Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Hvis Mourinho skrider til sommer, så er Real da på røven efterhånden. Så er der vel kun Alex Ferguson tilbage, som de mangler at prøve af, og der tror jeg, at der er større chance for, at Israel laver en statue af Arafat på Rådhuspladsen i Tel Aviv.

Jeg forstår ikke den klub. Der må helt seriøst foregå noget ved ledelsen, som ingen kan finde ud af, hvad fanden de helt seriøst vil med Real.

Pellegrini havde intet at sige under Reals salg af Sneijder og Robben, og var generelt ikke en skid bestemmende i klubben.

Mourinho får ikke sin angriber, og Valdano kan åbenlyst ikke lide ham.

Hvad fanden er det næste?

Men ja, det er jo Real Cirkus.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Hvis Mourinho skrider til sommer, så er Real da på røven efterhånden. Så er der vel kun Alex Ferguson tilbage, som de mangler at prøve af, og der tror jeg, at der er større chance for, at Israel laver en statue af Arafat på Rådhuspladsen i Tel Aviv.

Jeg forstår ikke den klub. Der må helt seriøst foregå noget ved ledelsen, som ingen kan finde ud af, hvad fanden de helt seriøst vil med Real.

Pellegrini havde intet at sige under Reals salg af Sneijder og Robben, og var generelt ikke en skid bestemmende i klubben.

Mourinho får ikke sin angriber, og Valdano kan åbenlyst ikke lide ham.

Hvad fanden er det næste?

Men ja, det er jo Real Cirkus.
Alle ved at ledelsen i Real er til grin. Jeg tror selv de fleste madridista godt er klar over det. Men Mourinho spiller den altså også godt. Han kan jo undskylde sig selv med, at han ikke fik den angriber han ville have, hvis han ikke har vundet noget med Real efter sæsonen. Sandheden er dog den, at når man i forvejen overtager en trup af Real Madrids kaliber, og så få lov til at tilføje fem spillere, man selv peger på, så er der ikke plads til undskyldninger.

Desuden er han jo åbenbart verdens bedste taktikker, verdens bedste spin-doktor, verdens bedste til mandskabspleje og jeg skal komme efter. Han burde vel være i stand til at vinde, selvom han ikke lige få et af sine ønsker opfyldt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Nu skal Laudrup fanme snyde de sataner for 2 point!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg håber også på en mindre sensation, men de hvide er squ altid så heldige. Hver gang et hold spiller mod dem, så mangler de nogle stamspillere synes jeg. Valencia, Sevilla gjorde det, og nu mangler Mallorca 4 stamspillere til opgøret i morgen. De mangler bl.a Lluis Marti som er skadet og måske deres allerbedste spiller i denne sæson indtil videre, De Guzman. De forringer Mallorcas chancer for point, i den grad! Satans heldige Real Madrid :evil:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det har jeg faktisk også tænkt over. Manglede Villareal ikke også en vigtig brik mod Real?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Nu har Mourinho selv været ude og sige at han er nødt til at have to år før han kan vinde noget. Det er modigt, fordi man nærmest giver afkald på trofæer det første år. Det er dog osse smart fordi man fjerner lidt af presset, og giver sig selv lidt arbejdsro. Det er jo osse noget der er fuldstændig absurd at skulle overtage et tabende hold, indføre en ny spillestil, og vinde trofæer i løbet af én sæson når modstanderne bl.a. hedder FC Barcelona.

Mourinho har gjort det ligeså godt som forventet. Man ligger kun 4 point bagefter førstepladsen. Man sluttede på førstepladsen i sin CL-gruppe og indtil videre nået semifinalen i Copa del rey. Man har skullet starte forfra. Man har haft mange flere skader end vi har.

Hvis man afskediger Mourinho - og det har jeg svært ved at tro - efter kun én sæson, er det det dummeste man kan gøre. Han er ligesom manden man har ventet på, og hvis ikke han kan løfte opgave, hvem kan så? Hans spillestil er måske ikke så attraktiv, men meget direkte. De vader ikke i boldbesiddelse som vi gør. Men Real Madrid er vel osse tilhænger af en lidt mere direkte spillestil end os.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

JonasV skrev:Det har jeg faktisk også tænkt over. Manglede Villareal ikke også en vigtig brik mod Real?
Jo, Nilmar og Senna. To af deres bedste.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Bager skrev:Nu har Mourinho selv været ude og sige at han er nødt til at have to år før han kan vinde noget. Det er modigt, fordi man nærmest giver afkald på trofæer det første år. Det er dog osse smart fordi man fjerner lidt af presset, og giver sig selv lidt arbejdsro. Det er jo osse noget der er fuldstændig absurd at skulle overtage et tabende hold, indføre en ny spillestil, og vinde trofæer i løbet af én sæson når modstanderne bl.a. hedder FC Barcelona.
Og hvis man vinder nogle trofæer det første år, fremstår man heroisk og som om at en "mission impossible" er gjort possible. Jeg ser det som et stunt, alt den mand lukker ud er det rene løgn og bedrag og manipulation.

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

Interessant at muligheden for barca-real i copa del rey finalen er rimelig stor.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

emo skrev:
Bager skrev:Nu har Mourinho selv været ude og sige at han er nødt til at have to år før han kan vinde noget. Det er modigt, fordi man nærmest giver afkald på trofæer det første år. Det er dog osse smart fordi man fjerner lidt af presset, og giver sig selv lidt arbejdsro. Det er jo osse noget der er fuldstændig absurd at skulle overtage et tabende hold, indføre en ny spillestil, og vinde trofæer i løbet af én sæson når modstanderne bl.a. hedder FC Barcelona.
Og hvis man vinder nogle trofæer det første år, fremstår man heroisk og som om at en "mission impossible" er gjort possible. Jeg ser det som et stunt, alt den mand lukker ud er det rene løgn og bedrag og manipulation.
Meget rigtigt og godt set Emo. Er helt enig. Han sætter sig selv I scene som miraklernes mand, hvis det lykkes Real at hive en tittel hjem i dene sæson.

Med det beløb der er skudt i Reals trup, burde det vel næsten være et krav, at det tager en tittel hjem. Barca eller ej.

Kampen på Camp Nou, tror jeg har været en kæmpe øjenåbner for Mourinho, det har fået ham til at indse, at Barca er i sin helt egen klasse. En realitet han er nød til at gardere sig imod.

Lionel Messi

Re: Real Madrid

Indlæg af Lionel Messi »

Kan Laudrup gøre det igen og tage point fra dem? Det håber jeg.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Det har jeg faktisk også tænkt over. Manglede Villareal ikke også en vigtig brik mod Real?
Jo Nilmar og Senna bl.a, som Raman også nævner. Det er faktisk tit, at hold mangler vigtige spillere, når de skal møde de hvide. Nårh men trods fraværet af bærende spillere, deriblandt deres bedste spiller, De Guzman, håber jeg at de kan hive 1 point hjem, men alt tæller for sejr til de hvide, desværre.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Kom nu hellige gud i himlen lad Mallorca tage points mod Real Madrid.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Stolpe!!!

Lionel Messi

Re: Real Madrid

Indlæg af Lionel Messi »

0-0 ved halvleg. Real Madrid vinder ikke, hvis de fortsætter dette pinlige spil. Jeg tager i bad nu også står den 0-1 til Mallorca, når jeg kommer ude.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster