FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Duh, det er da let, gøre så vi vandt måske nok..

Billede
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvem ville man ansætte, hvis Tito skulle fyres? Hvis vi skal praktisere Tiki-Taka, så kan jeg ikke finde særlige mange trænere derude, som er kompetente nok. Der er en træner, som er den ypperste, og det er Pep(hvad angår vores spillekoncept og som jeg anser for, at være bedre end Tito). Der er AVB( André Villas-Boas), men jeg synes ikke, at han er bedre. Hvis vi derimod skal ændre hele konceptet, så er der trænere derude, som er meget kompetente. Dog vil konceptændringen være alt for omfattende, og i sidste ende mener jeg, at det vil skade os mere end det vil gavne os. Derudover mener jeg heller ikke, at andre spillekoncepter er ligeså effektive som vores. På næsten alle områder, er vores spillekoncept det bedste.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Ståle Solbakken !!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Ståle Solbakken !!

:smile:, han praktiserer ikke Tiki-taka. Ved ærlig talt ikke, hvad han praktiserer.


John Faxe.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

hahah ja helt sikkert.. spøg til side, hvis man endelig skal skifte Tito ud, så bør IMO være Michael Laudrup.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:hahah ja helt sikkert.. spøg til side, hvis man endelig skal skifte Tito ud, så bør IMO være Michael Laudrup.

Hvis man skulle, så ja. Dog har Michael Laudrup ikke helt overbevist mig om, at han er en bedre træner end Tito(de er jævnbyrdige, imo), men der en ting, som vil tale for Michael Laudrups sag, og det er, at han er en klublegende/ikon. Jeg tror netop dette, vil motivere spillerne på en anden måde, som det også var tilfældet med Pep, dog er det bare min lille teori, for jeg tror skam også på, at Tito sagtens kan motivere disse spillere.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Kubala skrev:Hvem ville man ansætte, hvis Tito skulle fyres? Hvis vi skal praktisere Tiki-Taka, så kan jeg ikke finde særlige mange trænere derude, som er kompetente nok. Der er en træner, som er den ypperste, og det er Pep(hvad angår vores spillekoncept og som jeg anser for, at være bedre end Tito). Der er AVB( André Villas-Boas), men jeg synes ikke, at han er bedre. Hvis vi derimod skal ændre hele konceptet, så er der trænere derude, som er meget kompetente. Dog vil konceptændringen være alt for omfattende, og i sidste ende mener jeg, at det vil skade os mere end det vil gavne os. Derudover mener jeg heller ikke, at andre spillekoncepter er ligeså effektive som vores. På næsten alle områder, er vores spillekoncept det bedste.
Otto Rehhagel eller Fabio Capello.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Laudrup synes jeg begyndt at gå på kompromis med spillestilen. Der er ikke overdrevet meget flow over hans hold for tiden, ret dynamisk og lige frem.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

# 23 skrev:
Kubala skrev:Hvem ville man ansætte, hvis Tito skulle fyres? Hvis vi skal praktisere Tiki-Taka, så kan jeg ikke finde særlige mange trænere derude, som er kompetente nok. Der er en træner, som er den ypperste, og det er Pep(hvad angår vores spillekoncept og som jeg anser for, at være bedre end Tito). Der er AVB( André Villas-Boas), men jeg synes ikke, at han er bedre. Hvis vi derimod skal ændre hele konceptet, så er der trænere derude, som er meget kompetente. Dog vil konceptændringen være alt for omfattende, og i sidste ende mener jeg, at det vil skade os mere end det vil gavne os. Derudover mener jeg heller ikke, at andre spillekoncepter er ligeså effektive som vores. På næsten alle områder, er vores spillekoncept det bedste.
Otto Rehhagel eller Fabio Capello.

Hahaha...ingen af dem praktiserer Tiki-taka. Kan se, at folk vil have konceptændring.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Laudrup synes jeg begyndt at gå på kompromis med spillestilen. Der er ikke overdrevet meget flow over hans hold for tiden, ret dynamisk og lige frem.
Jeg synes også, at han spiller lidt anderledes end den måde vi spiller på, og især gjorde under Pep. Tito praktiserer heller ikke konceptet præcist som Pep. Michael Laudrup er mere direkte i sin måde, at praktisere fodbold på. Dog er det også Swansea, så mon ikke, han kunne ændre på dette, når han havde med Barca at gøre. Han(Michael L) minder mere om Frank Rijkaard end Pep.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:
emo skrev:Laudrup synes jeg begyndt at gå på kompromis med spillestilen. Der er ikke overdrevet meget flow over hans hold for tiden, ret dynamisk og lige frem.
Jeg synes også, at han spiller lidt anderledes end den måde vi spiller på, og især gjorde under Pep. Tito praktiserer heller ikke konceptet præcist som Pep. Michael Laudrup er mere direkte i sin måde, at praktisere fodbold på. Dog er det også Swansea, så mon ikke, han kunne ændre på dette, når han havde med Barca at gøre. Han(Michael L) minder mere om Frank Rijkaard end Pep.
Laudrup er ekstremt god til at få det bedste ud af sit materiale, og nogle gange er han nødsaget til at gå lidt på kompromis - noget Pep ikke var god til, eller havde for meget ære til.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Problemet med Tito tydeligvis, at han ikke er en født lederskikkelse a lá Pep, Mourinho, Ferguson, Conte, Klopp etc.. Han kan være nok så fin taktisk, men han mangler det, der - udover den taktiske formåen - gør en stor træner; karisma, lederevner og udstråling. Han er tydeligvis ikke en lige så stor inspirationskilde som Pep var, og så kan man skyde skylden på hans cancerforløb lige så lystigt man vil. Faktum er bare, at Tito ikke har dét.

Jeg ville personligt foretrække at se ham som assistent igen. Hans taktiskeevner fejler tydeligvis intet, men Barça har brug for en anden frontmand.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

zqa skrev:Duh, det er da let, gøre så vi vandt måske nok..

Billede
Stfu, Joffrey...
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
emo skrev:Laudrup synes jeg begyndt at gå på kompromis med spillestilen. Der er ikke overdrevet meget flow over hans hold for tiden, ret dynamisk og lige frem.
Jeg synes også, at han spiller lidt anderledes end den måde vi spiller på, og især gjorde under Pep. Tito praktiserer heller ikke konceptet præcist som Pep. Michael Laudrup er mere direkte i sin måde, at praktisere fodbold på. Dog er det også Swansea, så mon ikke, han kunne ændre på dette, når han havde med Barca at gøre. Han(Michael L) minder mere om Frank Rijkaard end Pep.
Laudrup er ekstremt god til at få det bedste ud af sit materiale, og nogle gange er han nødsaget til at gå lidt på kompromis - noget Pep ikke var god til, eller havde for meget ære til.

Det er jeg enig med dig i. Det var også det, jeg prøvede, at sige med indlægget til emo. Han har netop ikke spillemateriale i Swansea til, at spille så sprudlende hele tiden, men han bliver nødsaget til, at benytte sig af det han har, og få det fulde ud af det.


Jeg er dog stadig fortaler for, at give Tito chancen, og kun hvis man ikke gav ham chancen, så kunne Michael Laudrup være interessant.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Hvis Tito ikke får løst situationen med vores ringe organisation samt får af-kastereret vores angribere (pånær Messi naturligvis), og Laudrup fortsætter sine gode takter i Swansea med offensivt og æstetisk spil, har jeg svært ved ikke at se Laudrup som en kandidat til vores trænerpost. Om vores ledelse så rent faktisk betragter Laudrup som en mulighed er jeg ikke sikker på. Jeg kunne godt forestille mig, at de ville satse på en trænerveteran eller hente en træner der har været igennem ungdomsafdelingen.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster