Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Det gør vi ikke.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

GerardPiqueBernabeu skrev:Er bange for vi bliver slagtet den 10.
Jeg tvivler på, at Real Madrid slår Barcelona i de indbyrdes opgør. Vinder de ligaen, så tror jeg, at de vinder den pga. kontinuitet mod alle de andre.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

GerardPiqueBernabeu
hvorfor siger du vi, under andre spillere sige du at du ikke er barca fan
realmadrid har en dansk fanside der hedder madridsta.dk der er du sikkert velkommen.
og nej slagtet blir barca ikke den 10 dec da barca er flere klasser over aletico.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

@GerardPiqueBernabeu
No offence, men har alle dine 12 indlæg ikke været relativt negative at høre på? :)

@Teemus
Flere klasser over Atletico? Det er nu Real Madrid vi møder den dag.
Du har nu også selv været hurtigt ude med pokaler og medaljer til Real Madrid og sige, at de ikke taber flere point i år osv. osv. Du modsiger lidt dig selv..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

GerardPiqueBernabeu

Re: Real Madrid

Indlæg af GerardPiqueBernabeu »

Hør her drenge, jeg siger bare mine meninger og måske er jeg gået over stregen lidt men sådan har jeg det bare.
i skal Lige vide Jeg ikke er Real fan eller Barca fan. Men synes bar lige real er bedst lige nu og ronaldo er bedre end messi, det tager måske hårdt på jer, fordi i måske aldrig har været i modvind i mange år og efter skuffelsen mod getafe(Gaddafi :lol:) og real succes ikke lige gøre jer i bedre humør. Men jeg synes ikke i skal være skuffet over jeres hold tværtimod, der kommer magtskiftet og det vidste os inderst inde der vil gøre på et eller andet tidspunkt det holder ikke for evigt , men spørgsmål er bar hvor lang tid men må Nyde den

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

Heartbreaker
barca er mindst en klasse bedre end aletico vi vandt 5-0 på camp nou og det var ikke mål for lidt.
jeg er enig med vores ven her at intet vare evigt,men at tro at vi ligefrem blir slagtet af madrid den 10 dec med 5-0 eller sådan noget det tror jeg simelthen ikke på,og mener heller aldrig at have givet udtryk for noget sådan.
ja madrid kan vinde mesterskabet i år,barca kan vinde det, valencia arhhh tror jeg nu ikke, alle andre nej.
der hvor jeg er bekymret på barcas vegne i øjeblikket er at vi smider point mod de små hold mens RM nærmest tromler over dem,sjovt nok var det stik modsat sidste år.
kampen den 10 dec vil for mig at se med stor sansynelighed afgøre det vinder barca er der 3 point op og så er vi bestemt med osse psykologisk taber barca tror jeg ikke vi henter dem, 9 point er meget for 2 hold der smider så få point i en sæson.
Skulle vi nu kun blive nr 2 i år ja så må vi jo tage mesterskabet tilbage næste år og satse hele baduljen på at vinde CL i år igen hvilket bestemt er muligt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

GerardPiqueBernabeu skrev:... det tager måske hårdt på jer, fordi i måske aldrig har været i modvind i mange år ...
Vi skal faktisk kun 4 sæsoner tilbage, til 2007-2008 sæsonen, for at finde hvad man i allerhøjeste grad kan kalde modvind. Nuvel, en tredjeplads er slet ikke ringe, men det var et hold i forfald. Spillemæssigt var vi helt væk og omklædningsrummet var ved at falde fra hinanden, som det også blev påpeget i en artikel som Visca El Barca lagde op i et indlæg her på forum forleden. Grunden til at der er blevet reageret som der nu engang er blevet reageret på dine indlæg, er nok at du i løbet af 10 indlæg formåede at kalde Messi for verdens heldigste spiller, at kalde Barcelona for Uefalona og skrive at vi sandsynligvis bliver slagtet den 10. december. Du kan forhåbentlig godt selv se at det virker noget suspekt?

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Når man i det ene indlæg er "vi" med Barca, og i det næste ikke er Barca-fan, kalder holdet Uefalona "fordi det er vi blevet kaldt det sidste par år", og taler varmt om Real pt. når det kører for dem og har 16 og kommer nok flere, indlæg på et døgn, jaaah sååååå.... siger bare alt.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Jeg forstår ikke, at folk allerede har kåret Madrid til ligamestre.

Det eneste forskel, der er på Barca og Real, udover niveauforskellen, da Barca er et bedre hold end Real, er, at Real har væsentlige flere målscorere. Hvis Ronaldo spiller en dårlig kamp, tager Benzema over. Fejler Benzema, så bomber Higuain og Ronaldo.

I Barca har man reelt set kun Messi, I kan hvile Jer på. Villa er fornærmende ringe foran et mål, Alexis er ikke en goalgetter, og han har været meget skadet, Pedro har ikke fundet målformen og Afellay har været langtidsskadet.

Der hviler ganske enkelt for meget målpres på Messi. Når Messi ikke lige leverer, så har Barca for store problemer med at score mål. I kontrollerer stadigvæk kampene og diktere slagets gang, men i sidste ende er alt det nytteløst, når man ikke kan score.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hvis Benzema eller Higuain havde været langtidsskadet kunne det tænkes at de var i lidt ala samme situation. Det er da pisse træls at en Alexis skal starte med 2+ måneder ude, at en Pedro ligeledes skal være skadet, og at en Villa har det enormt svært denne sæson med at tage de rigtige løb og finde sammenspillet med midtbanen.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Hvis Benzema eller Higuain havde været langtidsskadet kunne det tænkes at de var i lidt ala samme situation. Det er da pisse træls at en Alexis skal starte med 2+ måneder ude, at en Pedro ligeledes skal være skadet, og at en Villa har det enormt svært denne sæson med at tage de rigtige løb og finde sammenspillet med midtbanen.
Det er i hvert fald det, jeg anser som den store forskel mellem Jeres placeringer i år. Barcas spil er der såmænd ikke noget galt i, men det giver en hak i selvtilliden, at man reelt set kun har Messi, som man har en garanti for, at han kan score. Og alle ved, at selvtillid er alfa omega. Hvis Barca skal vinde ligaen i år, så skal de enten have gang i angrebet, ellers skal de spendere penge på en Chicharito-type. En angriber, der ikke deltager i opspillet og laver tricks, men er bevægelig og bare er i den skide felt, når bolden kommer derind og koldblodig..
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

"23" det har du ikke helt uret i vi mangler sådan en der bare er der og score når messi ikke gør.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

teemuss skrev:"23" det har du ikke helt uret i vi mangler sådan en der bare er der og score når messi ikke gør.
Og dem har vi også i Pedro og forhåbentlig Alexis. Villa har været lidt fraværende, men mon ikke at han kommer på fode igen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:
teemuss skrev:"23" det har du ikke helt uret i vi mangler sådan en der bare er der og score når messi ikke gør.
Og dem har vi også i Pedro og forhåbentlig Alexis. Villa har været lidt fraværende, men mon ikke at han kommer på fode igen.
Lige præcis. Pedro og Alexis har været ude i lang tid og Villa skal forhåbentlig bare have hul på bylden. Glem ikke hans fantastisk scoring i Super Cuppen mod Madrid og frisparksmålet mod Milan. Et par kasser i morgen aften mod Rayo kan forhåbentlig få ham tilbage på rette spor.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster