Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Det lyder mere rigtigt :D

DonIniesta

Re: Real Madrid

Indlæg af DonIniesta »

Fik lige lyst til at kopiere midt indlaeg skrevet i Messi-traaden herind, ovenpaa madridista.dk's seneste "nyhed".

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15246

No doubt? Altsaa en klub, der ifoelge deres opposition har en gaeld paa 550 mio euro. og ikke har brugt flere penge end os dette transfervindue? For ikke at snakke om beloebet paa 200 mio. euro.

ce n'est pas croyable!

Saerligt naar deres dyreste koeb var den falske Ronaldo, der ikke engang kostede halvdelen.

Hverken Marca, AS eller nogen som helst spanske medier har naevnt rygtet i forbindelse med Franco CF, bortset fra et obskurt program madridista.dk lige har soevet frem, for endnu engang at blamere sig for at skabe opmaerksomhed.

Mon nyheden bliver forsidestof indtil kampen paa soendag?

EDIT:

Ligesaa komisk er det at se, at et par blegfede bonderoeve langt nordpaa, (no offence til nogen her paa siden) vil vaere "politisk korrekte" og konsekvent kalder Camp Nou for Nou Camp, fordi de nationalistiske medier i form af AS og Marca goer det, saa vil de ogsaa lege med. :lol: Eller kommer med dumsmarte og til dels skjulte hentydninger til Franco. Well done.

Maaske havde Dailugis til tider ugentlig opstoed alligevel noget paa sig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Mine opstød?.. tsk tsk.. flot formuleret.

Deres side er så grotesk at selv du kan se det nu... Bekræfter vel blot hvor langt ude deres skribenter er.

DonIniesta

Re: Real Madrid

Indlæg af DonIniesta »

Det er nu ikke langt fra sandheden, ikke at der er noget galt i det, saa traek vejret engang.

Jeg har nu laenge vist, at deres side ikke holder niveau, men jeg har ikke foelt, at det var en noedvendighed at kommentere det saa hyppigt som dig.

Deres seneste nyhed kunne jeg dog ikke holde mig fra at latterliggoere.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

I min optik er det heller ikke langt fra sandheden, at samtlige nedladende gloser kan fyres afsted efter dig og dit væsen. Derfra og så til at fører det ud i livet, skal man ikke have været på et forum eller blandt andre mennesker ret længe, fra at afholde sig fra for at holde en sober tone.

Kan være du fanger min hentydning. Hvis ikke, så er det vel blot synd for dig selv.

DonIniesta

Re: Real Madrid

Indlæg af DonIniesta »

Daluigi skrev:I min optik er det heller ikke langt fra sandheden, at samtlige nedladende gloser kan fyres afsted efter dig og dit væsen. Derfra og så til at fører det ud i livet, skal man ikke have været på et forum eller blandt andre mennesker ret længe, fra at afholde sig fra for at holde en sober tone.

Kan være du fanger min hentydning. Hvis ikke, så er det vel blot synd for dig selv.
Haha, hvem i alverden har pisset paa din sukkermad? :lol:

At du ikke er den skarpeste kniv i skuffen behoever du skam ikke at bekraefte igen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

This guy;

Billede

C'est moi? Non!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

DonIniesta skrev:
Daluigi skrev:I min optik er det heller ikke langt fra sandheden, at samtlige nedladende gloser kan fyres afsted efter dig og dit væsen. Derfra og så til at fører det ud i livet, skal man ikke have været på et forum eller blandt andre mennesker ret længe, fra at afholde sig fra for at holde en sober tone.

Kan være du fanger min hentydning. Hvis ikke, så er det vel blot synd for dig selv.
Haha, hvem i alverden har pisset paa din sukkermad? :lol:

At du ikke er den skarpeste kniv i skuffen behoever du skam ikke at bekraefte igen.
Det har du, Charlamagne, fcbarcelona og Rivaldo10 mfl!.. Og med dine 2 advarsler burde du dælme ikke rende rundt og beskylde folk for manglende intelligens :roll:

Det er sidste gang jeg spilder min tid på dig og dine fremtidige skizofrene brugerkontis.. For der skal nok komme flere med den måde du endnu engang er begyndt at formulere dig.

DonIniesta

Re: Real Madrid

Indlæg af DonIniesta »

Rivaldo10 og FC Barcelona var samme bruger, blot med et navneskift.

Og mig bekendt har det intet med intelligens at goere, om man saa oprettede 100.000 forskellige.

Saa lad vaere med at komme med dumme og provokerende bemaerkninger (og ikke mindst uintelligente og taabelige) uden grund, fordi jeg naevner at du TIL TIDER brokkede dig hoejlydt over madridista.dk's daekning ugentligt, hvilket jeg IKKE finder noget underligt, om end jeg personligt ikke ville gide at gentage mig saa meget.

Men jeg er da glad for, at jeg nu ikke skal hoere paa dine tosserier, hvis det er den saedvanlige stil du ligger for dagen.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

madridista.dk skrev:12-08-2011: Real Madrid tjente kassen på sommerkampe
Real Madrid er verdens mægtigste klub og derfor er der store penge at hente, når holdet rejser ud i verden for at spille opvisnings-kampe.

Denne sommer var ingen undtagelse og de 7 kampe i USA, Tyskland, England og Kina indbragte intet mindre end 12,1 mill. €.

Det var især kampene i Kina, som var indbringende, idet de to opgør mod Guangzhou Evergrande og Tianjin Teda indbragte 5 mill. €, mens de tre kampe i USA indbragte 4,8 mill. €.

Til sammenligning fik Barcelona 3,5 mill. € for deres tre kampe i USA. Samlet fik catalanerne blot 6,5 mill. € for deres seks opvisningskampe rundt omkring i verden.

Næste sommer planlægger Real Madrid at rejse til Brasilien, hvor man har et tilbud om at komme til Recife og det indbringer 1,8 mill. € bare for at møde op og hertil skal lægges indtægter for de kampe, som skal spilles.
barcastuff skrev:FC Barcelona will recieve a total of €15 million from the 2011/12 preseason tour, over a span of 7 games, including the Gamper.

The club will also recieve €8 million from the Club World Cup and €4 million from the UEFA Super Cup against Porto.
Hmm

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det er seriøst en katastrofe at de mennesker sidder og digter på livet løs i et desperat forsøg på at præge nogle af de fodboldignoranter der findes i DK.

Jeg gad samtidig godt at høre hvad ordene verdens mægtigste klub dækker over? Når de konsekvent får tæsk med 4+ mål mod os - de regerende spanske og europæiske mestre, hvordan kan man så fortsat kalde sig verdens mægtigste klub?...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alcantara »

Daluigi skrev:Det er seriøst en katastrofe at de mennesker sidder og digter på livet løs i et desperat forsøg på at præge nogle af de fodboldignoranter der findes i DK.

Jeg gad samtidig godt at høre hvad ordene verdens mægtigste klub dækker over? Når de konsekvent får tæsk med 4+ mål mod os - de regerende spanske og europæiske mestre, hvordan kan man så fortsat kalde sig verdens mægtigste klub?...
Endnu et af livets store gåder

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Den ultimative hadegave til Mander. Hvad der synes at være en blanding af en Real og en Liverpool-trøje:
http://www.unisport.dk/Nyhed/nyhed/7994 ... _1112.html
:wink:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Den ultimative hadegave til Mander. Hvad der synes at være en blanding af en Real og en Liverpool-trøje:
http://www.unisport.dk/Nyhed/nyhed/7994 ... _1112.html
:wink:
Lol... :lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Føj for fanden - den skal jeg vise en ven, der er Real-fan, og hader Fools; så kan han måske tie stille om vores hjemmebanetrøje..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster