Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

ulrich skrev:Farligste frisparksskytter:

Billede

Penaldo, verdens bedste.
For den portugisiske verdensstjerne spreder stadig skræk og rædsel, når han går til bolden.
Kilde: http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16590
Ja Cristiano er squ farlig på frispark, han er verdens bedste på det punkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Godt nok underligt, at han er faldet så meget i kadence, når det kommer til frispark. Han var jo forrygende før i tiden. Men med alle de mål, han scorer, så har han nok ikke meget at være ked af.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

han har scoret 10 af sine mål i la liga på straffe.. penaldo..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Er ret sikker på at have læst, at Villarreal selv skulle have afvist at en sådan episode havde fundet sted.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

Messi1987 skrev:Men han kan da score på straffespark xD Samt at prikke bolden i tomt mål xD 5-6 skudforsøg per mål xD
xD
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

ulrich skrev:Farligste frisparksskytter:

Billede

Penaldo, verdens bedste.
For den portugisiske verdensstjerne spreder stadig skræk og rædsel, når han går til bolden.
Kilde: http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16590
Har han ikke scoret mod Lyon, Danmark og Bosnien på frispark i denne sæson? Så det der er vel kun i ligaen? Men jo, han har ikke været så farlig på frispark i denne sæson som sidste sæson (hvor han vist scorede syv gange inkl. landskampe). Heldigvis.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Tre frisparksmål indtil videre i sæsonen, det præsterede Mihajlovic i en kamp.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:
Er ret sikker på at have læst, at Villarreal selv skulle have afvist at en sådan episode havde fundet sted.
Det vil hellere ikke give mening, hvis det var sket, Først og fremmest, så dumme er de trods alt ikke i Real, selvom de overrasker eller rettere sagt, formår at chokere gang på gang med deres opførsel. Dernæst, der er vel sikkerhedsfolk og endda måske også politi indtil de forlader omklædningsrummet, så mon ikke de havde forhindret dem, hvis Real spillerene havde besluttet sig for at ville slås ( hvilket jeg som sagt ikke tror de har). Deruodver er folk udstyrret med mobiltelefoner med kamera og vi har set utallige eksempler på, at folk filmer alt. Mon ikke de også havde filmet Cristiano og CO., hvis de virkelig havde besluttet sig for den slags?.

Jeg synes det er problematisk at SPORT f.eks prøver at plante sådan en historie, når de ellers hele tiden brokker sig over Madrid medier, nærmesre bestemt AS og Marca. Jeg synes ikke der er en værdig opførsel, at man henviser til anonyme kilder og dermed prøver at gøre ekstra meget ud af Real spillerenes frustrationer, SPORT kan gøre det bedre, og det skal de også.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Jeg synes det er problematisk at SPORT f.eks prøver at plante sådan en historie
Visca El Barca skrev: Jeg synes ikke der er en værdig opførsel, at man henviser til anonyme kilder og dermed prøver at gøre ekstra meget ud af Real spillerenes frustrationer, SPORT kan gøre det bedre, og det skal de også.
Velkommen til sportsjournalistikkens polerede side!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:
Er ret sikker på at have læst, at Villarreal selv skulle have afvist at en sådan episode havde fundet sted.
Ville også undre mig meget hvis det virkelig havde fundet sted. Så lavt tror jeg alligevel ikke at Real Madrid vil synke. Og som Visca sagde, så ville politi- og sikkerheds folkene nok nå at stoppe dem, hvis de prøvede at komme ind i Villarreal's omklædningsrum.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Culé »

For lige at snakke om noget andet end puta's kamp mod Villarreal, kunne det være sjovt lige at høre jeres mening om denne nyhed: http://www.sport.es/es/noticias/liga-bb ... es-1575043

Real Madrid med deres sugar daddy Florentino Perez i spidsen, har åbenbart planer om at et Real Madrid Resort Island skal åbnes i Dubai i januar 2015, dvs om under 3 år!?

Hvad siger i til det, man må jo sige at de formår at udvide deres forretning ret dramatisk, og det er sikkert noget der kommer til at lune godt i deres budgetter fremover. Skal Barca følge trop og lave lignende ting, eller hvordan skal vi kunne følge med puta's marketings maskine, der kommer med den ene vilde ide efter den anden.

De skulle vidst eftersigende også udbygge området omkring Bernabeu med shoppingcenter, hotel og alt muligt.

Jeg skal ikke lægge skjul på at jeg synes at det er super klamt hvordan en fodboldklub begynder at forsøge at generere penge uden om alt andet end fodbold og i den forbindelse er jeg stolt af vores egen klub som jeg synes forsøger at holde nogen af de sande værdier ved spillet i hævd...

Hvad siger i til det?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Vi kan vel ikke komme udeonom, at fodbold er gået hen og blevet en forretning. Det hanlder om at generere pengene, og den sportslig succes hænger i den grad sammen med at man har en sund økonomi og er i stand til tjene penge, som man så kan bruge på transfers, lønninger, moderne faciliteter, moderne udstyr m.m. Set i det lys virker det som et godt træk, at de nu vil tjene lidt flere penge ved at åbne denne tema park.

Man kan så diskutere, hvor de har fået så mange penge fra, for at bygge det hele ( det koster vist en milliard dollars eller var det euro?), men tiltaget er fornuftig og vil kun være med til gøre Real endnu rigere ( hvis alt går efter planen). En endnu rigere Real betyder også en endnu mere konkurrence dygtig Real, altså på fodboldbanen, og i den henseende er det spændende at de har fået denne ide.

Med andre ord, jeg kan intet galt se i at de prøver at tjene lidt flere penge, det er et af de få områder hvor man rent faktisk kan rose Perez og hans ledelse.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Skal vi lige tage Peps syn på hele situationen i ligaen?.
Guardiola: "Events at Villarreal-Madrid? Saw some images, but didn't watch the whole game, I can't judge

Guardiola: "6 points is an important gap. It's not as if we easily will win the 10 games left and Madrid will draw every day."

Guardiola: "Coentrao caught smoking, what'd I do if it happens to my player? Telling him his lungs become black and that it's not healthy."


Guardiola: "Mourinho not giving press conference? Everyone is free. I don't like to be given lessons, so I won't be the one giving them."

Guardiola: "I didn't see Madrid's game because one has a family and sometimes you watch movies together. There's more than only football."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Hehehe. Det er så fantastisk når journalisterne fisker efter et eller andet kontroversielt eller interessant fra Pep og han så bare kommer med de mest kølige kommentarer.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Hehehe. Det er så fantastisk når journalisterne fisker efter et eller andet kontroversielt eller interessant fra Pep og han så bare kommer med de mest kølige kommentarer.
Ja det bed jeg også mærke i, og det er nemlig fantastisk. Fedt han siger, at han ikke så kampen :mrgreen: :mrgreen: .

Som om han kunne lade være, men ved at sige han ikke så kampen, så kan journalister heller ikke spørge ham om at tage stilling til noget som helst, det er godt spillet Pep.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster