Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
Quaresma skrev:Der er tre typer spillere:

- Dem der præsterer bedre under pres
- Dem der præsterer værre under pres
- Pepe

Og det er efterhånden ved at være tydeligt, at Madrid har overvægt i den første kategori (og den sidste).


Jeg er yderst fortrøstningsfuld, men hovmod står for fald, så jeg tør ikke blive en komplet jubelidiot helt endnu.

Exactly, hovmod står for fald, altid. Så ingen grund til at man jubler allerede nu, de er favoritter og vi er underdogs lige nu. Og ligegyldig hvad og ligegyldig hvad vi ellers skulle mene om dem og os, og dommere og tvivlsomme kendelser, så har de i sidste ende gjort sig fortjent til det forspríng de lige nu har.
Yup, men heldigvis ser det ud til at vi har snuppet lidt af deres kontuinitet, hvilket er meget lovende! :smile:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Elsker hvordan der kører noget med Clasico og fyrværkeri på bandereklamen bag Pepe. Skal vi tage det som en tegn på, at han eksploderer mod os? Og viser sig, som det rumvæsen, der i virkeligheden er inde i ham? De der ETs har ikke studeret menneskelig adfærd helt godt nok.

Billede

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Guardiola skrev:Elsker hvordan der kører noget med Clasico og fyrværkeri på bandereklamen bag Pepe. Skal vi tage det som en tegn på, at han eksploderer mod os? Og viser sig, som det rumvæsen, der i virkeligheden er inde i ham? De der ETs har ikke studeret menneskelig adfærd helt godt nok.

Billede
Hahaha, hvor er det dog genialt spottet det med fyrværkeriet. Det er jo et signal om El Clasico.

Messi, watch out. Hvis Messi gerne vil vinde VM, bør han nok starte ud.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Billede

Ronaldo never dives!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:
Visca El Barca skrev:
Quaresma skrev:Der er tre typer spillere:

- Dem der præsterer bedre under pres
- Dem der præsterer værre under pres
- Pepe

Og det er efterhånden ved at være tydeligt, at Madrid har overvægt i den første kategori (og den sidste).


Jeg er yderst fortrøstningsfuld, men hovmod står for fald, så jeg tør ikke blive en komplet jubelidiot helt endnu.

Exactly, hovmod står for fald, altid. Så ingen grund til at man jubler allerede nu, de er favoritter og vi er underdogs lige nu. Og ligegyldig hvad og ligegyldig hvad vi ellers skulle mene om dem og os, og dommere og tvivlsomme kendelser, så har de i sidste ende gjort sig fortjent til det forspríng de lige nu har.
Yup, men heldigvis ser det ud til at vi har snuppet lidt af deres kontuinitet, hvilket er meget lovende! :smile:
Yes sir, vi er gået fra ustabile til næsten garant for sejre og Real ser ud til at gå den anden vej. Mere af den slags tak, lad os håbe Bayern gør livet surt for dem i C.L.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Jeg er overbevist om at RM er ligeglad, så længe Pepe præsterer. Han er en virkelig vigtig spiller for dem, ingen tvivl om det. Hvornår har den klub sidst gjort noget for at redde æren?

Anyway, så synes jeg det her er den hårdeste, mest intense og mest lærerige liga jeg nogensinde har været vidne til i min tid som Barca-fan. Vi har på ingen måde været dårligt kørende i år som vi var for fire år siden efter min mening, og vi er blevet testet som vi aldrig er blevet testet før. Hvis det lykkes os at hente titlen - og det er stadig et longshot - så er det et lille mirakel. Måske den største bedrift jeg har været med til som Barca-fan. Kom så drenge FOR HELVEDE!!!
Visca el Barca

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg sad faktisk også og tænkte på, at jeg frygter lidt for Messis bentøj i kampen mod Real.

Bims i kasketten, det er nok den bedste beskrivelse af Pepe, jeg nogensinde har læst.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kan mærke på det hele at jeg skal have min Barcelona-trøje på når jeg rejser til USA!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

ulrich skrev:Billede

Ronaldo never dives!
HVor er det fedt, især fordi tosserne på Madridista.dk skriver, at de bliver snydt i den situation og der skulle have været rødt til Valencia spilleren.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hvis man ser den i slow bliver han lige trådt i hælen, og det kan medvirke til at han mister balancen, eller er han bare lidt af en boldmongol og det at han træder oven i bolden medvirker til at han mister balancen.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Tak til appelsinbyen, for at forhøje mine forventninger til det fjerde mesterskab i træk. Vi kan godt!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Jeg sad faktisk også og tænkte på, at jeg frygter lidt for Messis bentøj i kampen mod Real.

Bims i kasketten, det er nok den bedste beskrivelse af Pepe, jeg nogensinde har læst.

Ha Ha ja, #23 har en sær måde at udtrykke sig på, og engang i mellem resulterer det i altså klassekommentarer.

Skal vi ikke aftale at vi fra nu kalder Pepe for " ham der er bims i kasketten" herinde?. Den beskrivelse rammer virkelig plet!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Hvis man ser den i slow bliver han lige trådt i hælen, og det kan medvirke til at han mister balancen, eller er han bare lidt af en boldmongol og det at han træder oven i bolden medvirker til at han mister balancen.
I mine øjne kan han sagtens holde balancen og fyrer den ind i målet. Men Ronaldo vil åbenbart hellere score dødboldemål frem for at skaffe 3point ved at jerne bolden i mål.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Det er virkelig irriterende, at Di Maria er sådan en cunt, når han IMO er så fantastisk dygtig fodboldspiller.
Senest rettet af # 23 man apr 09, 2012 12:20 am, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

dinhxa

Re: Real Madrid

Indlæg af dinhxa »

Ved ikke om Ronaldo diver, eller ej. For mig og se, så ser det lidt ud som om han falder over bolden/mister balancen. Frispark og rødt kort er der aldrig nogen sinde, men her tror jeg faktisk, at jeg vil forsvare Ronaldo.
At han så i 100 andre situationer i kampen ligner Gustav der bliver afvist i byen er noget andet :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster