FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
michaelk94 skrev:
Piquénbauer skrev:Michael du danser jo let og elegant rundt om alle spørgsmål... Du burde blive politiker! Fakta er at PP bringer en historie først. Derefter bringer marca en hsitorie meget senere som de siger er god nok (hvordan ved jeg ikke eftersom det er hende damen fra PP som har "fundet" på den). Og nu har alba sagt at messi var sur... IMO er det ikke en bekræftelse og jeg tror ikke på den.

Men hvis nu hvis siger at historien er rigtigt (hvilket jeg stadig ikke tror at den er) så skulle man måske vende den om og se hvad det var der ellers kunne gøre den så unaturligt rolige messi sur? Var det måske fordi at real igen spillede svinsk? Jeg er glad for at han ikke slog arbeloa ned eller gjorde noget dumt på banen som ville kunne ødelægge det for FCB. Og hvor slemt er det egnetlig? 2 spillere møder tilfældigt hinanden hvor den ene kalder en spade for en spade... Slemmere er det vel ikke? Det er jo ikke fordi messi gik bevist ned i kælderen og ventede på arbeloa for derefter at svine ham til...

Men du tror jo ikke på mou historien så lad os bare sige at begge historier i opfundet!

Holy shit EB bringer også historien nu!! Så må det være rigtigt ;-)
Nej det er rigtig, at jeg kun diskuterer ud fra den er sand. Derfor har jeg også respekt for at man ikke tror på kilden, men jeg synes der er nok kilder til at bekræfte den. Det er sikkert fordi jeg er farvet, fordi havde det været Cristiano der havde gjort det samme, så havde jeg sikkert heller ikke været overbevist.

Men derfor kan man jo godt tage stilling til at det er rigtigt og derefter nævne, at det er forkert det Messi gør, som de fleste nu også har gjort.

Ja Real Madrid lægger op til det, men det kan jo stadig ikke forsvare det. Man forsvarer heller ikke Zidane at han gjorde det mod Matarazzi, selvom han havde kaldt hans mor og søster for en masse ting. Det er ikke det samme, men princippet er det samme. Messi bliver irriteret og dummer sig.

Det er jo selvmodsigelser alt sammen, Michael. Kan du se det eller er det igen OS eller mig? Det er altså nogle gange svært at forstå dig helt.

Til Materazzi vs Zidane, ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Er det igen en skjul sammenligning, som du så trækker i land, når man pointerer det eller hvad er det? Du prøvede at sammenligne Zlatan og Mourinho, og efter at jeg havde klargjort over for dig, at Zlatan ikke være kontroversiel i Barca, så tog du en 360 grader drejning, og sagde at han var en kontroversiel person, og derfor kunne han være i ligningen. Hvor vil du henne med disse sammenligninger/ikke-sammenligninger, jeg ved snart ikke, hvad vi skal kalde det.
Det er da ikke selvmodsigende, at jeg siger det er en naturlig reaktion fra jeres side. Jeg siger jo netop, at jeg nok heller ikke havde været overbevist af kilden, hvis det var Ronaldo, men at jeg stadig ville sige, at det er forkert af Ronaldo, hvis det skulle være sket.


Princip, som jeg også skriver. Ligemeget hvor mange lorte frispark han laver i kampen, så giver det ham ikke ret til at svine ham til nede i parkeringskælderen efter kampen, selvom man godt kan forstå ham, ligesom man i princippet også godt kan forstå Zidane. Derfor er Zidanes situation stadig værre, men man kan da sagtens sammenligne princippet.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

michaelk94 skrev: Ligemeget hvor mange lorte frispark han laver i kampen, så giver det ham ikke ret til at svine ham til nede i parkeringskælderen efter kampen, selvom man godt kan forstå ham, ligesom man i princippet også godt kan forstå Zidane. Derfor er Zidanes situation stadig værre, men man kan da sagtens sammenligne princippet.
Hvis nu du selv lige havde spillet en af sæsonens vigtigste kampe for dit fodboldhold, og ham overfor dig konstant havde været pisse irriterende og havde sparket og slået dig, havde du så bare gået smilende forbi ham, hvis du mødte ham ved omklædningsrummene eller på parkeringspladsen?

Hvis der er hold i historien, så er de nok tilfældigt stødt på hinanden i parkeringskælderen også har Messi måske sagt et eller andet til Arbeloa - hvem fanden havde ikke det? Han har da med garanti også sagt noget igen, men det melder Madrid-aviserne jo intet om. Er i hvert fald sikker på, at Messi ikke har opsøgt Arbeloa med fuldt overlæg, for at svine ham til. Det besidder han - modsat Mourinho - ganske enkelt for meget stil og respekt til.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det ville have været bedre hvis han nikkede ham en skalle på banen ligesom zidane... Hvis det er overhovedet er sket hvilket jeg ikke tror så har messi bare sagt til arbeloa at han er en narrøv... Længere er den ikke og nej det trækker på ingen måder barca ned på på real niveau og det kommer ikke til at ændre på at de fleste ser messi som en sympatisk spiller. Ved ikke hvad du vil med alt det her... Så stop nu og lad vær med at kaste mere benzin på bålet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Real Madrid's coaching staff called Messi "filthy pig" during Wednesday game. Messi told assistant Karanka he's a "puppet"
Haha, det her eskalerer kun fordi at det er Real, Barca og Messi. Som skrevet før, dette sker nok i hver evig eneste kamp, men det giver ikke credit at skrive det eller nævne det hvis det er i mellem spiller A fra Zaragoza og spiller B eller assistent træner B fra Almeria.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Du vil jo dreje tingene 360 grader, Michael. Du har et specielt egenskab, når du skal justere dine indlæg, så det kan passe bedre ind i en eller anden kontekst, som vi andre så må finde ud af, hvad det kunne være.


Du er selvmodsigende i det indlæg, du skrev, men to hell with it. Jeg gider ikke bruge min tid på denne sag, og for mit velkommende er den blevet uddebatteret. Og nej du prøvede at lave en sammenligning, men nu siger du at det handler om princip og jeg ved ikke hvad. Stop dog dette, og komme med klare udmeldinger, og jeg gider ikke diskutere med dig, når du skal forvrænge det hele. Det er for trættende.
Senest rettet af Kubala fre feb 01, 2013 3:54 pm, rettet i alt 2 gange.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Heartbreaker skrev:
michaelk94 skrev: Ligemeget hvor mange lorte frispark han laver i kampen, så giver det ham ikke ret til at svine ham til nede i parkeringskælderen efter kampen, selvom man godt kan forstå ham, ligesom man i princippet også godt kan forstå Zidane. Derfor er Zidanes situation stadig værre, men man kan da sagtens sammenligne princippet.
Hvis nu du selv lige havde spillet en af sæsonens vigtigste kampe for dit fodboldhold, og ham overfor dig konstant havde været pisse irriterende og havde sparket og slået dig, havde du så bare gået smilende forbi ham, hvis du mødte ham ved omklædningsrummene eller på parkeringspladsen?

Hvis der er hold i historien, så er de nok tilfældigt stødt på hinanden i parkeringskælderen også har Messi måske sagt et eller andet til Arbeloa - hvem fanden havde ikke det? Han har da med garanti også sagt noget igen, men det melder Madrid-aviserne jo intet om. Er i hvert fald sikker på, at Messi ikke har opsøgt Arbeloa med fuldt overlæg, for at svine ham til. Det besidder han - modsat Mourinho - ganske enkelt for meget stil og respekt til .
I følge dette eksempel så besidder han jo netop ikke denne klasse, da han går ned på et meget lavt niveau og sviner Arbeloa til.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

michaelk94 skrev:
Heartbreaker skrev:
michaelk94 skrev: Ligemeget hvor mange lorte frispark han laver i kampen, så giver det ham ikke ret til at svine ham til nede i parkeringskælderen efter kampen, selvom man godt kan forstå ham, ligesom man i princippet også godt kan forstå Zidane. Derfor er Zidanes situation stadig værre, men man kan da sagtens sammenligne princippet.
Hvis nu du selv lige havde spillet en af sæsonens vigtigste kampe for dit fodboldhold, og ham overfor dig konstant havde været pisse irriterende og havde sparket og slået dig, havde du så bare gået smilende forbi ham, hvis du mødte ham ved omklædningsrummene eller på parkeringspladsen?

Hvis der er hold i historien, så er de nok tilfældigt stødt på hinanden i parkeringskælderen også har Messi måske sagt et eller andet til Arbeloa - hvem fanden havde ikke det? Han har da med garanti også sagt noget igen, men det melder Madrid-aviserne jo intet om. Er i hvert fald sikker på, at Messi ikke har opsøgt Arbeloa med fuldt overlæg, for at svine ham til. Det besidder han - modsat Mourinho - ganske enkelt for meget stil og respekt til .
I følge dette eksempel så besidder han jo netop ikke denne klasse, da han går ned på et meget lavt niveau og sviner Arbeloa til.
Hvad med at læse indlægget igen?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:Du vil jo dreje tingene 360 grader, Michael. Du har en speciel egenskab, når du skal justere dine indlæg, så det kan passe bedre ind i en eller anden kontekst, som vi andre så må finde ud af, hvad det kunne være.


Du er selvmodsigende i det indlæg, du skrev, men to hell with it. Jeg gider ikke bruge min tid på denne sag, og for mit velkommende er den blevet uddebatteret. Og nej du prøvede at lave en sammenligning, men nu siger du at det handler om princip og jeg ved ikke hvad. Stop dog dette, og komme med klare udmeldinger, og jeg gider ikke diskutere med dig, når du skal forvrænge det hele. Det er for trættende.
Du skriver ting, som jeg ikke har skrevet. Jeg skriver tydeligt, at det ikke er det samme, men princippet er det samme.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Heartbreaker skrev:
michaelk94 skrev:
Heartbreaker skrev:
michaelk94 skrev: Ligemeget hvor mange lorte frispark han laver i kampen, så giver det ham ikke ret til at svine ham til nede i parkeringskælderen efter kampen, selvom man godt kan forstå ham, ligesom man i princippet også godt kan forstå Zidane. Derfor er Zidanes situation stadig værre, men man kan da sagtens sammenligne princippet.
Hvis nu du selv lige havde spillet en af sæsonens vigtigste kampe for dit fodboldhold, og ham overfor dig konstant havde været pisse irriterende og havde sparket og slået dig, havde du så bare gået smilende forbi ham, hvis du mødte ham ved omklædningsrummene eller på parkeringspladsen?

Hvis der er hold i historien, så er de nok tilfældigt stødt på hinanden i parkeringskælderen også har Messi måske sagt et eller andet til Arbeloa - hvem fanden havde ikke det? Han har da med garanti også sagt noget igen, men det melder Madrid-aviserne jo intet om. Er i hvert fald sikker på, at Messi ikke har opsøgt Arbeloa med fuldt overlæg, for at svine ham til. Det besidder han - modsat Mourinho - ganske enkelt for meget stil og respekt til .
I følge dette eksempel så besidder han jo netop ikke denne klasse, da han går ned på et meget lavt niveau og sviner Arbeloa til.
Hvad med at læse indlægget igen?
Men du nævner jo bare historien, som du tror den har set ud, men i følge dette eksempel så blev han trukket væk af Barca folk, mens han svinede Arbeloa til og sagde, at han glædede sig til han kom til Barcelona.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Tror du helt seriøst selv på det?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Heartbreaker skrev:Tror du helt seriøst selv på det?
Der er måske overdrevet en smule, men du underdriver jo også situationen. Det er igen det med at have farvede briller på, men et sted midt i mellem og det lyder også slemt nok. Man burde været kølet ned efter kampen, selvom der er blevet sagt grimme ting i kampens hede, men her synker Messi så ned på et lavt niveau.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:Du vil jo dreje tingene 360 grader, Michael. Du har en speciel egenskab, når du skal justere dine indlæg, så det kan passe bedre ind i en eller anden kontekst, som vi andre så må finde ud af, hvad det kunne være.


Du er selvmodsigende i det indlæg, du skrev, men to hell with it. Jeg gider ikke bruge min tid på denne sag, og for mit velkommende er den blevet uddebatteret. Og nej du prøvede at lave en sammenligning, men nu siger du at det handler om princip og jeg ved ikke hvad. Stop dog dette, og komme med klare udmeldinger, og jeg gider ikke diskutere med dig, når du skal forvrænge det hele. Det er for trættende.
Du skriver ting, som jeg ikke har skrevet. Jeg skriver tydeligt, at det ikke er det samme, men princippet er det samme.
Igen en forsvarsmekanisme, når man prøver at fortælle dig, at det er forkert. Du bliver ved, men dette er mit sidste indlæg til dig. Du forekommer for mig, som værende selvmodsigende i det indlæg du skrev, og du forvrænger tingene, ved at sige, at det handler om princippet og ikke sammenligningen. Kom med klare udmeldinger, og jeg lægger ikke ord i mund på dig, Michael, men det gør du med folk. Læs det du skriver til folk, og du vil opdage at jeg et eller andet sted, har ret.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
michaelk94 skrev:
Kubala skrev:Du vil jo dreje tingene 360 grader, Michael. Du har en speciel egenskab, når du skal justere dine indlæg, så det kan passe bedre ind i en eller anden kontekst, som vi andre så må finde ud af, hvad det kunne være.


Du er selvmodsigende i det indlæg, du skrev, men to hell with it. Jeg gider ikke bruge min tid på denne sag, og for mit velkommende er den blevet uddebatteret. Og nej du prøvede at lave en sammenligning, men nu siger du at det handler om princip og jeg ved ikke hvad. Stop dog dette, og komme med klare udmeldinger, og jeg gider ikke diskutere med dig, når du skal forvrænge det hele. Det er for trættende.
Du skriver ting, som jeg ikke har skrevet. Jeg skriver tydeligt, at det ikke er det samme, men princippet er det samme.
Igen en forsvarsmekanisme, når man prøver at fortælle dig, at det er forkert. Du bliver ved, men dette er mit sidste indlæg til dig. Du forekommer for mig, som værende selvmodsigende i det indlæg du skrev, og du forvrænger tingene, ved at sige, at det handler om princippet og ikke sammenligningen. Kom med klare udmeldinger, og jeg lægger ikke ord i mund på dig, Michael, men det gør du med folk. Læs det du skriver til folk, og du vil opdage at jeg et eller andet sted, har ret.
Det er da dig der bruger forsvarsmekanisme ved at angribe den måde jeg diskutere på i stedet for at se, at jeg ikke sammenlignede det at han nikkede en skalle, men princippet i begge situationer, hvilket du burde være klog nok til at se.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
michaelk94 skrev:
Kubala skrev:Du vil jo dreje tingene 360 grader, Michael. Du har en speciel egenskab, når du skal justere dine indlæg, så det kan passe bedre ind i en eller anden kontekst, som vi andre så må finde ud af, hvad det kunne være.


Du er selvmodsigende i det indlæg, du skrev, men to hell with it. Jeg gider ikke bruge min tid på denne sag, og for mit velkommende er den blevet uddebatteret. Og nej du prøvede at lave en sammenligning, men nu siger du at det handler om princip og jeg ved ikke hvad. Stop dog dette, og komme med klare udmeldinger, og jeg gider ikke diskutere med dig, når du skal forvrænge det hele. Det er for trættende.
Du skriver ting, som jeg ikke har skrevet. Jeg skriver tydeligt, at det ikke er det samme, men princippet er det samme.
Igen en forsvarsmekanisme, når man prøver at fortælle dig, at det er forkert. Du bliver ved, men dette er mit sidste indlæg til dig. Du forekommer for mig, som værende selvmodsigende i det indlæg du skrev, og du forvrænger tingene, ved at sige, at det handler om princippet og ikke sammenligningen. Kom med klare udmeldinger, og jeg lægger ikke ord i mund på dig, Michael, men det gør du med folk. Læs det du skriver til folk, og du vil opdage at jeg et eller andet sted, har ret.
Det er da dig der bruger forsvarsmekanisme ved at angribe den måde jeg diskutere på i stedet for at se, at jeg ikke sammenlignede det at han nikkede en skalle, men princippet i begge situationer, hvilket du burde være klog nok til at se.


Lad vær med at være arrogant, det kan jeg også blive. Du prøvede at lave en sammenligning, og så ændrer du det til princip, når folk pointerede det.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

ladislau skrev:Jeg taler ikke om offside kendelser, men om en grovhed i spillet.

Hvis ikke det har nogen effekt i forhold til dommere og modstandere. Så er det da meget underligt, at man fortsætter med at bruge denne "taktik". Mener du, at det bare er blevet en kultur i Real nu? For det er da næsten endnu værre.

Når alle har udtalt sig om Messi episoden, så kan vi vurdere den mere nøgternt. Så kan vi tage afstand fra hvad, der er foregået af utilbørlig adfærd.

Indtil da, og også efter, så er det for mig vigtigt. Hvordan vi får afviklet liga kampe, og især El Classicos på en anstændig måde.
Det kan jeg ikke se, at det kan lade sig gøre. Så længe modstandere og dommere skal leve med Reals barnagtige selvretfærdige tilgang til kampene.
Det tvinger nemlig dommere og modstandere til, at enten ignore og dermed tillade Reals opførsel. Eller man man tvinges ned på deres niveau. Det er umådeligt svært, at holde sig på den gyldne mellemvej, og det er den vigtigste problematik imo, når der er ballade til el classicos.
Her kan jeg sagtens erklære mig enig. Det er Real Madrid der er skyld I at de seneste mange opgør har været langt mere svinske end tidligere. Jeg tror dog heller ikke det bliver ændret på det næste, i hvert fald ikke så længe Mourinho er træne for Real Madrid.

Og det er rigtigt, at det jo er forventet at Barca netop skal opretteholde stilen, selvom Real Madrid spiller svinsk, men det nærmest er umuligt.

Mht det med taktikken, så er det jo en konspirationsteori. Jeg skal nok lade vær med at sammenligne den med Mourinhos konspirationsteori, for det forstår jeg godt du ikke er vild med, men det eneste jeg kan konkludere er, at det er ærgerligt at Real Madrid altid skal brokke sig over dommerne og se Mourinho kaster 10 vandflasker afsted efter man ikke får tildelt et fuldstændig ligegyldigt frispark.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster