Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Messi1987 skrev:Ronaldinho var engang FOCKING god til det, da han tit kom fordi hans direkte modstander udelukkene ved hjælp af finter! Messi en en helt anden slags drilber, han gør som Diego Maradona også gjorde LANGT MERE EFFEKTIVT!

C.Ronaldo er en anden igen slags drilber. Han bruger hans vanvittig hurtighed, hans meget gode fysisk samt hans stopfinter til at kommer fordi hans direkte modstander med. (Alle de andre finter kommer han jo ikke fordi nogen med, måske 1gang vær 2år men ellers ik) Det kræver dog at han skal bruge en del plads, hvilket hans hold og især Ozil er god til at give ham.
Hvad er det lige du ikke forstår?.. Blau insinuerer jo bare at Cristiano er genial til at lave unødvendige driblinger.

Det er altså ydermere ved at være en smule trættende og søgt, at du altid skal inddrage Messi, når der så meget som nævnes en enkelt sætning med Cristiano et sted

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:Og det er rigtigt, det med at Ronaldo elsker at lave step-over forbi INGENTING!
Men han er FOCKING god til det!
Haha :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

hahaha jeg så lige 3 Puls kanal som viser For lækker til Love og så en fyr (homo)
der synes at Cristiano er lækker og at han ligner ham (som er også sandt)

Tjek ham her:
http://tv3.dk/tv3/laekker-til-love-gust ... ugar-daddy :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Lopezzz skrev:hahaha jeg så lige 3 Puls kanal som viser For lækker til Love og så en fyr (*)
der synes at Cristiano er lækker og at han ligner ham (som er også sandt)

Tjek ham her:
http://tv3.dk/tv3/laekker-til-love-gust ... ugar-daddy :lol:

EDIT: HAHAHAHAHAHAHA FOOOCK jeg kan ikke stoppe :lol: :lol: :lol: :lol:

AzizAlzeheri

Re: Real Madrid

Indlæg af AzizAlzeheri »

Jeg troede virkelig at Gustav kun var snop fordi han var i tv'et, men jeg så ham i fisketorvet forledeb, hvor han kiggede på en lidt billig tøjbutik som om det var en losseplads.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

hahahahhaaha jeg har set den igen og tårerne triller og triller hahahhahahaaahh
00:43 "fordi me kopi a migsig, mig, you know darling!!" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hotnuk

Re: Real Madrid

Indlæg af Hotnuk »

Det bedste er fra 1:10 og til slut :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg laeste paa nettet at den tyske landstraener havde givet Özil og Khedira fri fra landsholdet, saa de kan returnere til klubben allerede i dag. Cristiano er skadet og slet ikke med landsholdet, hvorimod vores spillere ( med undtagelse af Dani, skal spille endnu en landskamp, og foerst vender tilbage paa onsdag/torsdag. Det er en fordel for Real at nogle af deres baerende spilllere ikke skal ud og spille endnu en kamp og ud paa endnu en rejse, det kan hjaelpe dem i dette taette kampprogram som kommer ved slutning af saesonen.

Nogen der ved, om andre end Dani har faaet lov til at vende tilbage til klubben foer tid? Her taenker jeg isaer paa Leo, Gabi og Masch. Argentina skal jo ikke spille kval-kampe men blot nogle venskakabskampe.

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Ifølge as.com, så er det slut med at spille Shakira's musik på Bernabeu, efter at hun igår fik bekræftet sit forhold Pique. Synes at det er helt vildt, at de reagerer på den måde.. men igen.. når det kommer til dem, så er man efterhånden blevet vant til alt. Gad vide, om de vil kræve at få den trøje tilbage, som de har givet hende :D


http://www.as.com/futbol/articulo/vetan ... ftb_48/Tes

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

næ, er egentlig heller ikke overrasket.. men nu de er i gang med at ændre på tingene, hvorfor ændrer de så ikke osse deres hjemmbanenavn, bernabeu.. er det ikke noget med at pique osse hedder det??

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

LuisEnrique skrev:næ, er egentlig heller ikke overrasket.. men nu de er i gang med at ændre på tingene, hvorfor ændrer de så ikke osse deres hjemmbanenavn, bernabeu.. er det ikke noget med at pique osse hedder det??
Hahahahahaha, jo, Gerard Piqué i Bernabéu er det fulde navn :P


Det er jo faktisk til grin at de har et stadion, der hedder det samme som en Barça-spiller, men de vil ikke spille noget musik, den spillers kæreste har lavet.... :D

Men de kan forhåbentlig sidde og gnægge over de ikke spiller Waka Waka om aftenen den 28. maj efter Barça lige har afsluttet The Treble med ChL-trofæet.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Den colombianske sangerinde Shakiras musik har indtil for nylig kunnet høres på Estadio Santiago Bernabéu, men det bliver ikke længere muligt.

Shakira har i denne uge offentliggjort den dårligst bevarede hemmelighed i årtier, nemlig at hun danner par med Barcelonas Gerard Piqué og derfor har Real Madrids sportslige ledelse besluttet, at man ikke længere skal høre Waka-Waka på Estadio Santiago Bernabéu.

Der gives ikke nogen begrundelse for ændringen af musik-valget, men et bud kan være at man enten bare har ændret musik-udvalget.

Paiiiiiin in their ass!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Ronaldinho skrev:(...) derfor har Real Madrids sportslige ledelse besluttet, at man ikke længere skal høre Waka-Waka på Estadio Santiago Bernabéu.

Der gives ikke nogen begrundelse for ændringen af musik-valget, men et bud kan være at man enten bare har ændret musik-udvalget.
Haha, hvor er der meget galt med de få linier. Gotta love madridista.dk (eller nej - men kedeligt er det da ikke!)

Aziz-Alzeheri

Re: Real Madrid

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Visca El Barca skrev:Jeg laeste paa nettet at den tyske landstraener havde givet Özil og Khedira fri fra landsholdet, saa de kan returnere til klubben allerede i dag. Cristiano er skadet og slet ikke med landsholdet, hvorimod vores spillere ( med undtagelse af Dani, skal spille endnu en landskamp, og foerst vender tilbage paa onsdag/torsdag. Det er en fordel for Real at nogle af deres baerende spilllere ikke skal ud og spille endnu en kamp og ud paa endnu en rejse, det kan hjaelpe dem i dette taette kampprogram som kommer ved slutning af saesonen.

Nogen der ved, om andre end Dani har faaet lov til at vende tilbage til klubben foer tid? Her taenker jeg isaer paa Leo, Gabi og Masch. Argentina skal jo ikke spille kval-kampe men blot nogle venskakabskampe.
Var Adriano skadet, da den brasilianske trup blev udtaget? Mener at han fik lov at blive hjemme. Med Maxwell og Abidal ude - ville det jo have været katastrofalt, at have Adriano skadet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Det må være den bedste aprilsnar idag
http://www.bold.dk/nyt/Jose-M-Ronaldo-o ... -mod-Spurs

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster