FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Greatness. Bedste trøje i mange år

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Dyster er godt. Vi har brug for igen at være frygtindgydende. Fed trøje

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Efter en ret elendig sæson fra vores side af, hvor mange spillere har spillet jævnt, kan det være svært at pege på vores bedste spiller. Men når man tænker over det så er der én spiller der har været rigtig god gennem hele sæsonen; Valdés. Han har vel egentlig stået den bedste sæson i sin karriere. Da han blev skadet, begyndte tingene at krakelere for os.
Visca el Barca

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

"Efter hjulet er PlayStation den bedste opfindelse nogensinde. Og siden den blev opfundet, har jeg været Barcelona bortset fra en kort periode i starten, da jeg var Milan. Mine kampe mod Nesta var ren adrenalin. Jeg var Barcelona, og det var Nesta også. Barca mod Barca. Jeg valgte altid den hurtigste spiller, Samuel Eto'o, men jeg tabte alligevel de fleste kampe. Jeg blev rasende og kylede min controller væk, før jeg bad Nesta om revanche. Og så tabte jeg igen."
- Andrea Pirlo i sin selvbiografi :)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Har i hans bog kun læst afsnittet hvor han nævner Barcelona og hvor han blev inviteret til samtale med Pep efter en Barca - Milan kamp. Fedt at få et indblik i den verden også...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Kunne det tænkes Luis Enrique rykker Busi op på Xavis plads, så Masch kan spille fast på den defensiv midtbane? Jeg tror nemlig, at det bliver sådan, meget tyder på det.

Masch er godt nok rygtet på vej væk fra klubben, ligesom han selv er kommet med udtalelse, der kunne tyde på, at han måske har besluttet sig for at søge væk.

Der er dog heller ikke nogen tvivl om, at Luis Enrique værdsætter ham højt. Han sagde til sin præsentation, at Masch er anfører materiale, medierne skriver om, at Luis Enrique har tænkt sig at han skal være en af kaptajner, istedet for Victor og Puyi.

Idag er der så rygter om, at Luis Enrique allerede i sidste uge mødtes med Masch og han har angiveligt besluttet sig for at forlænge sin kontrakt med et år.

Da vi angiveligt vil have to CB, betyder det vel at Masch er tiltænkt rollen på midtbanen. Vil en af anførerne være en breddespiller så, jeg tror det ikke.

Jeg synes endda det kunne være interessant med Busi på Xavis plads og så Masch som DM , to presspillere der er gode i pasningsspilet. Busi har vist, at han kan styre spillet med sit pasningsspilet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique: "Mascherano is an example of someone with character to be captain. Good & important players will stay."

Jeg ved ikke hvorfor men jeg kommer til at tænke på masche og bussi på midten sammen... Ville ikke undre mig hvis man spillede masche på den defensive og så bussi på midten men med en mere defensiv rolle. Det har måske ikke været den store succes med bussi fremme men er sikker på at han kan udfylde den rolle hvis han får tid.
Den ide luftede jeg også for noget tid siden. Tror sagtens det kunne tænkes. Det ville give os noget mere på midten. Og som xavi har spillet på det sidste så kan bussi godt løfte den rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Hvis rygterne om Cuadrado som Alves' afløser holder, så kunne det ske... To backs med fuld pedal offensivt, meget målsøgende kanter, Messi længere tilbage end nogensinde, kun én offensiv midt og så Busi og Masch holding... Tja, hvis de bare ikke sælger Sánchez er jeg nok ok tilfreds.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

BarçaDK skrev:Hvis rygterne om Cuadrado som Alves' afløser holder, så kunne det ske... To backs med fuld pedal offensivt, meget målsøgende kanter, Messi længere tilbage end nogensinde, kun én offensiv midt og så Busi og Masch holding... Tja, hvis de bare ikke sælger Sánchez er jeg nok ok tilfreds.
Min egen formation:
-------Neymar----Messi----------
-Alba------------------Cuadrado-
---------Iniesta----Cesc---------
-------------Busquets-------------
Benatia--Pique--Marquinhos
------------Ter Stegen-----------

Jeg har taget udgangspunkt i, at vi sælger Mascherano, Alves og Alexis, mens vi køber Benatia, Marquinhos og Cuadrado.

Det gode ven denne formation er, at flere hold igen er begyndt at spille med to angribere. En tremands-bagkæde fungerer klart bedst mod to angribere, da man har en mand i overtal. Det er meningen, at Alba og Cuadrado fungerer som wingbacks. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg ville sætte bagkæden, da de alle er højrebenet.

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Storken skrev:
BarçaDK skrev:Hvis rygterne om Cuadrado som Alves' afløser holder, så kunne det ske... To backs med fuld pedal offensivt, meget målsøgende kanter, Messi længere tilbage end nogensinde, kun én offensiv midt og så Busi og Masch holding... Tja, hvis de bare ikke sælger Sánchez er jeg nok ok tilfreds.
Min egen formation:
-------Neymar----Messi----------
-Alba------------------Cuadrado-
---------Iniesta----Cesc---------
-------------Busquets-------------
Benatia--Pique--Marquinhos
------------Ter Stegen-----------

Jeg har taget udgangspunkt i, at vi sælger Mascherano, Alves og Alexis, mens vi køber Benatia, Marquinhos og Cuadrado.

Det gode ven denne formation er, at flere hold igen er begyndt at spille med to angribere. En tremands-bagkæde fungerer klart bedst mod to angribere, da man har en mand i overtal. Det er meningen, at Alba og Cuadrado fungerer som wingbacks. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg ville sætte bagkæden, da de alle er højrebenet.
De må fandeme bare ikke sælge Alexis, det giver ingen mening overhovedet at gøre det. Har det ligesom da Thiago-rygterne florerede. :roll:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
BarçaDK skrev:Hvis rygterne om Cuadrado som Alves' afløser holder, så kunne det ske... To backs med fuld pedal offensivt, meget målsøgende kanter, Messi længere tilbage end nogensinde, kun én offensiv midt og så Busi og Masch holding... Tja, hvis de bare ikke sælger Sánchez er jeg nok ok tilfreds.
Min egen formation:
-------Neymar----Messi----------
-Alba------------------Cuadrado-
---------Iniesta----Cesc---------
-------------Busquets-------------
Benatia--Pique--Marquinhos
------------Ter Stegen-----------

Jeg har taget udgangspunkt i, at vi sælger Mascherano, Alves og Alexis, mens vi køber Benatia, Marquinhos og Cuadrado.

Det gode ven denne formation er, at flere hold igen er begyndt at spille med to angribere. En tremands-bagkæde fungerer klart bedst mod to angribere, da man har en mand i overtal. Det er meningen, at Alba og Cuadrado fungerer som wingbacks. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg ville sætte bagkæden, da de alle er højrebenet.
Jeg tænker Bartra i stedet for Marquinhos, så er den der opstillingen i hus. Marquinhos bliver for dyr tror jeg. Så hellere satse på Bartra. Han er god nok i mine øjne.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Så skal vi til at glo på Granada hver eneste uge, i stedet for Barca.......

http://www.bt.dk/fodbold/agent-bekraeft ... pansk-klub
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Damn, klubben har åbnet pitch-side restaurant under sommerpausen!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Tapas og Barbeque på menuen.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Ville være episk med Tata som grillmester :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster