FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:Busquets har virkelig et ansigt der ville passe perfekt ind i en mafia-film.

(Har i øvrigt de samme sko som Bartra - så jeg er lidt kendt nærmest :i)
Hvilken model?
Hey, kom lige i tanker om det, fordi jeg var ved at gøre dem rene. Altså skoene. Har fundet ud af at de hedder Nike Blazer Low Vintage. Det var i øvrigt også løgn at det er helt de samme. Mine er i navy. Men kunne godt finde på at købe dem i røde, ligesom Bartra har dem på billedet.

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Hey. Nu slynger jeg bare lige noget ud:
Jeg tror Barça ryger ud af Copa del Rey i dag og Chl mod Milan :smile:

:cry:



Tror I virkelig at Barça kan gå videre? Formen er pt. for dårlig, og Milans fordel er for stor. Et mål kræver fire fra Barça. Av av.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ligeså ringe som vi var imod Milan ude, omvendt ligeså vilde kan vi være hjemme og ordne dem relativt let. Det samme kan siges om CdR kampen.

Jeg mener ikke at vi er ude af nogle turneringer, og vi er da også favoritter i aften, selvf.. Lukker vi et mål ind, så scorer vi 2, lukker vi 2 ind, scorer vi 3, fordi vi skal. Og når vi skal så kan vi også, der er meget på spil for Real og de vil altså spille på et resultat og blive bange, og det kan vi udnytte. Real kan ikke spille frit, mister vi CdR, så har vi ligaen, de har IKKE råd til at miste CdR og at have det pres er ikke altid en fordel.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

BarçaDK skrev:Hey. Nu slynger jeg bare lige noget ud:
Jeg tror Barça ryger ud af Copa del Rey i dag og Chl mod Milan :smile:

:cry:



Tror I virkelig at Barça kan gå videre? Formen er pt. for dårlig, og Milans fordel er for stor. Et mål kræver fire fra Barça. Av av.
Min fornemmelse siger det samme, men det gjorde den også dengang de tog pokalen og vi tog resten ;-)

...men ja, formen er MEGET bekymrende :|
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... D=HP_BN_14

Hvem er ham ben? Han må være Real fan eftersom han mener at vores sæson er en farce hvis vi ryger ud af cl. Har manden glemt ligaen eller? Jeg er træt af de her sensations medier. Mou er kongen (han er 16 point efter i ligaen), Ronaldo er verdens bedste (Messi vandt balon d'or og har scoret jeg ved ikke hvor mange flere mål).

Det er self ikke godt nok ikke at komme videre men en sejr i ligaen kan aldrig være skidt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ben Hayward, hans artikler er kendt for at afspejle hvis ikke en pro-Real side, så en anti-Barca side. Ikke altid, men ofte. Det er hvad jeg mindes om ham, og jeg læser faktisk aldrig hans artikler.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det giver mening! Barca har spillet 2 elendige kampe hvilket måske har kostet et par trofæer. Men at kalde sæsonen for en farce pga dette? Vi har slået en masse rekorder i ligaen og hvis man mener at det er en farce hvis Barca "kun" vinder ligaen så er man jo latterlig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... D=HP_BN_14

Hvem er ham ben? Han må være Real fan eftersom han mener at vores sæson er en farce hvis vi ryger ud af cl. Har manden glemt ligaen eller? Jeg er træt af de her sensations medier. Mou er kongen (han er 16 point efter i ligaen), Ronaldo er verdens bedste (Messi vandt balon d'or og har scoret jeg ved ikke hvor mange flere mål).

Det er self ikke godt nok ikke at komme videre men en sejr i ligaen kan aldrig være skidt!

I moderne fodbold og især i vores tid, så handler det om her og nu, det skal man tage med et gran salt. Disse journalister skal jo skrive sensationelt, da folk ellers ikke rigtigt gider at læse deres artikler eller en større del ikke gider at læse dem. Man kan fra det ene øjeblik gå fra at være ingenting til at være the bomb, og folk æder det råt, for deres perspektiv kan ikke rigtig række så langt tilbage. Jeg er lidt ligeglad med sådan noget, og man skal nok også være lidt ligeglad, for ellers virker det meget deprimerende at læse disse artikler.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Om 10 - 15 år, så vil jeg nemmere huske en 16 - 19 + point liga sejr over Real, end hvem der vandt CdR, ikke at denne ikke er vigtig. Alle titler er vigtige, og alle titler SKAL der spilles om. Dette motiverer mig, og det ser jeg frem til, at vi på lørdag spiller godt, effektivt, og hiver en sejr hjem. Så er den lille "plet", aftenens kamp skabte, fjernet.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Vi har ikke andet end at kigge fremad, og når sæsonen slutter, så vil vi kunne reflektere over en hel masse, som udformede vores sæson. Allerede nu skal man kigge på Titos fravær, det har en del at sige. Vi har stadig en liga titel, som næsten er i hus, og det er stadig Titos første sæson ved roret( jeg synes, at man glemmer dette og bagatelliserer det lidt), da jeg personligt mener, at mange har fået den opfattelse at selv en abe kunne udføre Peps arbejde, for truppen har været så exceptionelt, og især den måde, som vi har startet sæsonen på i år, så kan disse ting poppe op. Tito vil lære en del fra denne sæson, når han en gang kommer tilbage og er blevet rask, og til sommer vil reflektere over, hvad der gik galt og hvad man kan rette op på, hvem skal være en del af truppen og hvem skal forstærke truppen, alt sammen noget som vil gavne den nye sæson. Det er stadig flot at han i sin første sæson, hvor han godt og vel har kæmpet med kræft, som suger alt energi af en, kan vinde ligaen så overlegent.

Hvis han vinder den overlegent, så er det en kæmp cadeau til ham trods alt, og uanset overlegenhed eller ej, så er det stadig flot hvis man vinder ligaen, især med tanke på sygdommen, og at det er hans første sæson ved roret som sagt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Ben Hayward, han er faktisk pro-Real, ja så meget pro, at han endda har sagt, han holder med dem. Jeg tror endda jeg har postet artiklen herinde, for nogle år siden. Måske var det sidste år? Han har det generelt med at overdrive, sådan er han nu engang. Det skal dog også siges, at han har rost Barca og Pep voldsomt meget i sin tid, og har vöret utrolig kritisk overfor oversætteren og Real.

I det hele taget giver jeg egentlig ikke så meget for sportsjournalister. I disse tider, handler alt om sensation, du er inde den ene dag og ude den næste, det er latterligt og uden perspektiv. To resultater der ikke går vores vej, og lige pludselig er vi bare ingenting. Fodbold fans har også travlt med at dømme os ude, nu er Barca æraen forbi, vi er lige pludselig ikke verdens bedste hold, selvom de fleste for bare to uger siden var enige om, at vi var det, og endda ubetinget verdens bedste hold. Man går ikke fra ubetinget bedste hold, til at man skal ned fra skamlen, på grund af to dårlige resultater. At vi har en lille down-periode, det går jeg med til, og jeg vil endda acceptere at vi har en mini-krise, men den er så også minimal, men så stopper også festen der.

Jeg er villig til at lægge mit hoved på et eller andet og sige, at de samme folk som har travlt med at kalde vores sæson for en farce og mener vi ikke længere er verdens bedste hold, vil fuldstændig går amok i deres ros, hvis vi slagter Milan i returen. Og det kan altså sagtens ske, husk lige på, at vi har en spiller på holdet, som har lavet 4 og 5 mål i enkelte kampe, han kan godt går amok lige pludselig, selvom han ikke har spillet godt på det sidste.

Min pointe er, at vi allesammen måske skal tage den lidt med ro. Vi har problemer, har haft dem hele sæsonen, men så er det der, man skal kigge på ledelsens ageren og træner-teamet. Men vi behøver ikke at overdrive.

Jeg har også på fornemmelsen, at folk herinde måske har fået den opfattelse, at jeg vil af med med Tito eller mener at han og hans team er uduelig. Det er bestemt ikke mening, at det hele skal fremstå sådan. Jeg har tiltro til Tito, har alle dage haft det. Jeg synes dog, han har lavet fejl, rigtig mange endda, og det er den primær årsag til, at vi oplever disse tider. Jeg skal nok forklare det, hvor jeg skriver om de forskellige ting. Det kan godt blive et langt indlæg, så måske går der lidt tid, før jeg er klar med den.

Indtil da, Visca El Barca og alt det der folken. Lad os lige tage den en lille smule med ro, jeg mener bestemt ikke vores rolle i C.L er udspillet, sådan som de fleste opstiller det. Vi skal hurtigst muligt på rette spor igen, gerne på lørdag, men absolut på næste tirsdag. I mellemtiden må vi bare lægge ører til alle disse overdrivelser, det er nu engang en del af moderne fodbold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Jeg plejer være meget optimistisk i forhold til vores muligheder, men jeg tror ikke vi går videre i CL. Dertil er vores forsvar alt for ringe i øjeblikket og så tror jeg Titos fravær betyder en hel del mere end mange af jer herinde giver udtryk for. Måske er Tito ikke karismatisk som Pep var det, men det er tydeligt han er en leder figur og meget respekteret blandt spillerne. Han er virkelig savnet.

Vi har ladet 19 mål gå ind i de sidste 12 kampe. I de foregående 12 kampe før disse, havde vi ladet 6 mål gå ind i 12 kampe. Det er en faktor 3 forværring. En meget ubehagelig tendens og tydelig bevis på hvor slemt det står til i øjeblikket.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sporten.dk/fodbold/faa-svare ... -problemer

Den såkaldte spanske fodboldekspert Niels Christian Frederiksen har givet sit bud på hvad der er galt med barca... Og han bringer intet nyt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Han er ikke glad for Barca og Juve... skal du/I bare lige vide... eller ret kritisk i meget hvad de gør. Dunno om han har alt for høje tanker om dem og de sjældent indfrier dem. Tror ikke.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kan godt huske ham som kommentator. Og nej han er ikke glad for barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster