Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Denne her diskussion er lidt, det er umuligt at bevise at dommerne f.eks. skulle være korrupte, så derfor skal man helst lade den ligge. Det er også nærmest latterligt, hvis man prøver at bilde folk ind, at Real ikke har haft dommerheld i denne sæson, i en ekstrem grad ( sådan som nogle bruger prøver på at bilde os ind, at de ikke har).

Alt i alt vil jeg bare holde fast i det, som Pep sagde på et af sine pressemøder. At Real fører er fortjent, de har været mere konstante, men vi fortjener ikke at være 10 point bagud, det giver et total misvisende billede. I nogle af vores kampe har vi mistet point, fordi dommeren i meget afgørende situationer har lavet fejl, fejl som har kostet os. Det er bare sådan det er, det må vi acceptere, men det er da lidt alarmerende. altså hvad så hvis vi bliver snyd i CDR finale, i samme grad som vi blev snydt mod Espanyol. Getafe, Valencia, Sociedad osv.

Jeg tror f.eks ikke det er tilfældigt, at de brugere herinde, som ellers er rigtig gode til at holde følelser i ro, nu ikke kan lade være med at spekulere i, om der ligger noget dybere. Eller måske ikke noget dybere, men at Real har haft dommer held.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nu hvor hele denne dommer debat kører, så er det værd at tage noget af det Pep sagde på pressemødet med.
Pep: “If I am like Mourinho, I’ll have to change my behavior.”

“I want the people to not be ashamed of me in the press conferences.”

“To referee is very difficult, especially since the arrival of Mourinho.”

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Ja vi har haft et lavt bundniveau på udebane i år men vi har så heller ikke fået noget hjælp overhovedet (lidt på udebane mod at madrid)... Og her mener jeg ikke dommeren der laver fejl og hjælper os på den måde... Jeg mener legitime mål og straffespark der ikke bliver dømt! Nu skal vi heller ikke gøre real bedre end de er... Ingen ved hvad der svar sket hvis ramos var blevet smidt ud mod rayo/levante, hvis der var blevet givet straffe til Getafe, Valencia eller Betis... Men jeg tvivler på at Real havde vundet alle de kampe... Og det siger altså også noget at real har fået så mange flere straffespark end os i den her sæson... De "får" bare generelt mere end os!
Men vores bundniveau har IMO været højere end RMD's bundniveau, rent spillemæssigt. Jeg synes virkelig at RMD har spillet mange kampe som en sæk kartofler men alligevel vundet, måske bedst eksemplificeret ved Sevilla-RMD 6-2 hvor RMD havde 3 chancer i kampen og scorede ufatteligt 6 gange! og for 14 dage siden sag Mou endda at det var ikke fair at de havde vundet over Rayo i forhold til spillet, og i går spillede de igen direkte dårligere end Betis, og sådan er der mange mange kampe igennem sæsonen med RMD. Alligevel har de vundet dem, på held, dygtighed, marginaler og i nogle tilfælde med dommerens tydelige fejldomme.

Vi har spillemæssigt ikke været oppe og ringe i samme grad som i sidste sæson generelt, men vores spillemæssige bundniveau har KLART været højere end RMD gennem hele sæsonen.

Forskellen er: Det er jo fodbold, nogle gange er det marginaler der gør sig gældende i en hel sæson, som denne, og andre gange er det spillet der vinder.

Jeg er stadig overbevist om at med det spil RMD leverer så kan de da ligeså godt smide 10 points i de sidste 12 kampe som vi har kunnet de i de sidste 15 kampe! Blot skal marginaler til at gå IMOD dem og de meget tvivlsomme dommer kendelser skal IKKE gå deres vej når det er afgørende situationer som i går. Dertil skal HELDET også gå vores vej fra nu af... Det KAN lade sig gøre at vinde ligaen især når man sammenligner RMD's spil med vores spil... det er blot for sent på sæsonen til at marginalerne kan få 10 points forskel til at forsvinde. Men over hele sæsonen har Barca SPILLET meget bedre end RMD!

Det er dog ok at andre hold vinder noget en gang i mellem, det må vi realistisk set leve med... men når deres spil er som det er, gør det bare mere ondt at vi ikke fører over dem.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Er Real ved at ændre sig? Mou har flere gange sagt efter tætte kampe at modstanderen fortjente 1 point. Senest gik han rundt blandt Betis spillerne og gav dem alle hånden og lavede grimasser som om han var ked af det på deres vegne. Nu læser jeg på eb.dk at både han og Cristiano lykønsker Messi om hans fem mål imod Leverkusen. Hmm! Er der noget i gære, måske.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Det er nok fordi at de er ved at vinde ligaen. Hvis de var 10 point bagefter Barca - var det næppe sket, men det er bare min mening :lol:
Mou er bare lidt loose pt. Han har ikke så mange negativ vipes, fordi det kører for RM. Det ændrer sig nok efter lussingen på Camp Nou midt i april.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

Skydefinten ja det er så paradokset RM kan ikke slå barca men de blir mestre aligevel.trist ikk sandt :sørgelig:

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Skydefinten skrev:Det er nok fordi at de er ved at vinde ligaen. Hvis de var 10 point bagefter Barca - var det næppe sket, men det er bare min mening :lol:
Jeg tror også, at det har noget med overskud at gøre, og så den situation at aviserne ikke har nogle sindssyge episoder at skrive om, hvor der faktisk bliver vist positive sider af personerne.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Skydefinten skrev:Det er nok fordi at de er ved at vinde ligaen. Hvis de var 10 point bagefter Barca - var det næppe sket, men det er bare min mening :lol:
Mou er bare lidt loose pt. Han har ikke så mange negativ vipes, fordi det kører for RM. Det ændrer sig nok efter lussingen på Camp Nou midt i april.
Det er ikke bare din mening, det er facts. Hvis han var det mindste presset skulle vi høre ham flæbe om dit og dat. Måske er han bare glad for at hans manipulering af dommerne også har båret frugt. Én ting er at manipulere pressen, fans, spillere, ledelse og klub og noget andet er dommerstanden i ligaen. Det har ingen gjort før.

Jeg tror dog det allerede kan ændre sig i morgen. Godt nok er russerne ikke det vildeste hold, men dommerne i morgen er dommerne nok ikke spanske og vi har set mange tætte kampe med Real i år hvor de har haft marginalerne på deres side.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Op til den første Clasico i sæsone, hvor de var på toppen var alt fryd og gammen. Der var masser af overskud, ingen rigtig dommer brok, overskud til at rose andre. Hvis jeg husker rigtigt, så var folk også inde på den positive attitude, og de mente det måske var noget nyt.

Jeg skrev allerede dengang, at vi lige skulle vente, jeg troede han ville gå amok, ligeså snart han mødte modgang, og hvad skete der så. Allerede ved første nederlag var han utilfreds, og begyndte med brok, og det hele kuliminerede så efter deres CDR exit, hvor de gik amok. Det er ikke så underligt, at de nu, hvor de med 10 points forspring også har marginalerne på sin side, har overskud til at rose andre. Lad os vente med at se, hvordan han og hele Madrid cirkus reagerer, hvis de f.eks taber 2-3 kampe i løbet af kort tid. Med tanke på historien, så kan man vist godt forvente at de vil beskylde alle, lige fra fodboldforbundet til dommerne, til Uefa, Fifa, Unicef, Barca og jeg ved ikke hvad.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

But Russian teams are notoriously poor on the road in Europe and for everyone except Barcelona, the Bernabeu is fast becoming Europe's most frightening place to play under Jose Mourinho.

Madrid have won 17 out of 20 games at the Santiago Bernabeu this season, failing to beat Barcelona in the other three.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

While that is obviously true the game tonight is at the biggest stage, the CL knock-out phase, and everything can happen. The Russians have everything to play for. While it might seem like a daunting task, the Moscow side could prove to be a tough nut to crack. The Russians will have to score, preferably more than once, and the odds of Real being eliminated from the tournament is slim, but I would not write of the Russian side before the match has been played. It is a stronger CSKA this time around. I would say 75-25 in favour of Madrid.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

3 spørgsmål om kampen i dag.
1.hvor mange gange tager en madrid spiller bolden med hånden i eget felt uden der dømmes noget.
2.hvor mange straffespark score ronaldo på.
3.hvor mange spillere får malaga vist ud.
:glad:

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Så blev real snydt for et straffe. Frisk kamp.
Allez...

iStokholm

Re: Real Madrid

Indlæg af iStokholm »

Mon dommerne begynder at betale lidt tilbage nu?

Blaugrana97

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana97 »

Jeg håber, håber, håber inderligt, at Malaga kan tage point med hjem. Desværre synes jeg Real ser veloplagte ud. Men hvem ved, alt kan vel ske så længe bolden er rund. ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster