Copa del Rey

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Madbassen »

Nu blev Mourinho smidt ud. Men overvej, hvis han havde gjort noget mod Simeone som han gjorde mod Tito. Han var blevet krøllet sammen.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

michaelk94

Re: Copa del Rey

Indlæg af michaelk94 »

Stort tillykke til Atletico med titlen. Hader klubben Atletico, men de har et fedt hold og det kunne være fedt for den spanske liga, hvis vi får et 3. hold til at udfordre. Atletico kunne godt ligne dét hold.

Vores sæson var skuffende i forvejen. Det var La Decima eller intet. Copa del Rey havde ikke hjulpet noget, men derfor er det selvfølgelig stadig ærgerligt at tabe den, hvilket bare sætter en tyk streg under skuffende sæson. Mourinho ryger til sommer og vi kan starte (endnu) et nyt projekt.

Michman skrev:Michael hvor er du?......
Sup, Dude?
Piquénbauer skrev:
Skydefinten skrev:Prøver at sparke en stemning igang, men det er sløjt. Måske de er i chok.
Ja der sker ikke rigtig noget... En masse pl fans der whiner og spansk bold. Og nogle real fans som er sur på dommeren. Er træt af at spansk bold skal svines fordi real er klamme... Folk burde da snart kunne se at det er real der fucker op!
Jeg ved ikke med dig, men jeg elsker spansk fodbold. Jeg elsker det smukke spil, men jeg elsker også, at man kan se, at det her betyder alt for spillerne. Det gør det i hvert fald for Real og Atleticos spillere. Følelserne er ude på tøjet og selvom det tog overhånd igår, så foretrækker jeg stadig at se spillerne gå op i det frem for en død affære. Desuden var Atletico da mindst ligeså meget med til at koge kampen op igår.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af OliverDK »

Ang. at forsøge at filme til et straffespark som Di Maria og hele holdet prøvede på, det er noget lort at se på, men sådan gør ALLE hold, så lad være med at gå i panik over det.......Barcelona plejer da at have held med det, så fuck det....
Njaaaa, hvornår? :eek: :grin:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Rimelig flovt for fans af spansk fodbold..
Øøøøh hvorfor?.... Satme et underligt tiltag de sølle haters har fundet på. Nu skal man pludselig skamme sig over spansk fodbold, fordi en finale ender dramatisk?... Mon ikke Mou kan skabe den slags i PL også? I think so
Det er virkelig sølle, de pl elskende tosser bruger det hele tiden. Hvad angår oversætteren, han er som pest, arsenal og chelski i en finle, hvor det endte i kæmpe slagsmål og efterfølgende karantæner, kan i huske det? Shit, pinligt for engelsk fodbold, som i forvejen er bare pinlig.

Men, overvej hvilken decideret fiasko manden har vætet. Perez er generelt virkelig god til at tage de mest latterlige beslutninger, når det handler om, hvem der skal træne holdet, men denne gang har han ramt fuldstændig ved siden af.

Folk snakker om, at real under oversætteren lukkede hullet op til os, men jeg er overbevist om at det også var sket mee en anden dygtig træner, Pelle for eks. En cdr, et mesterskab og en spansk sc, han blev ansat for at give klubben deres 10. Cl trofæ. Hvor tit har vi ikke hørt, real vil have deres 10. Cl titel og jeg vil have min 3. De har ikke engang været tæt på det, ingen finale f.eks.

Læg dertil alle de kontroverser med real legender, startende med Valdano og foreløbig sluttet det med Casilas. Hvilke latterlige pinlige lavpunkter, han har trukket klubben ned på, og klubben har bakket ham op, officielt. Jeg nævner blot nogle ting, angriber en modtræner, klubben forsvaret hans decideret voldshandling med, at han blev provokeret. Pinligt. Begynder at svine dommeren til, næsten hver gang hans hold taber, klubben står bag ham, hans spillere opfører sig som nogle små børn i nederlagets stund, klubben står bag. Beskylder en rival for snyd, alt fra antydninger til doping(gør det via en radio station) til uefa, unicef m.m, klubben står bag ham. Interne stridigheder som udkæmpes i fuld offentlighed, klubben står og kigger. Spillere der laver decideret voldshandlinger, klubben kommer med latterlige undskyldninger. Det er nogle få eksempler på, ting man troede aldrig ville ske i en klub af reals statur, men ikke desto mindre har vi været vidne til alt dette under denne portugisisk oversætter. Han har pisset på real madrid og klubbens værdier, han er en kæmpe fiasko.

Nu skal han til England, hvor folk rent faktisk falder for og elsker hans primitiv tankegang og adfærd. Tilykke til ham og pl fanbois. For os, oversætter, for jer, the special one, kan i nu få helt og aldeles for jer selv.
Senest rettet af Visca El Barca lør maj 18, 2013 10:49 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Bager »

Jeg har ikke helt regnet med at AM ville løbe med sejren. Det gør denne sæson lidt bedre. Man kunne også godt unde AM at vinde et trofæ efter den sæson de har haft. De har nogle spillere jeg rigtig godt kan li', heriblandt Falcao og Diego Costa. Dejligt at vi skal møde dem i stedet for RM i supercuppen. De kommer dog formentlig til at blive svækket efter dette transfervindue, hvor alt tyder på at Falcao er på vej væk. Ham kan de ikke erstatte uden videre.

Hvad angår RM, så er det naturligvis dejligt som Barca-fan at de smider en titel man nærmest havde set dem rende med. Nu har de kun supercup-trofæet at bryste sig af i denne sæson, hvilket må siges at være skuffende. Det bliver spændende hvad der er sker med vores rivaler nu. Alt tyder på at Mourinhos tid er ved at være slut. Nu skal et nyt projekt skal tage form.
Visca el Barca

Afellay99

Re: Copa del Rey

Indlæg af Afellay99 »

Atletico har vundet flere trofæer end Barca og Real den her sæson :cool: :cool:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af emo »

Bager skrev:Jeg har ikke helt regnet med at AM ville løbe med sejren. Det gør denne sæson lidt bedre. Man kunne også godt unde AM at vinde et trofæ efter den sæson de har haft. De har nogle spillere jeg rigtig godt kan li', heriblandt Falcao og Diego Costa. Dejligt at vi skal møde dem i stedet for RM i supercuppen. De kommer dog formentlig til at blive svækket efter dette transfervindue, hvor alt tyder på at Falcao er på vej væk. Ham kan de ikke erstatte uden videre.

Hvad angår RM, så er det naturligvis dejligt som Barca-fan at de smider en titel man nærmest havde set dem rende med. Nu har de kun supercup-trofæet at bryste sig af i denne sæson, hvilket må siges at være skuffende. Det bliver spændende hvad der er sker med vores rivaler nu. Alt tyder på at Mourinhos tid er ved at være slut. Nu skal et nyt projekt skal tage form.
Thumbs up for alt andet end det med fed. Jeg kan ikke lige gennemskue at man kan holde af en spiller som Costa, som er en usympatisk type på banen, og vil provokere fremfor at spille "rent", brænder det en smule på.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Bager »

emo skrev:
Bager skrev:Jeg har ikke helt regnet med at AM ville løbe med sejren. Det gør denne sæson lidt bedre. Man kunne også godt unde AM at vinde et trofæ efter den sæson de har haft. De har nogle spillere jeg rigtig godt kan li', heriblandt Falcao og Diego Costa. Dejligt at vi skal møde dem i stedet for RM i supercuppen. De kommer dog formentlig til at blive svækket efter dette transfervindue, hvor alt tyder på at Falcao er på vej væk. Ham kan de ikke erstatte uden videre.

Hvad angår RM, så er det naturligvis dejligt som Barca-fan at de smider en titel man nærmest havde set dem rende med. Nu har de kun supercup-trofæet at bryste sig af i denne sæson, hvilket må siges at være skuffende. Det bliver spændende hvad der er sker med vores rivaler nu. Alt tyder på at Mourinhos tid er ved at være slut. Nu skal et nyt projekt skal tage form.
Thumbs up for alt andet end det med fed. Jeg kan ikke lige gennemskue at man kan holde af en spiller som Costa, som er en usympatisk type på banen, og vil provokere fremfor at spille "rent", brænder det en smule på.
phpBB [video]


Jeg har indtrykket af at Diego Costa er en hård banan, men han er kun hård over for dem der spiller op. Jeg kan ikke huske han har opført sig svinsk over for os. Herudover synes jeg han er en meget seværdig og dygtig fodboldspiller.
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Copa del Rey

Indlæg af JonasV »

Han spiller meget ofte meget svinsk, vil jeg mene.

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Parla »

Bager skrev:
emo skrev:
Bager skrev:Jeg har ikke helt regnet med at AM ville løbe med sejren. Det gør denne sæson lidt bedre. Man kunne også godt unde AM at vinde et trofæ efter den sæson de har haft. De har nogle spillere jeg rigtig godt kan li', heriblandt Falcao og Diego Costa. Dejligt at vi skal møde dem i stedet for RM i supercuppen. De kommer dog formentlig til at blive svækket efter dette transfervindue, hvor alt tyder på at Falcao er på vej væk. Ham kan de ikke erstatte uden videre.

Hvad angår RM, så er det naturligvis dejligt som Barca-fan at de smider en titel man nærmest havde set dem rende med. Nu har de kun supercup-trofæet at bryste sig af i denne sæson, hvilket må siges at være skuffende. Det bliver spændende hvad der er sker med vores rivaler nu. Alt tyder på at Mourinhos tid er ved at være slut. Nu skal et nyt projekt skal tage form.
Thumbs up for alt andet end det med fed. Jeg kan ikke lige gennemskue at man kan holde af en spiller som Costa, som er en usympatisk type på banen, og vil provokere fremfor at spille "rent", brænder det en smule på.
phpBB [video]


Jeg har indtrykket af at Diego Costa er en hård banan, men han er kun hård over for dem der spiller op. Jeg kan ikke huske han har opført sig svinsk over for os. Herudover synes jeg han er en meget seværdig og dygtig fodboldspiller.
Kaster han med snot? Diego Snotsta :P

Men det er ok når det er efter Ramos og Pepe.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Skydefinten »



Cdr bracket.

Barca og RM kan først mødes i finalen. RM står til Atl Madrid i semi.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Petter Veland skrev: Dette er laget som holdt Real Madrid til 0-0, og skal til Santiago Bernabéu i morgen. Helt nydelig! … #cmore
phpBB [video]


:glad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Copa del Rey

Indlæg af Lopezzz »

:glad: teamspirit :op:
MDCCCXCIX

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Madbassen »

Sevilla som er i vores "halvdel" ude af Copa del Rey.
De hold som vi kan møde, hvis vi når finalen
- Valladolid
- Vallecano
- Sociedad
- Villarreal
- Almeria
- Santander

Og så selvfølgelig Getafe i næste runde.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af B-Freak »

Sevilla ude til et hold fra den 3. bedste række, det er godt nok skidt :eek:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster