Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

FCBarcelonaChr skrev:Du husker åbenbart dårligt, #23. Sevilla spillede et brag af en kamp da de sidst mødte Barcelona, tilmed på
Camp Nou, og fik uafgjort med hjem, takket være en stærk defensiv og en fantastisk Javi Varas. Så møder
man Real Madrid på hjemmebane og falder nok engang fuldstændig igennem. Ret tankevækkende.
Nej, jeg husker skam den kamp. Jeg snakker bare ikke i denne sæson, men også i sidste sæson, hvor i savede alt og alle over 5- og 6-0, og der var det Barca, der var fantastiske, men når Real gør kunststykket efter, så er det modstanderen, der er sjælløse og elendige og ikke reals fortjeneste. Vi skal bare blive enige om noget herinde. Enten er de sjælløse og elendige mod både Barca og Real, ellers er de et godt hold, der bare møder to alt for stærke hold, der hver især på deres egen måde saver dem over. Det er det, jeg gerne vil have frem. Ikke den der dobbeltmoralskhed.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg kan skam godt anderkende når Real Madrid spiller en flot kamp og vinder stort.
Men idag synes jeg ganske enkelt ikke at de spillede specielt prangende.
De var blot kyniske og scorede på deres chancer og udnyttede Sevilla's fejl.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:Nej, jeg husker skam den kamp. Jeg snakker bare ikke i denne sæson, men også i sidste sæson, hvor i savede alt og alle over 5- og 6-0, og der var det Barca, der var fantastiske, men når Real gør kunststykket efter, så er det modstanderen, der er sjælløse og elendige og ikke reals fortjeneste. Vi skal bare blive enige om noget herinde. Enten er de sjælløse og elendige mod både Barca og Real, ellers er de et godt hold, der bare møder to alt for stærke hold, der hver især på deres egen måde saver dem over. Det er det, jeg gerne vil have frem. Ikke den der dobbeltmoralskhed.
Barça vandt ikke 6-0 sidste sæson. Tihi. :oops:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

FCBarcelonaChr skrev:Jeg kan skam godt anderkende når Real Madrid spiller en flot kamp og vinder stort.
Men idag synes jeg ganske enkelt ikke at de spillede specielt prangende.
De var blot kyniske og scorede på deres chancer og udnyttede Sevilla's fejl.
I dag var jo bare ren og skær italiensk kynisme af Real med hurtigt opstillingsspil med kirurgisk præcision. Et ordsprog siger, at scorer man ikke på sine chancer, så taber man, og det levede Sevilla op til. Især Manus afbrænder (selvom det var en flot reaktionsredning af Casillas) var fatalt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:
# 23 skrev:Nej, jeg husker skam den kamp. Jeg snakker bare ikke i denne sæson, men også i sidste sæson, hvor i savede alt og alle over 5- og 6-0, og der var det Barca, der var fantastiske, men når Real gør kunststykket efter, så er det modstanderen, der er sjælløse og elendige og ikke reals fortjeneste. Vi skal bare blive enige om noget herinde. Enten er de sjælløse og elendige mod både Barca og Real, ellers er de et godt hold, der bare møder to alt for stærke hold, der hver især på deres egen måde saver dem over. Det er det, jeg gerne vil have frem. Ikke den der dobbeltmoralskhed.
Barça vandt ikke 6-0 sidste sæson. Tihi. :oops:
Jeg snakker nu lidt mere generelt. :) Slyngede bare tal ud, da jeg skrev 5-0, men generelt ved storsejr. Når Barca gør det, så er det Barcas fortjeneste, når Real gør det, er det modstanderen der er ringe.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

# 23 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Jeg kan skam godt anderkende når Real Madrid spiller en flot kamp og vinder stort.
Men idag synes jeg ganske enkelt ikke at de spillede specielt prangende.
De var blot kyniske og scorede på deres chancer og udnyttede Sevilla's fejl.
I dag var jo bare ren og skær italiensk kynisme af Real med hurtigt opstillingsspil med kirurgisk præcision. Et ordsprog siger, at scorer man ikke på sine chancer, så taber man, og det levede Sevilla op til. Især Manus afbrænder (selvom det var en flot reaktionsredning af Casillas) var fatalt.
Præcis, Real var kyniske idag. Men ikke en af de der sejre hvor de bare spiler modstanderholdet baglæns ud af banen og vinder 5/6-0 som resultatet ellers godt kunne tyde på. Og når de vinder sådanne kampe, kan jeg sagtens anderkende det, men det gjorde de bare ikke idag (igår ret beset). De spillede kynisk og det kendetegner jo også et tophold.

Fcbarcelona2009

Re: Real Madrid

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

Elbarca skrev:What blev pepe vist ud? Det så jeg ikke. damn det gør Sevillas præstation noget kritisabel. Kan se pepe røg ud sidst i første halvleg hvor jeg zappede over på boksning
det forklare jo en del :)

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:Når Barca gør det, så er det Barcas fortjeneste, når Real gør det, er det modstanderen der er ringe.
You got the point!

Ej, jeg driller bare, jeg synes Real er dygtige, men jeg vil give ham der ChrBarcelona ret, Sevilla var lort i dag. Som du også selv siger dude!
# 23 skrev:I dag var jo bare ren og skær italiensk kynisme af Real med hurtigt opstillingsspil med kirurgisk præcision. Et ordsprog siger, at scorer man ikke på sine chancer, så taber man, og det levede Sevilla op til. Især Manus afbrænder (selvom det var en flot reaktionsredning af Casillas) var fatalt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Jeg kunne godt have skribenten mistænkt for at have taget sig en spiller med venstre, mens han skrev det lort der med højre..

Vi er tilsyneladende solidt distanceret i tabellen.. med hele 3 point og bedre indbyrdes statestik... ffs, læs deres nyhedskartotek, det er det gale vanvid at se hvorledes stemningen i deres nyhder skifter, som var de skrevet af en 13-årig medløber.
Forumlegende

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

vandt de kun 6-2 over sevilla.hold da op!!!jeg regnede med mindst 8 -0 til pustas.stakkels barca når vi skal til sevilla tror squ ikke vi får det så nemt,men burde dog kunne slå dem.nej jeg gider ikke høre den floskel om at sevilla hader madrid gu gør de ej.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

ps:i kan dog glæde jer over at RM IKKE kommer til at slå os på camp nou. :smile:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

God damn! Ikke engang Sevilla ku man regne med i denne sæson. Man havde dog set den komme, efter 0-0 kampen på Camp Nou har de vist skræmmende dårlig form også defensivt, kun vundet 2 af 7 kampe og tabt til de andalusiske småklubsrivaler.

Nu så jeg ikke kampen, men utroligt at et hold som Sevilla ikke formår at dæmme op for deres kontraspil.

Sanschez Pizjuan i Sevilla har engang været et marereridts sted for Madrid så det er flovt at se dem i denne forfatning. Det lugter af en julefyring medmindre den nye træner får en chance til efter tiltrængt en 'oppolstring' af truppen i januar.

Generel bare surt at Madrid møder dem på et tidspunkt hvor deres form er i bund. Det var ellers en god chance for at gøre livet rigtig surt for dem. Vi så jo i sidste uge at de nemt ku slås af et Barca hold som lavede en katastrofal brøler og langtfra spillede perfekt ;-)

De eneste oplagte pointtab for Madrid ligger først i april og maj (Barcelona og Bilbao), så lad os håbe på en opblomstring hos Atletico og andre i det mindste.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

rummenigge skrev:God damn! Ikke engang Sevilla ku man regne med i denne sæson. Man havde dog set den komme, efter 0-0 kampen på Camp Nou har de vist skræmmende dårlig form også defensivt, kun vundet 2 af 7 kampe og tabt til de andalusiske småklubsrivaler.

Nu så jeg ikke kampen, men utroligt at et hold som Sevilla ikke formår at dæmme op for deres kontraspil.

Sanschez Pizjuan i Sevilla har engang været et marereridts sted for Madrid så det er flovt at se dem i denne forfatning. Det lugter af en julefyring medmindre den nye træner får en chance til efter tiltrængt en 'oppolstring' af truppen i januar.

Generel bare surt at Madrid møder dem på et tidspunkt hvor deres form er i bund. Det var ellers en god chance for at gøre livet rigtig surt for dem. Vi så jo i sidste uge at de nemt ku slås af et Barca hold som lavede en katastrofal brøler og langtfra spillede perfekt ;-)

De eneste oplagte pointtab for Madrid ligger først i april og maj (Barcelona og Bilbao), så lad os håbe på en opblomstring hos Atletico og andre i det mindste.
Der er potentiel chance for pointtab for både RMA og FCB i hver kamp... som vi har set med Getafe-FCB og Levante-RMA så er det ofte de små hold der laver overraskelsen fordi det er svært altid at sætte sig op til at spille op til 100% mod de små... Der er over en halv liga tilbage og der vil ske flere point tab til både FCB og RMA end i de første 16 kampe i takt med Chl knald eller fald kampene og de større CDR kampe kommer så vil ligakampene komme til at lide lidt under det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

http://www.bold.dk/nyt/Perez-Vi-er-Barca-overlegne

Perez har fået Mourinho-syge. Snup en sangria til, Perez, dit stive æsel.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

selvmodsigende gamle knold. du er ikke fuld nok.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster