Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Ofte når vores nyheder bliver lidt for subjektive, så henvender vi os til skribenten. Dette gør vi for at undgå det lave niveau I ligger for dagen.

Lad nu vær med at prøve at prædike din dobbeltmorale herinde. Du har en meget begrænset indsigt i hvordan tingene kører herinde. Du har dog ret til at mene hvad du vil. Virker blot tamt at hører på dine anklager, når du støtter madridista.dk og dennes direkte angreb mod Barca og folkene omkring....
Forumlegende

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Daluigi det var sgu ikke et godt indlæg. Blandt andet fordi du ikke svarer på mit spørgsmål om, hvorfor du bliver ved med at gå ind på en hjemmeside, som du på ingen måde bryder dig om. Og du siger "I lægger for dagen". Jeg ved ikke hvor du får det "I" fra. Jeg har intet med madridista.dk at gøre.

Jeg ved heller ikke hvor du får fra, hvad min indsigt er og ikke er. Jeg har været daglig læser både herinde og på madridista i flere år. Herinde læser jeg alt hvad i skriver i kamptrådene, i Real Madrid trådene og meget andet. Både fordi jeg synes det er spændende og underholdende (ikke nødvendigvis negativt ment) Jeg vil mene, at jeg har nok indsigt til at kunne have en begrundet holdning i hvert fald.

Du synes også, at jeg prædiker dobbeltmoralsk. Hvad, i det jeg har skrevet, er dobbeltmoralsk? Tvæft imod så er det jo netop det, som jeg mener, at visse brugere herinde er....

Til slut mener du, at jeg anklager. Det gør jeg sårn set ikke. Tvært imod jeg forsvarer jo. Jeg forsvarer madridistats gode ret til at skrive som de skriver, da deres målgruppe jo er stort set alle andre end folk på dette forum. Ligesåvel som brugere herinde har ret til at skrive det de nu vil af subjektive indlæg om Real Madrid og det spillere med mere.

Hvor kæden hopper af, er når man angriber modparten for at gøre nøjagtigt det samme som man selv gør og har gjort meget længe.

Så det er sgu en ommer Daluigi. Det kan du gøre bedre, det ved jeg. Det har jeg set før.

Og PS. Jamen det er da fint at der er nogle brugere, som holder admin af dette site i stramme tøjler. Jeg ser også en gang i mellem på madridistas forum utilfredse brugere, som giver udtryk for, at een eller anden artikel er for farvet. Om dette hjælper noget, eller om de henvendelser, som du snakker om hjælper, det aner jeg så ikke. Med dagens nyheder på de to sites taget i betragtning, kunne noget jo tyde på, at det ikke altid er tilfældet...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Vi bevæger os ned på et meget lavt niveau, når man begynder at kalde folks indlæg for en "ommer".

Denne sag er subjektiv, så det er på ingen måde en ommer, når jeg giver udtryk for min holdning vedrørende madridista.dk. Jeg valgte ikke at svare på dit spørgsmål, da jeg fandt det så himmelråbende ligegyldigt, nu hvor SpillerSomMessi allerede har pointeret hvor dumt spørgsmålet er - Jeg tjekker vel siden, af samme grund som du er her? Jeg giver mig dog ikke i kast med at skrive inde på deres forum, da jeg ikke ser noget fornuft i at diskuterer med individer der har smidt alt fornuft over bord, pga en fodboldrivalisering - (Jeg hentyder her til at man kan forsvare Mourinhos voldige overgreb og beskyldninger om korruption, samt Pepes psykopatiske adfærd) Der er dog flere derinde, som fordømmer Pepes opførsel, det medgiver jeg.

At du skriver siden henvender sig til alle andre end os Barca-fans, er jo så lige der, hvor kæden for alvor ryger af. For så er det netop at deres propaganda bliver forfærdeligt. Mange af nyhederne er direkte løgne, som er designet til at lede opmærksomheden væk fra deres egen opførsel og over på andres. Dette er en ting, som fcbarcelona.dk bestemt ikke gør i samme grad - ja ærgerligt vi ikke har den samme "kant" hva?

Jeg anklager dig for dobbeltmorale, af samme årsag som du anklager mig - Vi er ikke enige om hvorledes madridista.dk og dets brugere er på samme saglige niveau, som her på sitet. Ergo kan vi umuligt nå til enighed i denne sag.

Jeg er egentlig rystet over man kan have den holdning du har. Men igen, det skal du have ret til.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Tja. Manden har vel bare sagt at han finder retorikken i denne forum mere farvet end det på madridista. Man skal være opmærksom på at man skal adskille det der bliver skrevet af brugerne på forummet, og det der bliver skrevet af admins, skribenter og officielle tilknyttede i form af kampreferater osv. Det virker lidt til at Myx godt kan se at dette forums admins er meget mere objektive end madridistas ditto. Madridistas officielle skrivelser er jo undertiden direkte latterlig. Jeg tror ikke den ene fangruppe har et bedre sprog end den anden, men de madrid-fans, der styrer madridista er fanme nogle knolddsparkere og giver et rigtig uheldigt indtryk af den almene real madrid-fan.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Præcis, Bager. Er da også derfor jeg har svært ved at forstå de Real-fans, som ikke kan se hvor tåbelig siden er. De giver et elendigt billede af de danske Madrid-fans.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... roach-for-

Real er tæt på at købe Modric. Til gengæld er det vanvittigt at Porto angiveligt vil have 38 millioner for at slippe Moutinho, så god er han altså heller ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... roach-for-

Real er tæt på at købe Modric. Til gengæld er det vanvittigt at Porto angiveligt vil have 38 millioner for at slippe Moutinho, så god er han altså heller ikke.
Plejer du ikke at pointere, hvor utroværdig en kilde goal.com er?
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... roach-for-

Real er tæt på at købe Modric. Til gengæld er det vanvittigt at Porto angiveligt vil have 38 millioner for at slippe Moutinho, så god er han altså heller ikke.
Plejer du ikke at pointere, hvor utroværdig en kilde goal.com er?
Hmmm nej, ikke mere utroværdig end så mange andre fodboldsider. Jeg har svaret på noget af det i Affelay tråden, læs derinde. Selvfølgelig har de nogle smuttere, ligesom deres skribenter har en tendens til at overdrive tingene, og skrive nogle artikler som er fyldt med subjektive holdninger, men sådan er det jo bare med de fleste medier.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Daluigi du har selvfølgelig helt ret. Vi bliver aldrig enige, så det er nok bedst at stoppe her. Hvis een af dine fornøjelser her i livet er at gå ind på Madridista.dk, blive blå i hovedet at forargelse og arrigskab og derefter skynde dig ind på denne side for at dele din galde med alle der gider at høre på det, ja så skal du da have lov til det.

At du betragter det som værende dumt overhovedet at stille spørgsmålstegn ved fornuften i at gå ind på en hjemmeside, du så åbenlyst hader, tja det kan man jo så mene om hvad man vil. Dog forstod jeg ikke den med, at du ikke svarede fordi SSM allerede havde svaret. Så må hans indlæg åbenbart have givet mere mening for dig, end det gjorde for mig i hvert fald.

Dog er jeg nødt til at sige, at jeg finder det lidt komisk, at du siger, at madridista har smidt alt fornuft over bord pga en fodboldrivalisering, når du tidligere her på siden har givet udtryk for at du har lyst til at banke dem i en mørk gyde, vil sende mailstorm til dem, med videre. Men det vil du måske ikke betegne som at smide fornuften over bord pga en fodboldrivalisering?

Det var bare eet enkelt eksempel på, at hvad der bliver skrevet på dette forum næppe er meget mindre farvet og tæerkrummende end på madridista. Med lidt mere fritid kunne jeg nok godt finde 2-300 andre...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Myxo:
Er det dig der skriver artiklerne på Madridista.dk? Hvis ja sidder du så og ryger fede mens du ser kampene, for det er nogle syrede referater og artikler der bliver skrevet sådan generelt?

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Nej det har jeg ikke noget med at gøre. Jeg har på ingen måde tilknytning til siden, ud over at jeg godt kan lide den, da der er så mange nyheder. Ofte 7-8 stykker om dagen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nyheder :lol: :lol: .

Det er nok ikke så svært at skrive 8-10 artikler om dagen, med tanke på niveauet på madridista ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Niveauet fejler sgu generelt ikke noget. Siden lever op til mit, og formodentligt også de fleste andres, behov om at blive opdateret med interviews, udtalelser, skader og rygter med mere. Der er måske sjældent de lange dybdeborende nytænkende og knivskarper artikler, men vis mig et dansk fodboldsite, der har det.

Når du mener, at siden har lavt niveau, så mener du sikkert den selvforherligelse, dens artikler en gang imellem bæger præg af samt de stikpiller til Barcelona, den kommer med. Selvforherligelsen må jeg indrømme, at jeg godt kunne undvære, da den til tider kan være lidt for meget. Det kan dog også gå den anden vej rundt, for når Real Madrid har spillet en dårlig kamp, så er madridista.dk heller ikke bange for at komme med sin vurdering i negativ retning. Dog tror jeg, at jeg er gammel nok til selv at kunne vurdere skidt fra kanel, og se hvad der er fakta, og hvad der er skribentens subjektive vurdering. Det burde vel heller ikke være så svært, men hvem siger også, at en fanhjemmeside altid skal være objektiv? Står det i en eller anden fanhjemmeside håndbog eller hvad?

Stikpillerne til Barcelona har jeg det til gengæld helt fint med. De er trods alt sjældent taget helt ude i det blå, men kommer snarere når en som Laporta, Rosell, Xavi eller andre har haft snuden for langt fremme og sagt et eller andet dumt. Det går selvfølgelig ikke ubemærket hen og det er vel også svært at skrive objektivt om den slags ting. Denne hjemmesides nyheder oser heller ikke ligefrem af objektivitet, når den skal ytre sig om Mou og Pepe eksempelvis.

Så endnu en gang kommer jeg frem til at den ene hjemmeside næppe har meget at lade den anden høre...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Lige fra fcbarcelona.dk hjemmesiden spæde start for omkring 10 år siden har der altid været holdt et sagligt niveau i artiklerne. Der skrives ikke barnlige ting som "Barca er som bekendt det bedste hold i verden" helt ud af det blå. Der skrives til gengæld ting som "Barca vandt vm for klub hold og med det sidste års mange titler, bliver klubben betragtet som verdens bedste af mange eksperter". Sagligt og med argumenter der holder.

Mit indtryk af madridista er at det er en flok Brian typer som sidder og kører siden.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

[youtube]V7D9J8lTFGs[/youtube]

Vanvittigt og yderst usmageligt at de har en decideret anti-Barcelona-video liggende på deres officielle Youtube-kanal.

Især med tanke på at videoen inkluderer manipulerede Alves/Pepe-frames. Alves' krops retningsskift ville jo være noget nær umuligt, hvis der ikke havde været kontakt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster