ok der så er du godt nok svær at gøre tilfreds.
Senest rettet af Piquénbauer ons apr 13, 2016 1:41 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Ja og Ricky Bobby sagde engang "if you're not first you're last". Det er ca ligeså meget værd.
Pointen er at der dælme ikke i sig selv er nogen præstation i at have noget kvartfinalen i Champions League og spille med om mesterskabet i midten af april. Tata tabte mesterskabet på allersidste spilledag. Tror du der er nogen som helst, udover os der så den kamp, der husker det om 25 år? Det er fint, flot og prisværdigt at stå i den situation vi står i lige nu, men uanset vores transferkarantæne, skaderne til Messi og Rafinha og alle mulige andre gode undskyldninger håber jeg virkelig at vi som klub har højere ambitioner, forventninger og selv krav end som så.
Jamen det er jeg da også sikker på at man har. Men samtidig vil man forhåbentligt ikke tage de samme idiotiske beslutninger som flere fans kalder på hvis det hele falder fra hinanden. Og det vil man sikkert ikke fordi man ved at det har været en speciel sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:Målet er altid at vinde, hvis man så bruger undskyldningen som træthed fra foregående sæsons hårde kampprogram så er det ikke det man skal melde ud, at man vil vinde alt.

Vi var også ramt af transferban i foråret 15, spillede ok der, ikke prangende.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Nej det var vi ikke da vi købte spillere der kunne deltage med det samme. Og hvis du kun mener at vi spillede ok der så er du godt nok svær at gøre tilfreds.
Vi kunne ikke købe spillere i vinter 15 ? Kan huske at vi allerede sommeren 14 klagede lidt over at man havde hentet Lui ind, men ikke flere breddespillere netop transferkarantænen in mente.

Vi spillede ok, ifølge mig. Vi spillede godt, men ikke det spil jeg gerne havde set og slet ikke ligeså sikkert og dominerende som jeg havde set det.

Du er tydeligvis ikke svær at gøre tilfreds. Bare der er 3 point på kontoen og at man er med i toppen, så er det bare fjong.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Målet er altid at vinde, hvis man så bruger undskyldningen som træthed fra foregående sæsons hårde kampprogram så er det ikke det man skal melde ud, at man vil vinde alt.

Vi var også ramt af transferban i foråret 15, spillede ok der, ikke prangende.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Nej det var vi ikke da vi købte spillere der kunne deltage med det samme. Og hvis du kun mener at vi spillede ok der så er du godt nok svær at gøre tilfreds.
Vi kunne ikke købe spillere i vinter 15 ? Kan huske at vi allerede sommeren 14 klagede lidt over at man havde hentet Lui ind, men ikke flere breddespillere netop transferkarantænen in mente.

Vi spillede ok, ifølge mig. Vi spillede godt, men ikke det spil jeg gerne havde set og slet ikke ligeså sikkert og dominerende som jeg havde set det.

Du er tydeligvis ikke svær at gøre tilfreds. Bare der er 3 point på kontoen og at man er med i toppen, så er det bare fjong.
Vi havde jo som du selv siger købt spiller i sommeren 2014. Så vi havde på det tidspunkt en sammenspillet trup med en masse nye spillere. Så nej vores transferban påvirkede os ikke i den sæson.

Og ja det er selvfølelig ifølge dig. Du har jo en klar ide om hvordan barca åbenbart skal spille og hvis man ikke gør det så er det "forkert". Det har jeg efterhånden forstået.

Men en fin lille stikpille du får indført der. Jeg går skam MEGET op i hvordan holdet spiller. Jeg er så bare ikke så firkantet at jeg kun kan nyde en bestemt form for fodbold hvorfor jeg mener at det spil vi så i anden halvdel af sidste sæson var fremragende offensiv bold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster