Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han ville passe godt ind i Chelsea's gruppe af klamme fodboldspillere!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Med al den polemik, der er rundt om Mourinho og madrids fans og medier, så tror jeg simpelthen, at han er tvunget til at vinde noget stort i år. Mourinho har meget lang snor, men synes den snor bliver kortere og kortere som dagene går.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:...
Kilde;http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 695607.ece

HA HA HA, mere af det tak!.
Den læste jeg også lige Visca.

Han er en manipulateur (hvis det er et ord) af rang. Hvis Zidane og Ronaldo er blevet buhet så var det efter Del Bosque æraen og vi ved allesammen hvordan det gik med dem herefter ;-)

Mourinho har med sin arrogance selv bedt om at blive frydet over. Han har været respektløs overfor sine kollegeer, dommern og hvem der nu har kritiseret ham så det tangerer til psykopatisk adfærd.

Hvis tolken bliver slået ud på onsdag, så har de forpasset endnu en chance for at vinde en treble, så tænker man bare, hvorfor brugte man i sin tid €300+ mio hvis man ikke har ambitioner om at vinde alt og blive lige så majæstetiske som Barca???

Jeg vil nyde det hvis de bliver slået ud i Copa kvartfinalen :)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af brilleaben »

FCBarcelonaChr skrev:Han ville passe godt ind i Chelsea's gruppe af klamme fodboldspillere!
Især ham der Oriol Romeu. Fy for den lede!

Virker ham Callejón i øvrigt ikke som lidt af en arrogant nar?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

brilleaben skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Han ville passe godt ind i Chelsea's gruppe af klamme fodboldspillere!
Især ham der Oriol Romeu. Fy for den lede!

Virker ham Callejón i øvrigt ikke som lidt af en arrogant nar?
Real Madrid og Espanyol i én og samme person, og en latterlig frisure. Dårlig cocktail.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:
brilleaben skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Han ville passe godt ind i Chelsea's gruppe af klamme fodboldspillere!
Især ham der Oriol Romeu. Fy for den lede!

Virker ham Callejón i øvrigt ikke som lidt af en arrogant nar?
Real Madrid og Espanyol i én og samme person, og en latterlig frisure. Dårlig cocktail.
Men alligevel skal man jo være objektiv og jeg synes at han virker til at være en ok spiller.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

klogfyr skrev:Med al den polemik, der er rundt om Mourinho og madrids fans og medier, så tror jeg simpelthen, at han er tvunget til at vinde noget stort i år. Mourinho har meget lang snor, men synes den snor bliver kortere og kortere som dagene går.
Ikke alene vinde noget stort, spillet skal også afspejle at der er tale om én af verdens største klubber. For nyligt læste jeg en kommentar vedrørende Mourinho: "Han spiller for ikke at tabe, han spiller ikke for at vinde", kan godt være at det var her på siden jeg læste det og det synes jeg lyder meget rigtigt. Når Barca er modstanderen, da slår Tolken en brainfart og pakker mod, mandshjerte og ære væk.

Kan iøvrigt ikke så godt lide at Mourinho insinuerer at der køres hetz imod portugiserne i klubben. Den mand kan simpelthen ikke tage kritik som en, nå ja, mand. Han vender det straks om og gør det til alle andres problem at det går som det nu engang gør.
Jeg håber at Mourinho får endnu en lektion på onsdag :mrgreen:

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

Skydefinten skrev:Er jeg et meget ondt menneske, når jeg gnækker og fryder mig, herunder gnider mig i hænderne, HVER gang Mourinho er i modvind?

Uro i Madridspiller-truppen, piften af Mourinho på Bernabeu og utilfredse Madrid-medier gør min mandag morgen så meget bedre...
:lol:

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

#5: Real-MOU | i dag 12:34

Jeg tænkte på kunne vi ikke allesammen klage imod kanal 6 kommentator og Canal 9. Jeg er godt nok træt af real madrid er skurkene og barcelona er englerne i dansk kommentator/ekspert verden.


Igår så jeg Malaga og Barca kampen i Canal 9, jeg hørte ikke andet en ros til Barcelona bare nogen af sætningerne

¨Valdes er verdens klasse målmand¨ Barcelona køber ikke spillere de bruger deres talenter¨ ¨Alexis årets køb¨
og alt muligt andet jeg hørte ikke andet en ros til barca og hvis de lavede en fejl så var det helt ok og sådan noget sker en gang imellem det var så klamt at høre på.

Nu til Real madrid kampen helt ærligt John Faxe Jensen skal spille Ekspert. Kanal 6 mente åbenbart ronaldo ikke spillede en god kamp igår og Marcelo var den eneste real spiller der var god i første halveg, og så nævner de den der latterlig rygte om real har været og skændes i træningen i de sidste par minutter i stedfor ros madrid for kampen.

Jeg så Barcelona mod betis, den kamp mindede utrolig meget om den real spillede igår. Men hele vejen igennem var det barca der havde kampen og alt det pis seriøst kan ikke tåle det mere man.!!!!!!!!!!!!
Muhaha. Upload en serviet til endnu en Madridista-bruger, tak.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Egentlig ganske sjovt, hvordan han fremhæver rosen af Valdés som noget helt ekstraordinært kvalmende. Det er jo ikke fordi, man nogensinde hører nogen rose Casillas, næ nej, og Valdés har da heller ikke været groft undervurderet indtil ca. sidste sæson.

Men måske vedkommende kan starte en ny trend - i stedet for citationstegn kan man begynde at bruge umlaut til at markere citater.

¨Det dælme da smart, hva'¨ - Randhusiansk filosof, anno 2008
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:¨Det dælme da smart, hva'¨ - Randhusiansk filosof, anno 2008
Dude! Randrusiansk!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Fuck that. Jeg kører også mit eget løb. Hvis man siger H'et med hebraisk accent, giver det alligevel det samme...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Ak, ja - naturligvis. Det er også længe siden at jeg regelmæssigt talte med hebraisk accent. Det tror jeg at jeg skal igang med igen. Det gør ligesom bare hverdagen lidt sjovere!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Fuck that. Jeg kører også mit eget løb. Hvis man siger H'et med hebraisk accent, giver det alligevel det samme...
Eller lader H'et være stumt som i ...Hleb, ...men så bliver det også samtidigt dumt...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster