FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Nyt om Gaby Milito! Han stoppede jo karrieren i sommers, fordi han var kørt træt både fysisk og mentalt. For nogle dage siden sagde trænere i Independiente, Milito's klub i Argentina, op efter en række skuffende resultater. Med få dage til næste kamp, mod Godoy Cruz i Mendoza, kunne Independiente ikke nå at finde en ny cheftræner, så Milito tilbød sin hjælp. Han fungerede således som 'interim coach' i et par dage, indtil Miguel Brindisi blev ansat forleden dag. I løbet af tiden som interim coach, nåede han dog lige at smage på argentinsk fankultur, da hans køretøj blev angrebet efter et træningspas i Mendoza, hvor Milito blev ramt af en sten i hovedet. Nu er han så blevet ansat under Brindisi. Hans funktion har jeg ikke helt overblik over, men det er nok enten noget taktisk rådgivning eller noget i retningen af decideret træner. Nå, men indlægget var egentlig til for at sige, at jeg stemmer for at vi hiver ham tilbage og giver ham en tjans hos et af ungdomsholdene. Han kan vel starte hos Juvenil B? Forudsat at han gider, selvfølgelig. Han var bare så fucking nice. Lorte skader.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Det er til gengæld godt håndteret af Roura. Synes ofte at man kan se at vores spillere og vores stab, bliver trænet utroligt godt, hvad angår mediehåndtering og udtalelser i pressen. De er som regel ekstremt ydmyge, men klare i mælet, og i ny og næ tør de også komme med en lidt mere snappy bemærkning, når der lige er behov for at pisse lidt af territoriet af.
Ja, jeg synes også vi har mange punkter at være tilfredse med på presse-fronten. Det hele håndteres ganske elegant og samtidig er det dejligt, at vi har et par spillere der ikke er bange for at sige klart hvad de mener.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Oooouh shiiit! Det må have gjort ondt. Er dog vild med Puy.
Billede
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Den er sgu flot lavet.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/596/exclusi ... na-starlet

De engelske klubber er godt i gang med at stjaele fra os. Lidt skidt at vi ikke kan holde paa dem, men som tilfaeldet var med Cesc i sin tid, det er altsaa lidt svaert at hamle op med de engelske klubber, naar de er villige til at betale en 16 aarig knaegt stor loen og lover ham plads paa foersteholdet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

For satai, det er en feee' tattoo det der.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:http://www.goal.com/en/news/596/exclusi ... na-starlet

De engelske klubber er godt i gang med at stjaele fra os. Lidt skidt at vi ikke kan holde paa dem, men som tilfaeldet var med Cesc i sin tid, det er altsaa lidt svaert at hamle op med de engelske klubber, naar de er villige til at betale en 16 aarig knaegt stor loen og lover ham plads paa foersteholdet.
Har de seneste dage læst at at der er pres på Spanien for at få ændret på denne lovgivning. Det vil sige, at de vil have at spanske klubber skal kunne tilbyde spillere ned til 14-16 års alderen en slags kontrakt, som binder dem til klubben, for at slippe for at England skal komme og suge dem til sig. Men igen, et sted tænker jeg, hvis de virkelig vil og gider Barcelona så bliver de, er de kun drevet af moderne-fodbold og penge, så er jeg også lidt ligeglad med dem.

De har et valg, blive eller rejse for pengene, det er ikke sådan at de er magtesløse og SKAL gå med på hvad England tilbyder dem.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Er det blevet omtalt her på forummet, det med at nogen i det spanske ligasystem vil ændre fordelingen af tv-pengene til en mere kollektiv model? Synes ikke der har været nogen nyhed om det. Er bare interesseret i at høre hvad folk synes om det?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Culé skrev:Er det blevet omtalt her på forummet, det med at nogen i det spanske ligasystem vil ændre fordelingen af tv-pengene til en mere kollektiv model? Synes ikke der har været nogen nyhed om det. Er bare interesseret i at høre hvad folk synes om det?
Jeg er stor tilhænger af at TV-pengene bliver ligeligt fordelt. Det skaber kun større konkurrence i La Liga. De mindre hold får ligeledes flere midler til at udvikle eksempelvis ungdomsakademier.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Brombi skrev:
Culé skrev:Er det blevet omtalt her på forummet, det med at nogen i det spanske ligasystem vil ændre fordelingen af tv-pengene til en mere kollektiv model? Synes ikke der har været nogen nyhed om det. Er bare interesseret i at høre hvad folk synes om det?
Jeg er stor tilhænger af at TV-pengene bliver ligeligt fordelt. Det skaber kun større konkurrence i La Liga. De mindre hold får ligeledes flere midler til at udvikle eksempelvis ungdomsakademier.
Okay sympatisk synspunkt. Jeg går også ind for en mere "retfærdig" fordeling, men kan godt frygte de økonomiske konsekvenser det kan betyde. I sidste sæson præsenterede Rosell et rekordoverskud på små 50 mio euros, hvilket meget vel kunne være det beløb Barca og Madrid mister (hvis ikke mer) ved en kollektiv aftale. Med andre ord ville det betyde at klubben kun lige akkurat kunne løbe rundt... :?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Culé skrev:
Brombi skrev:
Culé skrev:Er det blevet omtalt her på forummet, det med at nogen i det spanske ligasystem vil ændre fordelingen af tv-pengene til en mere kollektiv model? Synes ikke der har været nogen nyhed om det. Er bare interesseret i at høre hvad folk synes om det?
Jeg er stor tilhænger af at TV-pengene bliver ligeligt fordelt. Det skaber kun større konkurrence i La Liga. De mindre hold får ligeledes flere midler til at udvikle eksempelvis ungdomsakademier.
Okay sympatisk synspunkt. Jeg går også ind for en mere "retfærdig" fordeling, men kan godt frygte de økonomiske konsekvenser det kan betyde. I sidste sæson præsenterede Rosell et rekordoverskud på små 50 mio euros, hvilket meget vel kunne være det beløb Barca og Madrid mister (hvis ikke mer) ved en kollektiv aftale. Med andre ord ville det betyde at klubben kun lige akkurat kunne løbe rundt... :?
Ja man kan vælge at se det fra den synsvinkel: hvad skal der ske med stakkels Barca. Men som du selv siger vil det betyde at klubben kan løbe rundt. Som sag vil det skabe langt mere konkurrence i La Liga og desuden har klubber som Real Madrid og Barca i forevejen kæmpestore sponsoraftaler.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Brombi skrev:
Culé skrev:
Brombi skrev:
Culé skrev:Er det blevet omtalt her på forummet, det med at nogen i det spanske ligasystem vil ændre fordelingen af tv-pengene til en mere kollektiv model? Synes ikke der har været nogen nyhed om det. Er bare interesseret i at høre hvad folk synes om det?
Jeg er stor tilhænger af at TV-pengene bliver ligeligt fordelt. Det skaber kun større konkurrence i La Liga. De mindre hold får ligeledes flere midler til at udvikle eksempelvis ungdomsakademier.
Okay sympatisk synspunkt. Jeg går også ind for en mere "retfærdig" fordeling, men kan godt frygte de økonomiske konsekvenser det kan betyde. I sidste sæson præsenterede Rosell et rekordoverskud på små 50 mio euros, hvilket meget vel kunne være det beløb Barca og Madrid mister (hvis ikke mer) ved en kollektiv aftale. Med andre ord ville det betyde at klubben kun lige akkurat kunne løbe rundt... :?
Ja man kan vælge at se det fra den synsvinkel: hvad skal der ske med stakkels Barca. Men som du selv siger vil det betyde at klubben kan løbe rundt. Som sag vil det skabe langt mere konkurrence i La Liga og desuden har klubber som Real Madrid og Barca i forevejen kæmpestore sponsoraftaler.
Ja, men eftersom at klubben de seneste 6 sæsoner i træk er nået til mindst semifinalen og den vej igennem også henter store pengepræmier hjem, ville det jo være nærliggende og tænke at det hele ramler hvis vi røg ud i gruppespillet eller en 1/8-finale. Det ville jo være naivt og tro at succesen bare fortsætter og fortsætter og hvis vi gir afkald på en stor del af tv-pengene og ligaen dermed bliver mere konkurrencedygtig vil vi selvsagt også blive udfordret på titlen og måske endda Champions League deltagelse - gud forbyde det...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Michael Qureshi ‏@MichaelQureshi 4m
Barca bør; Skifte træner (Tito tilbage som assistent), helt nyt midterforsvar, bedre defensiv højre back, finde erstatning for Alexis
Hey Michael, hold du dig bare til din store Real Madrid kærlighed.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Hvorfor ikke også lige flytte by, skifte navn og spille i Fila?
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, Qureshi. Åh, Qureshi. Det er sgu det samme om og om igen, med ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster