Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Tak, og i lige måde, fristes man næsten til at sige ;)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

klogfyr skrev:
Lopezzz skrev:Vi skal tabe 2 kampe, spille 1 uafgjort og tabe 6:0 til Real og Real skal vinde alle deres kampe så vinder de La liga.

OT: flot mål af Rossi og Villareal er foran med 1:0......nu skal de bare smadre Putanyol og komme tættere på RM.
Hvis de vinder så er de kun 6 point efter RM
hvis vi taber 2 kampe og spiller 1 uafgjort og real vinder de 3 kampe, så er de 1 point foran os, og dermed behøver de ikke at vinde 6-0 over os i den situation.
17 kampe tilbage, vi vinder 14, taber 2 og spiller 1 uafgjort.
Real vinder 16 kampe og vinder 6:0 over os så har de mesterskabet.
Hvis de vinder 5:0 over os så tror jeg at vi stadigvæk beholder 1. pladsen fordi vi vil have bedre målscore. (håber jeg)
Lige nu har vi +56 og RM har +30

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Mander skrev:Dejligt at de kunne tabe nogle point - så den med en Real-fan, og han var ikke ligefrem jublende lykkelig. ;)

Mht. det med bolddrengene (eller publikum, der smed Ronaldos langskud tilbage?), så fandt jeg det pissetræls, og ærlig talt noget svineri. Dommeren skal stoppe spillet, hvis der er to bolde på banen, og så gør de det når Real kommer lidt for tæt på Osasuna-målet... føj for en gang snyd.
Præcis... Den slags må man simpelthen bare ikke hylde, Visca. Det er noget svineri, og havde det været mod os, var du blevet rasende!

De smed på et tidspunkt bolden ind, da Real stormede frem mod feltet i slutningen af kampen, såååå at det ingen indflydelse havde, kan mn vel kun gisne om, uanset hvad så er det godt nok klamt at gøre.
Det var i en situation, og der blev spillet ikke stoppet. De andre gange blev de smidt ind, da Real lige skulle til at tage indkast. Jeg ved ikke om jeg vil være rasende, hvis det skete mod os. I en kamp, hvor vores hold spillede så vanvittig dårligt, som tilfældet var med Real, ville jeg nok fokusere mere på vores ringe spil, end de bolde der blev smidt på banen. Jeg ved dog, at jeg ikke vil have at en bolddreng på Camp Nou benytter sig af den taktik, når vi er foran og skal forsvare en spinkel føring.

Når det er sagt, så synes jeg faktisk stadig det var mega sjovt at se på. Især at Real spillerene i den grad hoppede i fælden, og blev irriterede over det ( det var jo Osasunas taktik) var lidt sjovt at se på.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Mander skrev:Dejligt at de kunne tabe nogle point - så den med en Real-fan, og han var ikke ligefrem jublende lykkelig. ;)

Mht. det med bolddrengene (eller publikum, der smed Ronaldos langskud tilbage?), så fandt jeg det pissetræls, og ærlig talt noget svineri. Dommeren skal stoppe spillet, hvis der er to bolde på banen, og så gør de det når Real kommer lidt for tæt på Osasuna-målet... føj for en gang snyd.
Præcis... Den slags må man simpelthen bare ikke hylde, Visca. Det er noget svineri, og havde det været mod os, var du blevet rasende!

De smed på et tidspunkt bolden ind, da Real stormede frem mod feltet i slutningen af kampen, såååå at det ingen indflydelse havde, kan mn vel kun gisne om, uanset hvad så er det godt nok klamt at gøre.
Det var i en situation, og der blev spillet ikke stoppet. De andre gange blev de smidt ind, da Real lige skulle til at tage indkast. Jeg ved ikke om jeg vil være rasende, hvis det skete mod os. I en kamp, hvor vores hold spillede så vanvittig dårligt, som tilfældet var med Real, ville jeg nok fokusere mere på vores ringe spil, end de bolde der blev smidt på banen. Jeg ved dog, at jeg ikke vil have at en bolddreng på Camp Nou benytter sig af den taktik, når vi er foran og skal forsvare en spinkel føring.

Når det er sagt, så synes jeg faktisk stadig det var mega sjovt at se på. Især at Real spillerene i den grad hoppede i fælden, og blev irriterede over det ( det var jo Osasunas taktik) var lidt sjovt at se på.
Længe leve Osasunas bolddrenge!!
Hvis det var en anden hold eller Barca vil jeg være ligeglad men når vi snakker om RM så er alt tilladt.
De har fortjent det især efter den episode på Camp Nou da Ramos gik amok.
Urinho har fortjent det mest fordi han har gjort meget værre ting end at smide en ekstra bold på banen

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Vrøvl. Det er noget svineri at sabotere deres spil, ligegyldigt om det er Real Madrid eller en anden klub.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Hvorfor har de kastet sidste bold på banen?
Fordi der lå en skadet Osasuna spiller på banen men dommeren vil ikke stoppe spillet.
Det er svineri.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Altså nu ved jeg ikke, hvor meget af spillet man rent faktisk saboterede, ved at kaste en ekstra bold på banen. Som sagt skete det en gang, hvor spillet var i gang, og det havde ingen effekt på selve spillet. Real spillerene spillede videre, og spillet blev kun stoppet, da Osasuna spilleren tacklede bolden ud til indkast.

Jeg kunne måske godt forstå det, hvis de havde gjort det ( altså kaste en ekstra bold på banen) i de situationer, hvor Real kom til chancer. Havde det distraheret Real spillerene fra at afslutte ordentlig, så er det selvfølgelig ikke godt. Nu skadede det ikke mere end, at der ved indkast situationer kom lidt ekstra stop på 10-15 sekunder.

Det var dog sjovt, at det kunne slå Real spillerene så meget ude af kurs. Det fandt jeg altså lidt morsomt. Men selvfølgelig vil jeg ikke have at en bolddreng på Camp Nou laver det samme nummer.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Lopezzz skrev:Hvorfor har de kastet sidste bold på banen?
Fordi der lå en skadet Osasuna spiller på banen men dommeren vil ikke stoppe spillet.
Det er svineri.
Hvilken af de gange, hvor Osasuna lå og filmede sig til en Oscar, snakker vi om her? Og det er dommeren, der skal stoppe spillet, ikke bolddrengene.

@ Visca

Som jeg husker det, var det nu engang i åbent spil, at boldene kom ind - ikke nødvendigvis lige når Real var på vej til en afslutning, men ikke i indkastsituationer. Boldene kom jo fra bag det ene mål. Ligegyldigt hvor lidt eller hvor meget indflydelse det har haft på spillet, så har intentionen vel næppe været andet end at stoppe spillet/hyle Real ud af den, og det er sgu noget svineri i min bog.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:
Lopezzz skrev:Hvorfor har de kastet sidste bold på banen?
Fordi der lå en skadet Osasuna spiller på banen men dommeren vil ikke stoppe spillet.
Det er svineri.
Hvilken af de gange, hvor Osasuna lå og filmede sig til en Oscar, snakker vi om her? Og det er dommeren, der skal stoppe spillet, ikke bolddrengene.

@ Visca

Som jeg husker det, var det nu engang i åbent spil, at boldene kom ind - ikke nødvendigvis lige når Real var på vej til en afslutning, men ikke i indkastsituationer. Boldene kom jo fra bag det ene mål. Ligegyldigt hvor lidt eller hvor meget indflydelse det har haft på spillet, så har intentionen vel næppe været andet end at stoppe spillet/hyle Real ud af den, og det er sgu noget svineri i min bog.
Lige præcis, Mander. Det var i åbent spil den bold røg ind, fra bag målet! At der ligger en Osasuna-spiller og filmer, skal bolddrengene da slet ikke tage stilling til, og det retfærdiggør på ingen måde en så uproffesionel handling, bare fordi vi ikke lige kan li' RM.

Er egentlig lidt rystet over, at der er nogen der finder den slags svineri for morsomt. Alene princippet og intentionen med at kaste bolde ind på banen i åbent spil, sætter jo hele konceptet "fair play" i mistillid.

@Visca

Nu har jeg observeret dig på forum i flere år - Du er mindst ligeså passioneret og påvirkelig i kampsituationer som mig. Hvis det havde været mod Barca dette svineri var foregået, så havde du været rasende, tør jeg godt pålægge dig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Lopezzz skrev:Hvorfor har de kastet sidste bold på banen?
Fordi der lå en skadet Osasuna spiller på banen men dommeren vil ikke stoppe spillet.
Det er svineri.
Hvilken af de gange, hvor Osasuna lå og filmede sig til en Oscar, snakker vi om her? Og det er dommeren, der skal stoppe spillet, ikke bolddrengene.

@ Visca

Som jeg husker det, var det nu engang i åbent spil, at boldene kom ind - ikke nødvendigvis lige når Real var på vej til en afslutning, men ikke i indkastsituationer. Boldene kom jo fra bag det ene mål. Ligegyldigt hvor lidt eller hvor meget indflydelse det har haft på spillet, så har intentionen vel næppe været andet end at stoppe spillet/hyle Real ud af den, og det er sgu noget svineri i min bog.
Ja det var der i en af situationerne, men der stoppede det ikke spillet, og Real spillerene spillede videre, uden nogen form for forstyrrelse. Det er fair nok, at du synes det er svineri. Som sagt, jeg vil heller ikke have det godt med, hvis en af vores bolddrenge lavede det samme nummer på modstanderen. Men det var stadig sjovt, hvor meget real spillere lod sig påvirke af det. Herregud, det var ikke værre end, at der kom lidt ekstra stop i spillet ved indkast situationer. Så spil dog videre. Man kan vel også sige, at man heller ikke gøre sit eget en tjeneste, når man kaster en ekstra bold på banen, især når Real havde bolden. Den ekstra bold kunne have forvirret Osasuna spillerene lige så meget.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Det er stadig med til at "ophede" situationen yderligere, og dermed ophidse Reals spillere endnu mere. Det er ikke sekunderne der er væsentlige. Det er dårlig stil.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Det er stadig med til at "ophede" situationen yderligere, og dermed ophidse Reals spillere endnu mere. Det er ikke sekunderne der er væsentlige. Det er dårlig stil.
Og jeg kan så ikke forstå, hvorfor Real spillere lader sig påvirke og hidse op over sådan en tydelig o bevidst taktik fra modstanderens side. De kunne bare have spilet videre selvom der var en ekstra bold på banen ( hvilket de faktisk gjorde, den ene gang hvor spillet var i gang og bolden blev smidt på banen). Ved indkast situationer, kunne de bare lade dommeren styre det, og så ellers bare ikke hoppe i fælden. Det gjorde de, og det var faktisk ret morsomt at se på.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

Visca El Barca skrev:
Pieyanthikos skrev:Det er stadig med til at "ophede" situationen yderligere, og dermed ophidse Reals spillere endnu mere. Det er ikke sekunderne der er væsentlige. Det er dårlig stil.
Og jeg kan så ikke forstå, hvorfor Real spillere lader sig påvirke og hidse op over sådan en tydelig o bevidst taktik fra modstanderens side. De kunne bare have spilet videre selvom der var en ekstra bold på banen ( hvilket de faktisk gjorde, den ene gang hvor spillet var i gang og bolden blev smidt på banen). Ved indkast situationer, kunne de bare lade dommeren styre det, og så ellers bare ikke hoppe i fælden. Det gjorde de, og det var faktisk ret morsomt at se på.
Det er vel fuldstændig ved siden af pointen, at diskutere hvorvidt RM spillerne skal lade sig påvirke af det eller ej. Det er svineri at gøre det. Så er alt andet ligegyldigt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det er stadig sjovt og det var meget meget morsomt at se på.

Alt andet er jo ikke ligegyldigt, ligesom det heller ikke er ved siden af pointen at diskutere, hvorvidt de burde lade sig påvirke af det eller ej. De gjorde det jo KUN, for at irritere og påvirke Real spillerene, og de hoppede i med begge ben. Det er manglen på rutine og ikke helt smart.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Morsomt at se på!?!?!? Hvis man ikke besidder moral så er det måske. Dertil skal man være rimelig saddistisk hvis man finder det morsomt, at se på så svinske handlinger, bare fordi det går udover et hold man ikke kan li'.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster