Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Puha, det er ikke kønt at have en sådan video liggende på den officielle kanal. Man burde måske ikke, men man undres nu lidt over det, så lave er de trods alt ikke, eller burde ikke være.
Allez...

Fcbarcelona2009

Re: Real Madrid

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

Quaresma skrev:[youtube]V7D9J8lTFGs[/youtube]

Vanvittigt og yderst usmageligt at de har en decideret anti-Barcelona-video liggende på deres officielle Youtube-kanal.

Især med tanke på at videoen inkluderer manipulerede Alves/Pepe-frames. Alves' krops retningsskift ville jo være noget nær umuligt, hvis der ikke havde været kontakt.
Manipuleret? nej det ikke umuligt, bolden rammer Alves fod. og se denne video. så nej, det ikke manipuleret.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Din video viser intet. Alves kom i fuld fart, men blev på magisk vis svunget i den anden retning - det gjorde Neymar ikke. Bolden kunne umuligt være udslagsgivende med dens tydelige lave hastighed.

Dette virker langt mere realistisk:

[youtube]HKNt54lzE7M[/youtube]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

lol fan sker der for jeres signatur?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

lol
Visca el Barca

Fcbarcelona2009

Re: Real Madrid

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

Quaresma skrev:Din video viser intet. Alves kom i fuld fart, men blev på magisk vis svunget i den anden retning - det gjorde Neymar ikke. Bolden kunne umuligt være udslagsgivende med dens tydelige lave hastighed.

Dette virker langt mere realistisk:

[youtube]HKNt54lzE7M[/youtube]
Fint så følger vi med din/jeres tankegang med Real Madrid manipulerede billederne...
Så forklar mig, hvis han ramte Alves direkte, så blev han ramt der hvor skinnebensbeskytterne ikke beskytter, ville han så ikk have brug for behandling, istedet for så snart han er kommet ud på banen signalere han til dem som bærer ham at han er klar til at gå ind på banen igen, uden nogen form for behandling. Hvordan er det muligt?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Han blev ramt..., han overspillede smerten muligvis, men han blev ramt og der var rødt. Er vel tydeligt for alle der ser det som det er.
Allez...

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Fcbarcelona2009:
Prøv du at springe lige fremad og imens du er i luften, så udfør et ca. 360 graders spin som Alves gjorde. Det er ikke muligt. Prøv så at få en homie til at komme flyvende med udstrakt ben og knopperne først den modsatte retning og ramme dig umiddelbart under knæet. Pludseligt er 360 graders spinnet muligt.

I øvrigt... Især henvendt til folk, der har prøvet at klone noget væk i photoshop eller et tilsvarende program.
Prøv at pause videoen Quaresma postede ved 1.37 lige der hvor Pepes fod er tæt på, men ikke rammer. Der ligner det virkelig meget at støvlen hurtigt og ikke ret grundigt er klonet væk op ad Daniel Alves' ben.

Hvad synes I?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Fcbarcelona2009 skrev: Fint så følger vi med din/jeres tankegang med Real Madrid manipulerede billederne...
Så forklar mig, hvis han ramte Alves direkte, så blev han ramt der hvor skinnebensbeskytterne ikke beskytter, ville han så ikk have brug for behandling, istedet for så snart han er kommet ud på banen signalere han til dem som bærer ham at han er klar til at gå ind på banen igen, uden nogen form for behandling. Hvordan er det muligt?
Er det seriøst? Er det din måde at 'argumentere' på? Kom nu lige op på niveau, og smid de grimme hvide briller væk. Bevares, Pepe er en rigtig dygtig forsvarspiller, men med den ene hjerneblødning efterfulgt af den anden burde manden næsten ikke have lov til at spille fodbold på dette plan. Dét Pepe gør i den situation er fuldstændig uansvarligt og bør straffes med rødt, uanset om han rammer eller ej - selvom det er rimelig evident at han rammer.

Hvor vover du på at komme herind og skrive noget så arrogant som "Fint så følger vi jeres tankegang....." og skrive noget så tåbeligt som, at det burde have gjort mere ondt! Implicit siger du, at han ikke ramte fordi han ikke fik behandling.

Det er efterhånden en kendsgerning, at nyhedsmedier i Madrid gerne manipulerer med fakta, for at sætte Real Madrid i godt lys - dermed ikke sagt, at det er klubben selv der står bag (dét må konspirationsteoretikere lege med) Det er skete dengang med Pepe og det skete med Mourinho da han prikkede vores kære Tito i øjet.


Til noget andet; Som Daluigi skrev, har jeg også flere venner, som enten er fanatiske eller bare tilhængere af Real Madrid, men fælles for dem alle er, at ingen bruger madridista.dk.

Madridista.dk 12.07.2012
Joan Laporta – ex-præsident hos historiens næstbedste spanske hold – bruger lidt af sin ellers yderst sparsomme taletid til at lange ud efter verdens bedste træner, José Mourinho.

Således har Laporta i et interview med spanske medier udtalt sig yderst kritisk om den portugisiske træner;

- Mourinho er en ballademager, som angriber bagfra og som bruger løgn og manipulation.
Det skriver Defensacentral.com.

Det er benådningen af Mourinhos karantæne fra sidste års Super Cup opgør, som angiveligt har fået Laporta til at trøstespise fra det helt store forrådskammer med mariekiks.
At kalde dette en nyhedsartikel er nærmest en hån mod den journalistiske dyd. Jeg vil MEGET gerne pointere at jeg ikke ønsker at Madridista.dk skal være mere objektiv eller mindre farvet, men selv præ-teenagere ville kunne skrive noget med substans. Det virker vitterligt som det er en flok aber der sider bag skrivemaskiner. Niveauet i kommentarerne på bold.dk er højere ned på Madridista, dét er fandeme sørgeligt.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Brombi, jeg er enig med dig hele vejen igennem, fint formuleret.

Jeg troede ikke mine egne øjne, da jeg så den artikler, du har citeret. Jeg var simpelthen nødt til at finde den på madridista.dk og den var sgu god nok :eek:
Den fandtes og med overskriften "Laporta udstiller sin uvidenhed".

Det er så ringe journalistik så det burde være ulovligt. Prøv at tænk unge Real Madrid-fans og evt. andre børn omkring de 10 år, der er begyndt at bruge nettet til at læse nyheder skal have hovedet fyldt med sådan en omgang forskruet propaganda-lort. Fy for helvede.

Tonen er så nedladende og fucking arrogant hele vejen igennem. Jeg tror, det er den værste artikel, jeg nogensinde har set i mit liv, helt ærligt. Føj.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

2009

Er det dig der er til højre på forsiden af madridista . dk?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

abx skrev:2009

Er det dig der er til højre på forsiden af madridista . dk?
:lol: :lol: :lol:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

abx skrev:2009

Er det dig der er til højre på forsiden af madridista . dk?
Dude, det er mig.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ifølge en avis fra balkan, så har Sport haft nedenstående billede i avisen, som en provokation. De skriver noget i stil med at endnu en barcelonista i Real, og at han droppe drømmen for at gå efter pengene. Spas, provokation, med et så gammelt billede som det der. ;-)

Billede
Allez...

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Netop som man troede at de ikke kunne bunden var nAet..
Madridista.dk følger almindelig god opførsel og driller ikke dem, der er mindre end en selv, men derfor kan vi vist alle godt tåle at læse Balotellis lille hint til Barcelona.

Journalist: Kunne du godt tænke dig en dag at spille for Barcelona?

Balotelli: Nej, jeg leger ikke med piger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster