FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Hvis man laver en midtvejsevaluering mellem Zlatans forløb i Barca og Neymars nu, kommer sidstnævnte ikke i nærheden :)
Hmm. Nu er det her godt nok kun for La Liga og Champions League, men det må altså siges klart at være til Zlatan's fordel, eftersom Neymar scorede i Supercopa de España, og Zlatan slet ikke scorede i andre turneringer end La Liga og Champions League (Klub VM for eksempel). Og fuck Copa del Rey. Det er en turnering som Cristian Tello kan score hattrick i. Så nu kigger jeg altså bare lige på La Liga og Champions. Igen, det er som sagt til Zlatan's fordel.

Da vi havde den 25. februar 2010, havde Zlatan spillet 2000 minutter, scoret 14 mål og lagt op til 6. Altså 20 mål og assists. Det vil sige at han havde scoret et mål eller lavet en assist, hver gang han havde spillet 100 minutter. Neymar har i øjeblikket spillet 1742 minutter, hvor han har scoret 10 mål og assisteret ved 11 scoringer. Altså 21 mål og assists, hvilket vil sige at han har scoret eller assisteret, hver gang han har spillet 83 minutter. Det er altså et mål eller en assists per hele kamp. Det er mine øjne hverken sløvt eller specielt Robinho-agtigt. Glem heller ikke at han altså, modsat Zlatan, har været ude i et stykke tid med en skade.
Bam!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

... og ja, ja. Jeg ved godt at det 'bare' er tal og statistik. Men hvis vi så også ser på hvad de bidrager med i det opbyggende spil, så synes jeg egentlig bare at Zlatan er endnu dårligere stillet i sådan en midtvejsevaluering.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:... og ja, ja. Jeg ved godt at det 'bare' er tal og statistik. Men hvis vi så også ser på hvad de bidrager med i det opbyggende spil, så synes jeg egentlig bare at Zlatan er endnu dårligere stillet i sådan en midtvejsevaluering.
Fuldstændig enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

hallo blau prøv lige at slet din signatur..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Var zlatan stadig længder foran den middelmådige robinho wannabe?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:hallo blau prøv lige at slet din signatur..

Næ! Den er god nok!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Det er mit indtryk.. Sådan som han spillede imod Real Sociedad, mindes jeg ham at have spillet hele denne sæson, med et par undtagelser. Jeg håber inderligt at Neymar får mig til at æde mine ord i mig, men indtil videre er jeg langt fra imponeret, men det tager vel sin tid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Det er mit indtryk.. Sådan som han spillede imod Real Sociedad, mindes jeg ham at have spillet hele denne sæson, med et par undtagelser. Jeg håber inderligt at Neymar får mig til at æde mine ord i mig, men indtil videre er jeg langt fra imponeret, men det tager vel sin tid.
Du var imponeret over Zlatan i sin FØRSTE sæson i spanien. Men ikke over neymar i sin FØRSTE sæson i EU. Hmm. Og hvis du mindes at han har spillet flere kampe som den mod la real så mindes du helt forkert. Han var lige kommet tilbage fra en skade og spillede, som store dele af holdet, sin dårligste kamp i denne sæson.

Jeg kan ikke sige så meget mere end at jeg er meget uenig i at neymar har været skidt. Jeg er endnu mere uenig i at zlatan gjorde det bedre end neymar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Billede
Lidt glæææ'e !
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Glæde? Hvordan det? Det eneste det der billede minder mig om, er en forfærdelig sæson, en Ronaldinho der var en skygge af sig selv, en Henry der havde svært ved at falde til, en Eto'o der havde distanceret sig selv fra resten af holdet, og at Iniesta har mistet alt sit hår på meget får år. Ikke meget glæde over det. Næ, du. Her er glæde:

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ok. Vi gik konkurs ifølge min arbejdskolleger. Trist.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Sq da herre meget glæde. Se Inis hår, det var top!
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:Sq da herre meget glæde. Se Inis hår, det var top!
Dilan fra Beverlly Hills
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Lopezzz skrev:
emo skrev:Sq da herre meget glæde. Se Inis hår, det var top!
Dilan fra Beverlly Hills
Ini har også superkræfter!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Flotte billeder. Imponerende kvalitet. En af de få spillere der kan udfordre Seedorf når det handler om at have gigantiske lår.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster