FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Madbassen skrev:Así, así, así gana el Madrid!!
Ja i mere end en forstand.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

However, he did address the issue of the recent criticism, talking about the hypersensitive reactions as well as the need for perspective: “When you are at a team like Barça everything has a major impact, but honestly we have a difference of opinion. I have been lucky to be part of this club and to know how it works, but [despite the results] we continue to work per the plan. If the team was so fantastic previously, a few poor results doesn’t nullify that.”

“I don’t know how the meeting with Rosell went, but I speak to him [Tito] daily. What I know with absolute certainty is that he continues to do his work, that he is well, more animated, and that gives us all confidence and happiness.”
Roura på pressemødet i går. Jeg føler med ham, han er havnet i en lorte situation. Tak til Zubi og Rosell.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Den næste "svære" kamp vi har i ligaen er imo udekampen mod bilbao. Vi skal spille 6 kampe inden den og det er henholdsvis 4 hjemmekampe og 2 udekampe (zaragoza og celta). Det jeg prøver på at sige er at vi har alle chancer for at vende den dårlige periode og jeg har svært ved at se os smide ligaen.

Nu skal vi bare tilbage på sporet og lad os håbe at milan undervurderer os pga vores lille krise.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har på fornemmelsen at Valdes har trukket den røde kort med vilje.
Han vil væk og han er sur. Nogen må have gjort eller sagt noget til ham så han fik nok.
Det er bare noget jeg går og tænker.
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

De næste mange kampe i ligaen virker overkommelige på papiret, men spørgsmål er om det bliver tilfældet? Andre hold lugter helt sikkert blod, og hvis vores attitude ikke er bedre end de sidste kampe, så kan vi komme i problemer mod dem også.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Is på. Det er trods alt ikke Getafe vi har tabt kampe til. Det er altså Real og Milan, det er sværvægtere i international fodbold.. Selv med "dårlig" attitude, skulle vi gerne slå de resterende hold - og når vi så lige kommer ud af vores mindre formnedgang, så går det nok det hele.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Vi har tabt til Real Sociedad, så det er ikke utænkeligt, at vi også kan komme til tabe mod nogle af de kommende modstandere, og især når vi spiller, som vi har gjort på det seneste.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Ja, men det gør vi måske 1/10. Jeg mener blot, at vi jo ikke pludselig er elendige, og et middelmådigt midterhold efter at have tabt til to klassehold.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Vi er jo elendige, det kan vi da ikke komme udenom. Vi kan ikke forsvare 1-1 hjemme, og med al respekt for Milan, så burde vi i det mindste have fået uafgjort, selv på dage hvor vi er dårligt spillende, men vi har bare været elendige på det seneste, og det skal vi rette op på ellers kan jeg sagtens se, at disse kommende modstandere kan volde os mange problemer. Vi går ikke videre i CL, hvis vi ikke spiller bedre end hvad tilfældet er( tror at vi ryger ud, men håber holdet kan modbevise mig). Forsvaret skal forbedre sig med 30-40 %, for det er den del af holdet, som er det værste.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Is på. Det er trods alt ikke Getafe vi har tabt kampe til. Det er altså Real og Milan, det er sværvægtere i international fodbold.. Selv med "dårlig" attitude, skulle vi gerne slå de resterende hold - og når vi så lige kommer ud af vores mindre formnedgang, så går det nok det hele.

Det er jo ikke det jeg siger. Jeg efterlyser bedre tilgang til spillet og en forbedring i attituden, i forhold til de seneste kampe. Modsat dig, tror jeg ikke, vi "bare" kan slå de kommende modstandere, hvis attituden ikke er den rette. Jeg vil gentage Pep, hvis vi ikke er villige til at arbejde hårdt, og følge alle vores principper, er vi et ganske ordinært fodboldhold, som alle kan slå.

Man skal ikke overvurdere de kommende modstandere, men man skal i den grad heller ikke undervurdere dem.

Jeg har i øvrigt aldrig sagt, at vi er elendige. Jeg synes jo netop det er overdrevet, at folk har kaldt os verdens klart bedste hold i denne sæson, men at vi lige pludselig ikke er det, på grund af 2-3 dårlige resultater. Jeg efterlyser blot fokus, og lidt fremgang, det gør jeg sådan set altid, også når vi spiller godt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke alle er enige i at vi er i en "krise". Nogle mener at vi spiller elendigt, andre at vi har gjort det hele sæsonen. Men noget vi vel kan blive enige om er at vores offensive spillere ikke leverer. Messi er den eneste der bringer noget. De andre arbejder men kommer ikke frem til noget.

Mit spørgsmål er så om deulofeu ville kunne bringe noget. VI kan alle blive enig i at han ikke virker alt for moden. Men hans præstationer for b holdet taler for sig selv. Og vi har brug for noget vildskab og noget "tro på sig selv". Hvis det stod til mig så ville jeg prøve at give ham en kamp og det kunne jo sagtens være mod depor. Ikke et ondt ord om depor men det er ikke ligaens bedste hold og derfor ville deulofeu nok møde nogle spillere som er tættere på dem han spiller mod hver weekend med b holdet.

Men hvad siger i?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg ved ikke om det nu er en god idé. Tingene kører ikke rigtig for os, hvis vi hiver Deulofeu ind, smider ham i startopstilling, så sender vi også et signal der siger, at han skal være en af dem, der skal vende det hele. Det er alt for meget at forlange fra en ung spiller. Det kan ikke udelukkes, at han lige pludselig leverer og alt er godt, men med tanke på holdets øjeblikkelig form, er der en risiko på, at han kan falde igennem, det kan potentielt ødelægge ham.

Det skal heller ikke blive en "Bojan" situation. En ung spiller der leverer på et tidpsunkt hvor resten af holdet måske ikke er så godt kørende, forventningerne og presset kan blive så stort den efterfølgende sæson, at det kan blive en ulempe. De unge spillere skal vi helst køre ind på holdet, når det hele kører for os. De kan så stille og roligt, og uden for meget presse gå ind og vise hvad de kan. Hvis det viser sig at de er rigtig gode, så kan de få mere og mere spilletid (lidt ligesom Pedro, Thiago, Busi og Pique), hvis de ikke leverer i starten (Piques situation og første måneder i klubben f.eks.), er det ikke en katastrofe og fokus er ikke så meget på dem.

Lad os vente med ham mindst til næste sæson, og helst en sæson mere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona have conceded 50 goals in 43 games this season #fcblive 1.16 per game, Foot 38 - Head 7 - Owngoal 5 [via @barcastat]
Det er egentlig ikke voldsomt mål, vi har indkasseret i luftspillet, noget der ellers har været vores akilleshæl før. 1.16 mål i gennemsnit pr. kamp er alt for meget, det er bare ikke godt nok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ok, for at klarlægge det endnu mere end mit seneste forsøg, så mener jeg, at vi har været elendige den seneste stykke tid, og det har intet at gøre med, at vi lige pludseligt er blevet elendige, men vores seneste præstationer er langt fra godkendte og kan kaldes elendige, og det var det, som jeg prøvede at påpege, og hvis vi fortsætter i samme spor, så mener jeg ikke, at man bare kan slå de kommende modstandere, som nogen går og tror. Jeg mener, at vi har spillet elendigt siden slutningen af december, men vi har bare være kyniske og heldige, men lige nu har vi ramt muren, og vi skal hurtigt op på hesten igen ellers kan det blive nogle svære kampe, selvom modstanderen er langt under vores niveau.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Visca El Barca skrev:
Barcelona have conceded 50 goals in 43 games this season #fcblive 1.16 per game, Foot 38 - Head 7 - Owngoal 5 [via @barcastat]
Det er egentlig ikke voldsomt mål, vi har indkasseret i luftspillet, noget der ellers har været vores akilleshæl før. 1.16 mål i gennemsnit pr. kamp er alt for meget, det er bare ikke godt nok.
Tilgengæld er halvdelen af de 38 med foden efter en dødbold, vil jeg næsten tro.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster