FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:
Visca El Barca skrev:
Siempre Barca skrev:Jeg har også set Pinto, Keita og Abidal med den i forrige sæson.

Jeg gætter vel, at rækkefølgen er følgende: Puyol, Xavi, Valdes, Iniesta, Pique, Abidal, Messi, Keita, Pinto.
Jeg vil mene, at Leo er foran Pique, Abidal, Keita m.fl. Han har været længere tid i klubben, er en af lederne på holdet og holdets absolut stjernespiller. Han er ydermere en La Masia dreng, kan ikke se, hvorfor han skulle være efter Pique f.eks.
Det var heller ikke min personlig mening, men derimod, hvad Guardiola mener. Jeg har set kampe, hvor både Pique og Leo deltog, og her er det førstenævnte, der bar anføre-bindet (samme er gældende for Abidal, men I hans tilfæde var det i en træningskamp). Det indikerer vel, at Guardiola ser en større leder i Pique og Abidal?
Hvornår var det, altså hvilke kampe er der tale om? Jeg må indrømme, at jeg ikke kan huske, at Pique er blevet valgt foran Leo, når de normale anfører ikke har været til rådighed? Det kommer vel også an på, hvem der har startet inde, i fraværet af de normale kaptajner. Hvis f.eks Pique er startet inde, og har haft bindet, så er det også naturligt, at han beholdt den, selvom man har skiftet Leo ind. Det samme kan siges om Abidal.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Siempre Barca »

Jeg har surfet rundt på nettet (liste over officielle kampe) for, at finde kampen, men det er ikke lykkedes. Det må have været en venskabskamp.

EDIT: Ifølge en blog har Pique kun været anfører imod Rubin Kazan. :? Beklager, jeg må have set forkert.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mander »

Billede

Barca vs. Rubin Kazan, 7. december 2010.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Abidal bar anfører-bindet efter at have overkommet sin sygdom. Er ret sikker på, at han ikke er særlig højt i hierakiet på den konto

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Siempre Barca skrev:Det var heller ikke min personlig mening, men derimod, hvad Guardiola mener. Jeg har set kampe, hvor både Pique og Leo deltog, og her er det førstenævnte, der bar anføre-bindet (samme er gældende for Abidal, men I hans tilfæde var det i en træningskamp). Det indikerer vel, at Guardiola ser en større leder i Pique og Abidal?
Jeg mener ret bestemt, spillerne bestemmer rækkefølgen i Barca.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Siempre Barca »

Really? Kan du evt. linke til kilder?

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Nope, men du kender vel godt det der med man har læst/hørt noget et sted for et års tid siden, og så er begyndt at blive i tvivl om man husker rigtigt :P

Men jeg er 90% sikker ;)

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Siempre Barca »

BarçaDK skrev:Nope, men du kender vel godt det der med man har læst/hørt noget et sted for et års tid siden, og så er begyndt at blive i tvivl om man husker rigtigt :P

Men jeg er 90% sikker ;)
Om jeg gør :!:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mander »

Spillerne stemmer om det, staben har ingen indflydelse på valget af anfører. Gider ikke lede efter kilde, jeg er alligevel troværdigheden selv.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Berlusconi om Barca :roll: ..
Barcelona? They are the best team in Europe for me. However, only 50 per cent of their success is down to class, skill and tactics. The other half is a result of the luck they've had," Berlusconi said, according to La Gazzetta dello Sport. http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... uccess-is-
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

DonIniesta

Re: FC Barcelona

Indlæg af DonIniesta »

Billede

Apropos Berslusca, saa skal man ikke tage mange af hans udtalelser serioest. Man kunne skrive et par ph.d. afhandlinger udelukkende om dem.

NOV 2010: "As always, I work without interruption and if occasionally I happen to look a beautiful girl in the face, it's better to like beautiful girls than to be gay," he tells a meeting at a motorcycle industry show in Milan.

OCT 2010: A video emerges in the Italian media of Berlusconi describing a fictional Jewish family agreeing to hide another Jew during the Holocaust, on condition that he pays 3,000 euros a day. He describes a member of the family asking another: "Do you think we should tell him that Hitler is dead and the war is over?"

The premier comes under strong criticism from Jewish groups.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

"If Pep told me to throw myself off the third tier of Camp Nou, I'd think: 'there must be something good down there'." - Alves
Hvorfor er jeg ikke stødt på den udtalelse før? :glad: Jeg elsker vores klub!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:Billede
Pique til Puyol:
MOC Moc... moooooc moooc! yayayayaya Moc moc moc MOC!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

:glad:

Det må simpelthen være så svært for Cesc at koncentrere sig i den situation. I øvrigt synes jeg den træningstrøje han har på er fe'!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster