FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
After three requests, Fifa still didn't reply regarding Arda's registration. Barcelona will now go to Fifa's Appeal Committe, then to CAS.
Skandale! Hvordan fanden kan FIFA bare lade være med at svare? Det er håbløst og direkte pinligt.
Ja, er der da overhovedet ingen på arbejde eller hvad?! ;-)

Mere seriøst, så virker mest af alt til, at FIFA godt ved de ikke har nogen grund til ikke at godkende det, men de vil helst ikke, så nu trækker de bare tiden, så selv med en evt. CAS-afgørelse, så når det nærmest at blive januar alligevel.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FIFA er fucking til grin. Gid de måtte brænde op i helvede.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
After three requests, Fifa still didn't reply regarding Arda's registration. Barcelona will now go to Fifa's Appeal Committe, then to CAS.
Skandale! Hvordan fanden kan FIFA bare lade være med at svare? Det er håbløst og direkte pinligt.
De har travlt med at suspendere sig selv...
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Synes faktisk Barca skal finde ud af om de vil satse på Bartra.. Synes ikke det er fair overfor ham.. Han skal spille langt langt mere end han gør pt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Michman skrev:Synes faktisk Barca skal finde ud af om de vil satse på Bartra.. Synes ikke det er fair overfor ham.. Han skal spille langt langt mere end han gør pt..
Er enig her. Spansk landsholdspiller, men pt. femte valg i Barca. Hvis vi også henter en profil på den position, som der er rygter om, ser det skidt ud for Bartra. Sidste sommer var han tæt på at forlade klubben pga. manglende spilletid. Tror også det bliver et emne i år.

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af TheFynbo »

Er der nogen venlige sjæler der lige vil liste alle de ting der sket, som hentyder at Fifa ikke tænker højt om os. Altså transferbannen og manglende effektivitet ved vores ansøgninger vedrørende Ardas registrering. Men hvad er der ellers, som er sket i nyere tid? Og jeg tænker ikke på dommerfejl i kamp.
#jesuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Synes nu vejen ligger meget åben for Batra. Mathieu burde være mulig at overhale pt. Så skal han kæmpe med Vermalen, om at være tredievalg. Masch bliver ikke yngre.

Hvis han skal fremad i hierakiet, så skal han dog ikke starte sæsonen med at spille ad helvede til. At han er femtevalg pt er hans egen fortjeneste, men han virker til gengæld også til have oppet sig igen.
Det er helt og aldeles op til ham selv.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

ladislau skrev:Synes nu vejen ligger meget åben for Batra. Mathieu burde være mulig at overhale pt. Så skal han kæmpe med Vermalen, om at være tredievalg. Masch bliver ikke yngre.

Hvis han skal fremad i hierakiet, så skal han dog ikke starte sæsonen med at spille ad helvede til. At han er femtevalg pt er hans egen fortjeneste, men han virker til gengæld også til have oppet sig igen.
Det er helt og aldeles op til ham selv.
Der er 81 hits, hvis man søger på Batra her på forum. Det er alligevel en del :)

Edit: Nu er der 82 hits ;-) :razz:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

ladislau skrev:Synes nu vejen ligger meget åben for Batra. Mathieu burde være mulig at overhale pt. Så skal han kæmpe med Vermalen, om at være tredievalg. Masch bliver ikke yngre.

Hvis han skal fremad i hierakiet, så skal han dog ikke starte sæsonen med at spille ad helvede til. At han er femtevalg pt er hans egen fortjeneste, men han virker til gengæld også til have oppet sig igen.
Det er helt og aldeles op til ham selv.

Hans egen fortjeneste are u kidding me?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Næ, han skøjtede rundt i sæson åbningen/optakten, så LE prøvede Vermalen af, og han spillede jo pissegodt. Det er sådan, man ryger en tak ned i hierakiet.
Det er helt og aldeles hans egen fejl, og så må han arbejde sig opad igen. Hvilket han virker til at gøre i min optik.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, han skøjtede rundt i pre-season. Siden den rigtige sæson startede har han dog været vores næstbedste centerback, kun overgået af Vermaelen, der til gengæld har været skadet. I stedet bliver Lucho ved med at insistere på Mathieu, der har været topmålet af elendighed i samtlige af hans optrædener i denne sæson. Det er fuldstændig absurd at Mathieu stadig bliver brugt, når vi har en velspillende Bartra, der i stedet får lov at pille næse på bænken. Så vil jeg sådan set blæse på hvor ringe han spillede i pre-season. Han har gjort det godt i de kampe der gælder; det kan man ikke sige om hverken Piqué eller Mathieu og til dels også Mascherano.

Kvoller
Indlæg: 5261
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Uefa give Barcelona a fine of €40'000 for Catalan flags in the stands at the game against Bayer Leverkusen in September. [catalunya radio]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Haha. Jamen altså. Held og lykke med at undgå det fremover! Tosser!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Kan man se nogle steder hvilke barca kampe der bliver sendt på 3+?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... rtyou.html

Barca (og reals) lønninger. Vi skød virkelig os selv i foden med den kontrakt til alves. Han tjener alt for meget!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster