FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er ikke en forudsætning, at man skal være en veteran(Pep var ikke ligefrem en veteran og ej heller var Frank Rijkaard) eller nødvendigvis have en træner historik igennem ungdomsrækkerne, for at blive ansat i Barca. Men det er klart, at de seneste to trænere, har netop det sidste nævnte tilfælles(Tito var et sikkert valg på daværende tidspunkt, måske var alternativerne der ikke, og Tito var kompetent nok til, at overtage).



Man skal også tænke på, at Michael Laudrup har en vis anciennitet i klubben, og gør han det godt i Swansea og man ikke længere tror på Tito, så er han bestemt et varmt emne. Dog kunne Luis Enrique også være et varmt emne, og han opfylder også det sidste nævnte kriterie, hvis man skal kigge på disse parametre, for at ansætte trænere, hvilket jeg ikke tror, man gør.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Fuck, jeg ville ønske Mourinho ikke var sådan en douchebag, og at han spillede noget bedre fodbold. I det tilfælde ville han være ideel - han er inkarneret Barça-tilhænger og har tidligere været ansat i klubben. Og man kan sige meget om manden, men 90% af hans tidligere spillere (Madrid er undtagelsen) elsker ham som en far. Dét er ganske imponerende.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Sidder man seriøst herinde og diskuterer hvorvidt Tito skal fyres eller ej? Alene det, at man spekulerer i det og bringer navne i spil, er et tegn på at kæden sådan for alvor er ved at hoppe af herinde.

Ja spillet har ikke været prangende, ja vi haft vores problemer, ja Tito har begået fejl, selvfølgelig skal han kritiseres og hovedansvar er også hans. Men derfra og så at ønske sig en ny træner, er lidt overdrevet! Lad manden giv mindst en sæson til, og måske endda mere, for at modbevise sine kritikkere. Denne sommer kan spillerne slappe af, holde en hel sommerferie, Tito kan lære af sine fejl, forhåbentlig laver han i samarbejde med den sportslig ledelse, de rigtige inkødb. Der er ting i spil, som skal finpudses og så skal han være mere konsekvent og stase 100% på en filosofi, jeg er overbevist om at han er i stand til at få tingene rettet.

Jeg mener ledelsen valgte helt rigtigt, da de valgte Tito som Peps afløser. Han vinder med meget stor sandsynlighed det spanske mesterskab, det skal vi ikke glemme.

Det eneste der kan komme i vejen for samarbejdet mellem Tito og Barca er hans sygdom, i hvert fald i den nærmeste fremtid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Sidder man seriøst herinde og diskuterer hvorvidt Tito skal fyres eller ej? Alene det, at man spekulerer i det og bringer navne i spil, er et tegn på at kæden sådan for alvor er ved at hoppe af herinde.

Ja spillet har ikke været prangende, ja vi haft vores problemer, ja Tito har begået fejl, selvfølgelig skal han kritiseres og hovedansvar er også hans. Men derfra og så at ønske sig en ny træner, er lidt overdrevet! Lad manden giv mindst en sæson til, og måske endda mere, for at modbevise sine kritikkere. Denne sommer kan spillerne slappe af, holde en hel sommerferie, Tito kan lære af sine fejl, forhåbentlig laver han i samarbejde med den sportslig ledelse, de rigtige inkødb. Der er ting i spil, som skal finpudses og så skal han være mere konsekvent og stase 100% på en filosofi, jeg er overbevist om at han er i stand til at få tingene rettet.

Jeg mener ledelsen valgte helt rigtigt, da de valgte Tito som Peps afløser. Han vinder med meget stor sandsynlighed det spanske mesterskab, det skal vi ikke glemme.

Det eneste der kan komme i vejen for samarbejdet mellem Tito og Barca er hans sygdom, i hvert fald i den nærmeste fremtid.
Kæden er hoppet af! Tito skal fyres! Giv os Mourinho!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Kunne være sjovt at se hvordan folk ville reagere på vedr. Titos fremtid, hvis Barca bankede Bayern 5-0.
Jeg håber han vinder 5-0 over Bayern eller endda mere, men jeg håber ikke at vi gør det samme som Madrid fans. Glemmer alle de fejl der er, bare fordi holdet får et godt resultat. I Real er det det samme, alle kan se at der er noget galt med taktikken og filosofien, men det glemmer man ligeså snart holdet vinder. Når et resultat så ikke går ens vej, er man tilbage til det samme.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

jeg stillede faktisk spørgsmålet til Valdééés, fordi han ville have en ny træner. Jeg mener ikke, at man kan skifte træneren(kan man godt, men vil være dumt), og man skal ikke skifte træneren. Så tog det selvfølgelig fart, og det var hypotetisk.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Det har været en lidt blandet sæson. Man kan ikke være utilfreds med, at vi vinder ligaen ret suverænt, og at vi når semien i CHL. Det problematiske er resultater mod større hold og i mine øjne hersker der nogle små problemer på holder, som altså godt kan ændres over en sommer.
Rent hypotetisk, hvis Tito ikke skal lede klubben fremover, så jeg allerhelst Marco Bielsa. Han er så genial.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Men så igen, Bielsa formåede ikke at opretholde holdets motivation og gejst, og efter en fantastisk sæson har Den ligget og rodet i bunden af ligaen. Han var på tale i sommers, men er han den rette, eller...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Er det mig der husker forkert eller får vores spillere igen ikke en hel sommerferie idet der er confederation cup? Mener at alle de spanske spillere skal afsted...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Overrasker mig lidt, at de kan lave denne øvelse til træning, uden at glasbenene bliver skadet. I'm impressed.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Ville sgu ikke stille op overfor Puyi i den øvelse der!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Skydefinten skrev:Billede
Overrasker mig lidt, at de kan lave denne øvelse til træning, uden at glasbenene bliver skadet. I'm impressed.
Hvad er pointen bag den øvelse???
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

# 23 skrev:
Skydefinten skrev:Billede
Overrasker mig lidt, at de kan lave denne øvelse til træning, uden at glasbenene bliver skadet. I'm impressed.
Hvad er pointen bag den øvelse???

Hvem er stærkest konkurrence på holdet.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

# 23 skrev:
Skydefinten skrev:Billede
Overrasker mig lidt, at de kan lave denne øvelse til træning, uden at glasbenene bliver skadet. I'm impressed.
Hvad er pointen bag den øvelse???
De øver sig i at slås om Messi trøje efter kampen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Skydefinten skrev:
# 23 skrev:
Skydefinten skrev:Billede
Overrasker mig lidt, at de kan lave denne øvelse til træning, uden at glasbenene bliver skadet. I'm impressed.
Hvad er pointen bag den øvelse???
De øver sig i at slås om Messi trøje efter kampen.

:lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster