Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

@Zlatan haha jah, det kan du have ret i.

Men træneren viste ikke taktisk snilde, da han ved stillingen 1-1 og man jagter 2 mål, udskifter Kaka med en Diarra. Det kan ikke forsvares, for Kaka kan være afgørende selv i dårlig form.

Pellegrini har vist mange mangler som træner, så hvorfor skulle man give ham et år til? selv resultaterne i ligaen føler jeg ikke kan tilskrives ham. Enhver kunne jo have gjort det med de spillere..

@Rivaldo10 Alcorcon kampen er i en kategori for sig selv. Men det er næppe den der bliver afgørende for Pellegrinis hoved.. havde man som minimum nået en semifinale i CL vil jeg være ret overbevist om, at Pellegrini stadig vil være træner til efter sommer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

mamma mia skrev:@Zlatan haha jah, det kan du have ret i.

Men træneren viste ikke taktisk snilde, da han ved stillingen 1-1 og man jagter 2 mål, udskifter Kaka med en Diarra. Det kan ikke forsvares, for Kaka kan være afgørende selv i dårlig form.

Pellegrini har vist mange mangler som træner, så hvorfor skulle man give ham et år til? selv resultaterne i ligaen føler jeg ikke kan tilskrives ham. Enhver kunne jo have gjort det med de spillere..

@Rivaldo10 Alcorcon kampen er i en kategori for sig selv. Men det er næppe den der bliver afgørende for Pellegrinis hoved.. havde man som minimum nået en semifinale i CL vil jeg være ret overbevist om, at Pellegrini stadig vil være træner til efter sommer.
Nej, det der gør sig gældende for Pelle ryger, er at jeres klub er et cirkus. I har haft 9 trænere de sidste 7 år. Haha det er jo latterligt altså, sørgeligt man ikke har mere forstand på fodbold i hovedstaden. Jeres koncept smuldre jo hvert år når en ny træner skal etablere en spillestil. Sjovt at observerer for os ihvertfald
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Ved nu ikke om det er sørgeligt. Det mest sørgelig er vel, at vi ikke har gjort rent bord siden 2005, altså hvad angår mesterskaber. 2006-2007 mesterskabet skulle vi have vundet. De vandt på heldige overtidsscoringer mod middelhold og vi fuckede det op mod elendige espanol på hjemmebane efter at have ført 2-1....

Året efter var vi blot elendige, men taget spilermaterialet (Henry, Ronaldinho, Eto'o, Messi, Deco, Xavi, Iniesta, Thuram, Zambrotta, Puyol, Milito, Yaya, osv osv) skulle vi have vundet mod et profilfattigt Franco CF hold.

Det mest komiske er dog, at Oversætteren formodentlig får jobbet i deres klub. En træner der gjorde alt for at komme til FC Barcelona i 2008, men som vi afviste pga. hans spillestil og i stedet ansatte Pep. Næppe en fejl, men komisk at et hold, der plaprer løs om at de altid vil spille flot fodbold ansætter 2 af de mest defensive trænere der findes i løbet af de seneste 4 år..... Dobbeltmoral når det er bedst.

Og nej, man kan ikke sammenligne det med Barcas stjernekøb, da de altid har købt stjerner og har haft de største gennem tiderne. Det er kun uvidne tosser, der tror, at Barcas hold kun består af hjemlige talenter.

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

tjooo man skal jo ikke beholde en træner, bare for at beholde.. træneren skal også vise nogle kompetencer, hvilket Pellegrini ikke har, og derfor bør han fyres!

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvorfor så ansætte ham i første omgang, når han alligevel ikke har fået lov til at sammensætte sit hold? Det gjorde 3/21 præsidenten og tossen Valdano som bekendt. Så er det også svært at få det til at fungere.

Næ nej, Mourinho må være løsningen. Flot attraktivt fodbold Franco CF fansene har at se frem til....

Zlatan

Re: Real Madrid

Indlæg af Zlatan »

mamma mia skrev:tjooo man skal jo ikke beholde en træner, bare for at beholde.. træneren skal også vise nogle kompetencer, hvilket Pellegrini ikke har, og derfor bør han fyres!
21 Fyrede trænere de sidste 20 år, på vej mod den 22? (Pellegrini)

I når ingen steder med at skifte træner hvert år, såsom Rijkaard, 2003 - 2008, 2 Mestersakber, 1 Champions League på 5 år. Jeg ville være sikker på at Madrid slet ikke ville være tilfredse med dét.
Man skal kunne nå og lære klubben og kende o.s.v, man får intet ud af at fyre en træner hvert år, eller deraf én hvert år også 2 på en halv sæson. Pep bliver ikke fyret næste år og året eftet og året efter og året efter, det er jeg stensikker på, selvom vi ikke skulle vinde noget.
Man får bare ingenting ud af at fyre en træner hvert eneste år, og det får vi at se næste sæson.
En sådan tilgrin træner som Mourinho skal lide til Barca, jeg hader den mand inderligt, og det der mest pisser mig af ved ham er den måde han fejrer at komme videre til CHL finalenn på Barca's hjemmebane.

Edit: De gik ikke en skid videre, og vi havde sku gået videre hvis det BARE det u-håndgivede-dømte-frispark de fik. Det blot én ting jeg nævner, så Mourinho Bedre end Pep? -Nej, jeg kan ikke få mig et større grin når jeg høre det.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

mamma mia skrev:tjooo man skal jo ikke beholde en træner, bare for at beholde.. træneren skal også vise nogle kompetencer, hvilket Pellegrini ikke har, og derfor bør han fyres!
Bare for at beholde?.. du benægter simpelthen din klub har en latterlig tradition med trænerfyringer?..

Pellegrini øgede jeres liga rekord med hele 4 point!! at Vi så bare er et niveau over jer, slår jer for 4. kamp i træk og ender med 99 point siger jo intet om Pellegrini, men mere om Pep og vores mandskab.

Jeres CL-historik de sidste 6 år, vidner are om i mangler kontinuitet, struktur og klasse i de store kampe, mod de virkelig gode hold i Europa. Det er en naturlig konsekvens af jeres latterlige indkøbspolitik og trænerskifte.
Forumlegende

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Ser ud til at Real Madrid angiveligt er tæt på at signe Silva.

Ikke et dårligt køb hvis du spørger mig. Interessant bliver hvor meget de skal slippe, eftersom der er flere der byder på Silva.

Det kan vel kun være mere end de 40 vi gav for Villa?
Próxima Estación.... Parallel!

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Nej, tror prisen kommer til at ligge på 35 mio euro. Jeg synes i øvrigt han er en af de mest overvurdere spillere, hvis ikke den mest overvurdere. Mener Pedro er bedre end ham på fløjen hvert fald og det er det eneste sted, vi kunne bruge ham på banen konsekvent, hvis han skiftede.

Hvis jeg var dem ville jeg gå efter Di Maria. Ser langt mere fremtid i ham.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Nej, tror prisen kommer til at ligge på 35 mio euro. Jeg synes i øvrigt han er en af de mest overvurdere spillere, hvis ikke den mest overvurdere. Mener Pedro er bedre end ham på fløjen hvert fald og det er det eneste sted, vi kunne bruge ham på banen konsekvent, hvis han skiftede.

Hvis jeg var dem ville jeg gå efter Di Maria. Ser langt mere fremtid i ham.
Læser jeg forkert, eller siger du lige, at Pedro er bedre end David Silva, og at du finder David Silva overvurderet? Manden er sgu da en fantastisk fodboldspiller. Man er ikke dårlig, når man har alverdens klubber efter sig. Det er godt nok en farvet mening at have, når man kan delkonkludere, at Pedro er bedre end Silva efter en sæson som professionel.

Noget andet

Det siges, at hvis Mourinho kommer, så vil han have Kolarov, Maicon, Gerrard og Diego Milito til klubben.

En idé til opstillingen kunne være

Casillas
Maicon - Ramos - Pepe - Kolarov
Gerrard - Xabi Alonso
Kaka - Ronaldo
Higuain - Milito


Et temmelig giftigt hold. Men det store spørgsmål må være den centrale midtbane.
Jeg tror, det bliver godt, at Mourinho kommer til den spanske liga. Så bliver El Clasico mere spændende, når I er dem så meget overlegne på alle fronter pt :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Nej, tror prisen kommer til at ligge på 35 mio euro. Jeg synes i øvrigt han er en af de mest overvurdere spillere, hvis ikke den mest overvurdere. Mener Pedro er bedre end ham på fløjen hvert fald og det er det eneste sted, vi kunne bruge ham på banen konsekvent, hvis han skiftede.

Hvis jeg var dem ville jeg gå efter Di Maria. Ser langt mere fremtid i ham.
Læser jeg forkert, eller siger du lige, at Pedro er bedre end David Silva, og at du finder David Silva overvurderet? Manden er sgu da en fantastisk fodboldspiller. Man er ikke dårlig, når man har alverdens klubber efter sig. Det er godt nok en farvet mening at have, når man kan delkonkludere, at Pedro er bedre end Silva efter en sæson som professionel.

Noget andet

Det siges, at hvis Mourinho kommer, så vil han have Kolarov, Maicon, Gerrard og Diego Milito til klubben.

En idé til opstillingen kunne være

Casillas
Maicon - Ramos - Pepe - Kolarov
Gerrard - Xabi Alonso
Kaka - Ronaldo
Higuain - Milito


Et temmelig giftigt hold. Men det store spørgsmål må være den centrale midtbane.
Jeg tror, det bliver godt, at Mourinho kommer til den spanske liga. Så bliver El Clasico mere spændende, når I er dem så meget overlegne på alle fronter pt :)
Hvordan spændende? Spændende i form af at vi vil have tæt på 90 % boldbesiddelse og at de sjældent vil krydse midterlinjen, spændende? :wink:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

mht. træner debatten. Glem fortiden. Ser man isoleret på denne sæson, så har Pellegrini overordnet set haft 4(6) kampe at vise hvad han kan på. 2 gange barca, 2 gange lyon (og måske 2 gange Alcorcon). Resultaterne har ikke været tilfredsstillende i disse kampe og derfor skal det overvejes grundigt om han er den rigitge.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

mamma mia skrev:mht. træner debatten. Glem fortiden. Ser man isoleret på denne sæson, så har Pellegrini overordnet set haft 4(6) kampe at vise hvad han kan på. 2 gange barca, 2 gange lyon (og måske 2 gange Alcorcon). Resultaterne har ikke været tilfredsstillende i disse kampe og derfor skal det overvejes grundigt om han er den rigitge.
Glem fortiden!?.. haha nej hvorfor dog det, når den netop viser hvor tåbeligt et problem i har
Forumlegende

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

fordi denne sæson har vist at Pellegrini i afgørende kampe har vist mangler som træner, og er derfor ikke en træner man skal satse på til næste sæson.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Hvorfor prøver i på at få gang i en seriøs diskussion med en Real fan? :D Lad dem dog fyre den 10. på 7 år!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster