FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg føler/tror at det bliver et stort slag for sporten, ikke kun fodbold men alle de andre sportsgrene. Det er positivt at rydde ud, men jeg ved ikke om det er positivt i dette tilfælde. Dunno, hvad jeg mener i sidste ende. Er bare bange for at det kan fucke fodbolden helt op.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Jeg er faktisk efterhånden næsten overbevist om, at både Barça og Madrid er indblandede.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det kommer til, at ødelægge sporten en hel del, og jeg tror også, at det er en af grundene til, at man lægger låg på problematikken, men omvendt, så vil man ikke komme problemet til livs, hvis man ikke gør noget. Uanset hvad, så kommer det frem på et eller andet tidspunkt, hvis der hold i det. Og så vil man kigge tilbage, og sige, hvorfor gjorde man ikke noget, og det vil være ligeså skidt, som hvis det kom frem nu. Klubberne vil miste CL titler, og folk vil pege fingre, og alt muligt.

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Hvis alle er skyldige er ingen skyldige..... :roll:

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, men det er muligvis ikke alle, der er skyldige, ligesom Calciopoli. Og det er det, som jeg er bange for. En ting er dog sikkert, at jeg tror, at hvis vi er skyldige, så tror jeg også Real er det. Ikke fordi det gør det bedre, men jeg tror bare ikke, at vi er alene om det.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Der er ikke meget tvivl der kommer vores spiller til gode herinde :( Cmon folkens, vi er ikke engang et hold der udmærker os ved at løbe meget. Tænk på den tyske og engelske liga, hvor man spiller meget mere fysisk i enhver forstand. Skulle de så også være dopet? Det er en absurd tanke at topfodbold systematisk skulle være dopet. Hertil kommer at vi aldrig har udløst en dopingfælde - selvom disse falder tilfældigt og relativt ofte. Sæt vi nu tog doping, kunne vi i så fald ikke have taget noget mere mod Madrid?
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg har ikke tanke på "kun Barcelona", men på sporten generelt. Måske hører det ikke til i denne tråd, det jeg postede, men jeg er bange for at en fuld Fuentes indrømmelse kan være meget skadelig, og at det måske i sidste ende gavne mere at tie.

Jeg tror ikke på at Barcelona har dopet sig eller benyttet doping. Det kan jeg ikke tro på, og skal overbevises med beviser. Måske har Fuentes behandlet spillere som har været "skadet", og måske ikke er noget "forbudt" doping. Hvem ved.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm...jeg tror ikke på noget indtil det modsatte er bevist, men der mange ting som peger hen mod de to store klubber i Spanien og det spanske landshold og øvrige atleter. Fuentes som var tilknyttet Barca, men var ikke på lønningslisten, og hans udtalelser virker også suspekte. Når man begynder, at kigge sådan, så bliver man bange, men jeg er optimistisk indtil det modsatte er bevist, som sagt.



Edit: Jeg har samme følelse som emo omkring det hele.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Xavi anno 2008/2009 har ekstreme stats, med hele 34 assists. 30 for Barca, hvor 20 var i ligaen.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Billede
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Wasteland
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hahahaha....
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Problemet med alt det der dopinghalløj, er i mine øjne at det kun kommer til at gå ud over enkelte klubber. Altså de klubber som Fuentes nævner. Men hvordan dælen skal man så tro på, at de hold der bliver foræret Champions League titlerne, hvis det altså kommer til at ske, har spillet rent? Det er det samme som i cykelsporten. Hvis nummer 1 var dopet, skal du fandeme da ikke komme her, og fortælle mig at nummer 2 og nummer 3 ikke var det. Hvorfor skulle Arsenal, Milan, Lyon, Dortmund eller Sevilla, for bare lige at trække navne ud af den blå luft, være bedre i stand til at spille 38 ligakampe, plus europæiske og indenrigs cupkampe, bedre end Barcelona, Real Madrid eller Real Sociedad er det? Hvorfor skulle Tyskland være i stand til at spille ligeså mange kampe som Spanien under EM 2008, og tabe knebent i finalen? Det ville nok betyde at man ser spøgelser alle steder. I hvert fald for mig. Jeg ville ikke kunne se en fodboldkamp, selv om det bare var på stadion her i Århus, uden at tænke at der løber 22 dopede mænd rundt efter en bold.

Edit: Ovenstående betyder i øvrigt ikke at man så bare skal vende det blinde øje til. Det jeg mener, er blot at hvis man skal gøre noget ved det, skal det være en helhjertet indsats som gøres på samtlige niveauer i sporten. Det skal ikke være sådan at man straffer dem Fuentes eventuelt vil nævne, og så bagefter siger: 'Så, det var det. Nu er sporten ren igen.' Skal der ryddes op, så skal der fandeme også støvsuges helt ud i hjørnerne.

dinhxa

Re: FC Barcelona

Indlæg af dinhxa »

http://www.bold.dk/nyt/Barca-reserve-Jeg-giver-ikke-op

Knægten er simpelthen for naiv. Hans talent går til spilde, men han kan åbenbart ikke selv se det. Han har Xavi, Iniesta, Cesc, Thiago osv. foran sig.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Det er tilgengæld beundringsværdigt, at han tager kampen op. Der er alt for mange pussies derude der ikke tør/gider.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster