FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Styr dig selv :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Ydermere skulle en af de spillere mest flest minutter have udtalt at lucho var den dårligste træner han nogensinde havde haft (den lyder dog meget tvivlsom).
Well, hvis det nu er Messi der mener det, er det måske ikke så underligt endda og faktisk ganske forsvarligt. Så er han trods alt oppe imod Rijkaard, Pep, Tito og Tata. Tre af dem må utvivlsomt være at betragte som bedre trænere (husk på hvor suveræne vi var indtil Tito blev rigtig syg), mens Tata vel også må siges at have et noget bedre CV end Lucho har.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Styr dig selv :)
Haha ja det var sgu nok for meget. Men for pokker hvor er jeg blevet træt af ham. Jeg var sgu ellers med ham fra starten og har hele tiden ment han skulle have en sæson men manden vælter rundt. Ingen stabilitet, intet system, uvenner med messi (truppen), elendigt mandsskabspleje (munir, MAtS) osv. Kan slet ikke forestille mig at det kan blive værre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Ydermere skulle en af de spillere mest flest minutter have udtalt at lucho var den dårligste træner han nogensinde havde haft (den lyder dog meget tvivlsom).
Well, hvis det nu er Messi der mener det, er det måske ikke så underligt endda og faktisk ganske forsvarligt. Så er han trods alt oppe imod Rijkaard, Pep, Tito og Tata. Tre af dem må utvivlsomt være at betragte som bedre trænere (husk på hvor suveræne vi var indtil Tito blev rigtig syg), mens Tata vel også må siges at have et noget bedre CV end Lucho har.
Jep. Men tvivler på at en spiller vil træde frem med den bemærkning. Den er trods alt forholdvis voldsom ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Ydermere skulle en af de spillere mest flest minutter have udtalt at lucho var den dårligste træner han nogensinde havde haft (den lyder dog meget tvivlsom).
Well, hvis det nu er Messi der mener det, er det måske ikke så underligt endda og faktisk ganske forsvarligt. Så er han trods alt oppe imod Rijkaard, Pep, Tito og Tata. Tre af dem må utvivlsomt være at betragte som bedre trænere (husk på hvor suveræne vi var indtil Tito blev rigtig syg), mens Tata vel også må siges at have et noget bedre CV end Lucho har.
Jep. Men tvivler på at en spiller vil træde frem med den bemærkning. Den er trods alt forholdvis voldsom ;-)
Så er det vel fordi det er sagt mellem spilleren og en ven, hvor denne ven så er kommet til at tale over sig. Jeg tror godt at vi kan være hundrede procent sikre på, at der ikke er en spiller der har sagt til Cadena COPE, anonymt eller ej, at Lucho er den ringeste træner han har haft. Men den slags kan jo hurtigt få ben at gå på, hvis først der er en der åbner munden lidt for meget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Stoichkov: “For me Bartomeu isn’t a president, is just an employee. He comes from a rebound because a coward (Rosell) left.”

Stoichkov: “I blame everyone (the members). I’m also to blame for voting for them.”

Stoichkov: “Messi wants to play, win and we have to take care of him. If we don’t take care of the best in the world, what should we do?!”

Stoichkov: “They criticise Iniesta and Xavi, but what signings were made? I don’t understand why Isco and Kroos weren’t signed.”
Haha Stoichkov er sur!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det vel fordi det er sagt mellem spilleren og en ven, hvor denne ven så er kommet til at tale over sig. Jeg tror godt at vi kan være hundrede procent sikre på, at der ikke er en spiller der har sagt til Cadena COPE, anonymt eller ej, at Lucho er den ringeste træner han har haft. Men den slags kan jo hurtigt få ben at gå på, hvis først der er en der åbner munden lidt for meget.
Det er jeg helt enig i. Tror sgu Lucho leger lidt for meget kongen uden af have vundet respekten hos spillerne. De har drengene måske vundet lidt for meget til at ville acceptere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hristo for president. Det kunne bliver underholdende. Jeg tror ikke at Florentino tør at trække bare det mindste på smilebåndet, hvis han sidder til El Clásico i præsidentboksen med Hristo som sin sidemand.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Hristo for president. Det kunne bliver underholdende. Jeg tror ikke at Florentino tør at trække bare det mindste på smilebåndet, hvis han sidder til El Clásico i præsidentboksen med Hristo som sin sidemand.
Haha nej! Han ville få en flad med det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Det sidste Hristo siger er også bare total ukontruktivt..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Så er det vel fordi det er sagt mellem spilleren og en ven, hvor denne ven så er kommet til at tale over sig. Jeg tror godt at vi kan være hundrede procent sikre på, at der ikke er en spiller der har sagt til Cadena COPE, anonymt eller ej, at Lucho er den ringeste træner han har haft. Men den slags kan jo hurtigt få ben at gå på, hvis først der er en der åbner munden lidt for meget.
Det er jeg helt enig i. Tror sgu Lucho leger lidt for meget kongen uden af have vundet respekten hos spillerne. De har drengene måske vundet lidt for meget til at ville acceptere.
Nu snakkes der meget om at det er Messi er utilfreds og uvenner med Lucho, men jeg har ligeledes svært ved at forestille mig at Xavi og Iniesta er tilfredse med situationen, hvis Lucho virkelig fører sig frem i omklædningsrummet på den måde han angiveligt gør. Som forums helt egen Luis Enrique formulerede det for nogle måneder siden:

'Jeg tror (og håber), at de fleste trænere vil nærme sig Iniesta og Messi med en vis ærefrygt.'

Det er vigtigt at opretholde en form for disciplin og at have omklædningsrummet under sin kontrol når man er cheftræner. Men der er selvsagt også grænser. Pep snakker en del om netop omklædningsrummet i Guillem Balagues bog, og om hvordan det er et slags fristed for spillerne; at han giver dem fred og ro i omklædningsrummet, udover når han holder sin korte tale nogle minutter før kampstart (af samme årsag kommer jeg aldrig til at tro på historien om Messi der drikker en cola i fjæset på Pep).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Stoichkov: “For me Bartomeu isn’t a president, is just an employee. He comes from a rebound because a coward (Rosell) left.”

Stoichkov: “I blame everyone (the members). I’m also to blame for voting for them.”

Stoichkov: “Messi wants to play, win and we have to take care of him. If we don’t take care of the best in the world, what should we do?!”

Stoichkov: “They criticise Iniesta and Xavi, but what signings were made? I don’t understand why Isco and Kroos weren’t signed.”
Haha Stoichkov er sur!

Det ligner unaegtelig at man proever at faa stablet mistillidsvotum. Folk lytter til en mand som Hristo paa de kanter, han goer det jo meget klart. Det er et galehus, det piner mig, men jeg har ikke noget imod det, saafremt det stopper dette vanvid. Hvis det fortsaetter, Bartomeu bliver siddende og man traeffer den ene dumme beslutning efter den anden, saa kan det faa alvorlige konsekvenser.

Der kan vel heller ikke vaere noget tvivl om, at Leo er meget utilfreds! Der foregaar nogele skumle ting bag kulissen, Victors afgang, Peps afgang, Maaden Abi blev behandlet paa, og nu dette.

Jeg vil slet ikke blive overrasket, hvis ledelsen rent faktisk presser Leo ud. Ikke ved at saelge ham direkte, men goer livet saa surt for ham, at frikoebklausul aktiveres og saa kan man jo saadan set redde sin roev. Der er blevet lagt op til det i noget tid synes jeg. Bartomeu der konstant snakker om den klausul.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

eg vil slet ikke blive overrasket, hvis ledelsen rent faktisk presser Leo ud. Ikke ved at saelge ham direkte, men goer livet saa surt for ham, at frikoebklausul aktiveres og saa kan man jo saadan set redde sin roev. Der er blevet lagt op til det i noget tid synes jeg. Bartomeu der konstant snakker om den klausul.
Jeg kan altså ikke forstå hvorfra du får dette. Ledelsen ville ikke få noget som helst ud af at miste messi. Tværtimod ville det uden nogen former for tvivl betyde at de ville blive væltet. De render rundt og laver utroligt meget lort hvilket de gør fordi de er inkompetente men at sælge messi ville jo være stupidt ud over alle grænser. Så dumme kan de seriøst ikke være så længe deres største ønske er at fortsætte som ledere.

Som lucas resende (som ellers skriver meget lort) skriver så er messi nærmest det eneste ledelsen har tilbage:
This board was basically done after the failed TAS appeal. Now that Zubi, and especially Puyol will not serve as shields, they have nothing. Can’t promise signings, can’t say we’ll win anything since we’re playing so badly. All they have is Him. And He does not want them, does not want to help them. He wants them gone.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Nu har de jo mere eller mindre lagt sig ud med de fleste af vores legender. Leo er saa den stoerste stjerne, ganske vist, men denne ledelse der i forvejen har truffet meget kontriversielle valg, kunne sagtens finde paa at saelge ham. Hvis nu man presser Leo ud, og den koebende klub betaler frikoebsklausul, alt imens Bartomeu leger at han er ked af det, sur og frustreret over at miste Leo, vil det ikke rigtig have den store betydning, alligevel.

De maa jo have taenkt en strategi, de er trods alt sluppet afsted med ganske kontroversielle ting, mon ikke de lige proeve en ekstra gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Nu har de jo mere eller mindre lagt sig ud med de fleste af vores legender. Leo er saa den stoerste stjerne, ganske vist, men denne ledelse der i forvejen har truffet meget kontriversielle valg, kunne sagtens finde paa at saelge ham. Hvis nu man presser Leo ud, og den koebende klub betaler frikoebsklausul, alt imens Bartomeu leger at han er ked af det, sur og frustreret over at miste Leo, vil det ikke rigtig have den store betydning, alligevel.

De maa jo have taenkt en strategi, de er trods alt sluppet afsted med ganske kontroversielle ting, mon ikke de lige proeve en ekstra gang.
Intet kan måle sige med at sælge messi. Det er trods alt en del vildere end at fratage cruyff sin titel som æresmedlem. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at de vil gøre alt for at blive siddende og et salg af messi kan på INGEN måder hjælpe deres sag. Den ville smadre alt og de ville til evig tid blive jagtet som klubbens værste fjender (hehe måske en overdrivelse).

Bartomeu ville desuden ikke kunne "skuespille" sig ud af den situation da alle ved at det kræver messis accept før han ville blive solgt og han vil ikke væk - ergo har klubben ikke gjort nok.

Men grundlæggende ser jeg ikke ledelsen som nogle onde psykopater som bare er kommet til for at smadre alt indefra. Jeg ser dem som nogen der har haft ondt i røven over laporta og derfor prøvet at overgå ham. Men gennem deres enorme inkompetence har dette ikke kunnet lade sig gøre. Et salg af messi ville dog ikke have noget med inkompetance at gøre men derimod ren og skær idioti.

Messi ved nu at han er sikker og han ved at ALLE barca-fans er på hans side. Derfor smider han et "like" til chelsea da det får folk op af stolen (se hvordan der er blevet reageret herinde) hvilket i sidste ende kan betyde farvel til lucho eller måske endda ledelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster