Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Amatører! Min forudsigelse er flere måneder gammel.

Jeg havde ikke set Mourinho også var røget ud. Det er sku udmærket de får lidt på tuden. Det er karma

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Real fansne græder allerede på facebook og sviner dommerne til. Klart i ikke vinder, når dommeren for en gangs skyld ikke dømmer til jeres fordel. Han undlod endda at dømme et straffe i første halveg. I kunne sagtens have tabt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg glæder mig til at se hvordan oversætteren reagerer nu, hvor tingene ikke lige går hans vej!. Det er som sagt nu, vi kommer til at se om han virkelig har forandret sig, og har overskud til at rose sine modstandere!.

Real fik altså 6 gule kort, og 2 røde kort!. Det er god griner det her!. Så ikke kampen, kan folk fortælle mig hvad der skete?. Var dommeren dårlig, Real folk brokker sig over ham på nettet, altså jeg snakker om fans.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kato

Re: Real Madrid

Indlæg af kato »

haha sådan det kan vi li, alt er åbent. Det tegner godt...Casilias må ha en mærkelig smag i munden :grin: gad vide hvad Pep har at sige nu :glad: nå lidt bold.dk underholdning, og så en dejlig nattesøvn.
Tillykke med det gutter :glad:

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Den her artikel er jo pludselig ret sjov :-)
http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16590
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

hey hey hey! Tag nu en slapper, mesterkskabet er langt fra afgjort! don't jinx the fucking thing!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Amatører! Min forudsigelse er flere måneder gammel.

Jeg havde ikke set Mourinho også var røget ud. Det er sku udmærket de får lidt på tuden. Det er karma
Fik oversætteren endnu et rødt?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Real fik altså 6 gule kort, og 2 røde kort!. Det er god griner det her!. Så ikke kampen, kan folk fortælle mig hvad der skete?. Var dommeren dårlig, Real folk brokker sig over ham på nettet, altså jeg snakker om fans.
Dommeren var tydeligvis glad for at give gule kort, men de to til Ramos var helt i orden. Jeg ved ikke helt, hvorfor Özil, Mourinho og ham den sidste træner blev udvist til allersidst, men jeg gætter på, at de har sagt grimme ting. Måske var dommeren nærtagende, måske var Real rigtig grove, det er ikke helt til at vide.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Smukt!

Så kan Mou godt gå hen mod parkingspladsen og afvente dommeren...
Fantastisk at se en dommer der ikke gider høre på deres lort på sidelinjen.

Jeg lugter karantæner i start 11'eren og på trænerbænken i næste uge! :lol:

Og gud hvor var Villereal ellers ringe! De rykker ned. Senna gjorde det godt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:hey hey hey! Tag nu en slapper, mesterkskabet er langt fra afgjort! don't jinx the fucking thing!
Mesterskabet er stadig deres, og jeg mener det virkelig. Det er bare godt, at de møder lidt modgang, for jeg vil gerne se, hvilket stof de er gjort af nu hvor tingene ikke lige går deres vej.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tvivler på at Mou oser af overskud og humør i resten af uge og næste uge med, modsat denne uge, hvor har bare var en spredebasse...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Real fik altså 6 gule kort, og 2 røde kort!. Det er god griner det her!. Så ikke kampen, kan folk fortælle mig hvad der skete?. Var dommeren dårlig, Real folk brokker sig over ham på nettet, altså jeg snakker om fans.
Dommeren var tydeligvis glad for at give gule kort, men de to til Ramos var helt i orden. Jeg ved ikke helt, hvorfor Özil, Mourinho og ham den sidste træner blev udvist til allersidst, men jeg gætter på, at de har sagt grimme ting. Måske var dommeren nærtagende, måske var Real rigtig grove, det er ikke helt til at vide.

Tak for update, ok du siger de to gule til Ramos var i orden, det er fint nok. Men ja, ser man på stats fra kampen, så kan man se at dommeren måske var lidt for glad for sine kort.

Özil blev simpelthen udvist fordi han åbenbart har sagt noget til dommeren, og altså ikke på grund af en tackling eller slagsmål?. Hvis det er tilfældet, så synes jeg ærlig talt dommerne er lidt for nærtagende. Altså, hvs Özil har truet ham på livet, eller sagt virkelig grimme ting om hans børn eller noget i den stil, så er det ok, men jeg synes godt dommeren burde være i stand til at tage imod lidt af hvert i kampens hede.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg kan godt lide Dios fra Madridista.dk
#1279: Dios | 21-03-2012 23:47

Somos de Mou - mig i røven !

Fra dags dato nægter jeg og bære en Real Madrid før den forbandede puta forlader klubben. Vores leder fører endnu engang til fiasko, og lur mig om han ikke vælger og fokusere på dommeren, istedet for hans skandale hold som stort set har smidt pokalen.

Føj hvor er jeg flov over og være Madridista.

Forummet herinde vil sikkert hagle mig ned som sædvanlig, men det rager mig en skid. Og specielt dommeren vil sikkert få den største sviner
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Hvor er det vildt! Så snart Reals spil ikke kører, så er hele den hvide lejr der igen, som de største tudeprinsesser i hele verden. Fandme en dommer med cojones. ER bare lidt bange for, at han ikke er La Liga dommer næste sæson. Mourinho skal nok få sat ham i ledtog med djævlen. Bortset fra det gule til Pepe, syntes jeg han dømte rigtig godt. Real kunne ret beset have fået et rødt mere til Khedira. Og Ok, måske lidt nærtagende at give rødt for brok, men vi ved ikke hvad, der er blevet sagt. Kommer forhåbentligt frem. Men brok er sgu heller ikke i orden, tror det Ozil har sagt var slemt. Er faktisk rigtig glad for, at han ikke endte i Barca.

Nu skal vi til at høre på al tuderiet fra Mourinho og Real igen. Real spillede helt igennem elendigt i dag, og det er et stort problem for dem, at Ronaldo er så besat på at blive Pichichi, at han skyder på alle bolde han har. Helt enig med Erik Rasmussen i, at Real har et kæmpe problem i, at Mou med sin attitude går forrest, hvilket forplanter sig uheldigt til spillerne. Real tabte ikke blot to point i aften. De tabte, endnu engang, al værdighed og respekt hos resten af fodboldverdenen. Det er simpelthen til grin så dårlige tabere de er, og hvordan de tuder som små prinsesser.

Mesterskabet, havde sgu ikke troet jeg skulle sige det, men er åbent nu. Real er favorit, men er du syg det her kan sende chokbølger gennem hele staben i Real. Krise nu, nederlag og nederlag til os, så kan det hele ende i en katastrofesæson for dem.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Som Real Madrid spiller får de da også problemer med Apoel. Katastrofe opførsel, når det ikke går deres vej. Pinlig trænerbænk - pinlig opførsel - som har forplantet sig ned i spillertruppen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster