FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er gjort... Og ellers har vi jo heldigvis dig til at fortælle os det. Så no harm no foul.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hahaha, ja, du har mig til at fortælle dig det og alle andre herinde... ville nødig have, at alle hoppede på de rygter, du poster herinde. :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Håber da ikke at der er nogen der tager et rygte for gode ord. Det er jo trods alt et rygte og derfor ikke en endegyldig sandhed. Når noget er det så plejer der som oftest at så officielt foran i fodboldens verden. Men fra nu af skal jeg nok understrege endnu tydeligere at det er et rygte og at det derfor muligvis ikke er sandt. Vi skal jo ikke forvirre nogen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, eller man kan vedhæfte sine kilder, når man poster. Noget, der er en normal procedure/fremgangsmåde over alt efterhånden. Bare rolig, du forvirrer ikke mig, men andre køber det måske råt, det du poster. :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Shit nu har du givet mig helt dårlig samvittighed. Jeg havde overhovedet ikke taget højde for dem som ikke havde deres metode på plads og derfor troede på alt hvad der blev skrevet. Jeg må igen have overvurderet folks kildekritik når det kom til fodboldrygter. Det går ikke så tilbage til normal procedure.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Shit nu har du givet mig helt dårlig samvittighed. Jeg havde overhovedet ikke taget højde for dem som ikke havde deres metode på plads og derfor troede på alt hvad der blev skrevet. Jeg må igen have overvurderet folks kildekritik når det kom til fodboldrygter. Det går ikke så tilbage til normal procedure.
Den der sætning giver ingen mening, men ja, du undervurderer vist nogle mennesker herinde, bare ikke alle, der blindt hopper på, hvad du poster og begynder at deltage i diskussioner med dig omkring det. Nåh, nok om det, du må have en god nat. :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

@FCBarcelonaFl: Xavi, Iniesta, and Busquets will talk to Messi on Tuesday about Luis Enrique and to try to find peace between them [sport]
Jeg har prøvet. Nu må andre prøve. Det hele handler om at LE har været på Antonella.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Hvad nu hvis man fyrer Lucho? Hvem skal så være træner? Transferforbudet gælder vel også trænere. Skal Xavi eller Eusebio så? Sidstnævnte sker ikke.
Michele Taylor ‏@nzm_fcb 3h3 hours ago
@blitzen13 @RayHudson also very telling as to who the real villains may be. If Puyol goes in support of Zubi, it's not all Zubi's fault.
FC Barcelona Fl ‏@FCBarcelonaFl 5h5 hours ago
Stoichkov: “The problem is, who brought Zubizarreta. It wasn't Rosell or Bartomeu. but Guardiola.”
Guardiola er pro-Zubi. Det er Puyol og Messi nok også. Det kunne Puyols resignation og Messis instagram-profil tyde på.
Stoichkov: “I blame everyone (the members). I’m also to blame for voting for them.”
Stoichkov rammer hovedet på et vigtigt søm her. Det er medlemmer som har bragt os i denne situation. Rosell eller Bartomeu - same shit.
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det bliver nogle sjove kommende dage til træning hva.. Jeg gider ikke til at svine Lucho til med det ene og det andet, men hold kæft et fjols, og en endnu mere idiotisk stolthed han har.

phpBB [video]


Man skal ikke være noget geni for at se at Messi var pissed, derudover har spillerne ingen tiltro til ham. Og så vidt jeg ved, så kan vi godt hente ny træner. Glad for at Neymar stadig smiler og spreder glæde. Godt vi har de brasilianere.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Egentlig skræmmende så lidt vi har fået ud af vores hold i år.

Med spillere som Messi, Neymar, Suarez, Iniesta, Rakitic, Alba osv osv osv burde man kunne levere på et noget højere niveau end vi gør.

Spørgsmålet er om vi snart ser en ændring af vores måde at spille på?

Må indrømme at det er lidt hårdt at se alle de rygter og kommentarer om Messi forlader Barca....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Bager skrev:Hvad nu hvis man fyrer Lucho? Hvem skal så være træner? Transferforbudet gælder vel også trænere. Skal Xavi eller Eusebio så? Sidstnævnte sker ikke.
Michele Taylor ‏@nzm_fcb 3h3 hours ago
@blitzen13 @RayHudson also very telling as to who the real villains may be. If Puyol goes in support of Zubi, it's not all Zubi's fault.
FC Barcelona Fl ‏@FCBarcelonaFl 5h5 hours ago
Stoichkov: “The problem is, who brought Zubizarreta. It wasn't Rosell or Bartomeu. but Guardiola.”
Guardiola er pro-Zubi. Det er Puyol og Messi nok også. Det kunne Puyols resignation og Messis instagram-profil tyde på.
Stoichkov: “I blame everyone (the members). I’m also to blame for voting for them.”
Stoichkov rammer hovedet på et vigtigt søm her. Det er medlemmer som har bragt os i denne situation. Rosell eller Bartomeu - same shit.
Transferban gælder kun spillere.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Imorgen.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hahahaha...
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Man forstår jo godt spillerne er trætte...

Det er jo vanvittigt hvor mange forkerte beslutninger man har truffet.. Man bliver helt harm når man tæller dem op...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

17 forskellige startopstillinger, i 17 kampe taler også sit tydelige sprog. Ingen stabilitet overhovedet. Og så ligner Lucho slet ikke en man der orker noget som helst, han ser altid ugidelig ud på sidelinjen, og prøver ikke at piske spillerne frem. Han havde ikke behøvet at gå amok som Pep, men i det mindste vise en smule engagement..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster