Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Nu har deres site også under halv så mange besøgende som fcb.dks site til trods for at de har en officiel fanklub.

Det har nok noget at gør med deres manglende professionalisme i deres nyhedsformidling

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Enig, madridista.dk er til grin - men samtidig har vi altså elbarca.dk, hvor nyhederne også engang i mellem bliver subjektive og en smule fordomsfulde. Desværre går tendensen begge veje.. bl.a. faldt jeg over følgende ligegyldige sætning i en af nyhederne: "Sandsynligvis er Mourinho allerede i gang med at finde på teorier om konspirationer desangående." (ang. decembers problem med El Clasico og VM for klubhold).

Jeg husker også en del personlige meninger skinne igennem nyhederne under præsidentvalget for et år siden, hvor der forleden kom et opfølgende (og kritisk) indlæg. Opinioner er bestemt fine, men måske skulle man så overveje at droppe nyhedslayoutet og i stedet lave en personlig blog, hvor der er mulighed for kommentarer. Personligt har jeg valgt at droppe begge sider grundet manglen på professionalisme - hvilket i elbarcas tilfælde er ærgerligt, da der indimellem kan være nogen rigtig fine artikler.'

Nå, back to Real ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det må bare være surt for danske madridistas at de ikke er en side svarende til denne (så vidt jeg lige ved, i hvert fald)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

http://www.sporten.dk/go-lir/tv-real-ma ... -i-golfbil

Det var nu ikke deres skyld, men pigen fik godt en god skulder af golfvognen...(sikkert Pepe der kørte :D )

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Skydefinten skrev:http://www.sporten.dk/go-lir/tv-real-ma ... -i-golfbil

Det var nu ikke deres skyld, men pigen fik godt en god skulder af golfvognen...(sikkert Pepe der kørte :D )
:lol: :lol:

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

madridista.dk
Vi ved det egentlig godt: Vi er fans af verdens største og mest berømte klub.
Magen til arrogance skal man lede længe efter..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Magen til mindreværd skal man lede længe efter.

Jeg grinte virkelig længe over der forside i går !! Nedenunder er der endnu en artikel hvor de proklamerer at Neymar vælger Real over Barca :p altså vi forhandler om Sanchez, hvad helved skulle vi bruge Neymar til!? Knægten virker heller ikke til at have mentaliteten til Barca.

Men ja, de er seriøst pinlige på den side, og deres besøgstal bekræftet heldigvis, at det ikke er mange danskere der gider læse sårn en gang desperate blog-indlæg værdige til bold.dk..... Man kan undre sig over hvorfor man ikke selv kan lade vær med at læse derinde... Tænker jeg simpelthen ikke vil gå glip af mit daglige grin de bringer

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Neymar har skrevet med RM på en 5 årig kontrakt, jf. http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15039

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:Neymar har skrevet med RM på en 5 årig kontrakt, jf. http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15039
Hvilket jeg skrev i mit indlæg ja?...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Det synes jeg ikke jeg ser :roll:

Neymar siger nu at han bliver i Santos. Troede madridista var en pålidelig side...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

madridista.dk skrev:En nylig undersøgelse hos det prestigefyldte Lewis PR viste, at Real Madrid samtidig er den klub i Spanien, som bedst når ud til sine fans på internettet og som har den største kvalitet i sin nyheds-formidling.

Det er et ansvar, som også Madridista.dk har taget på sig siden starten i 2003 og som har gjort siden til Skandinaviens mest besøgte Real Madrid-hjemmeside.
haha good stuff

DonIniesta

Re: Real Madrid

Indlæg af DonIniesta »

klogfyr skrev:
madridista.dk skrev:En nylig undersøgelse hos det prestigefyldte Lewis PR viste, at Real Madrid samtidig er den klub i Spanien, som bedst når ud til sine fans på internettet og som har den største kvalitet i sin nyheds-formidling.

Det er et ansvar, som også Madridista.dk har taget på sig siden starten i 2003 og som har gjort siden til Skandinaviens mest besøgte Real Madrid-hjemmeside.
haha good stuff
Det er jo ikke engang komisk mere, men snarere tragikomisk paa alt for mange planer. Isaer naar ejerne/skribenterne af siden er bonderoeve paa 35-45 aar, der vist holder til i Thy og har vaeret i Madrid 2-3 gange.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jønde »

DonIniesta skrev:
klogfyr skrev:
madridista.dk skrev:En nylig undersøgelse hos det prestigefyldte Lewis PR viste, at Real Madrid samtidig er den klub i Spanien, som bedst når ud til sine fans på internettet og som har den største kvalitet i sin nyheds-formidling.

Det er et ansvar, som også Madridista.dk har taget på sig siden starten i 2003 og som har gjort siden til Skandinaviens mest besøgte Real Madrid-hjemmeside.
haha good stuff
Det er jo ikke engang komisk mere, men snarere tragikomisk paa alt for mange planer. Isaer naar ejerne/skribenterne af siden er bonderoeve paa 35-45 aar, der vist holder til i Thy og har vaeret i Madrid 2-3 gange.

Altså ikke for at forsvare RM hjemmesider eller noget... Men hva fanden er der galt i at være 35 år og bo i Thy?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jønde skrev: Altså ikke for at forsvare RM hjemmesider eller noget... Men hva fanden er der galt i at være 35 år og bo i Thy?
Ej Jønde, det er da indlysende! Så er man jo en 35 åring Thybo!!! fy fy fy

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Siger manden fra Skive... hmmm

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster