FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jakob »

BarçaDK skrev:
Jakob skrev:
BarçaDK skrev:
Jakob skrev:Højdepunkter fra sidste sæson. Jeg savner Thiago.
Også jeg, men det ser jo lyst ud på den konto :smile:

Det lyder underligt at man kan kontrollere og aflevere en bold på en flabet måde, men det synes jeg Thiago kan, jeg har ikke set noget lignende siden Ronaldinho.
Ja heldigvis. Glæder mig meget til at se ham spille igen.

Fuldstændig enig. Hans små hurtige træk minder meget om Ronaldinho back in the good olds days! :mrgreen:
Den aflevering han laver ved 1:24 i video du satte ind før... Altså, jeg kan ikke forklare hvorfor, men hans kropsholdning og hans korte aftræk, det synes jeg bare ser cool, flabet og overskudsagtigt ud.


I øvrigt en rigtig fed video. Selvom det er svært at vælge en favorit - det hele er guld - så tror jeg, min er Busquets ved 1:08. Özil bliver ownet ved et vrik med hoften.
Ja, alt hvad den dreng rører ved bliver til guld. :mrgreen: Om et par år tror jeg han er helt vanvittig hvis han bliver ved med at folde sit talent ud på en sådan måde som han hidtil har gjort.

Ja Busquets tørrer Özil for vanvittigt (igen). Haha, det ligner Özil bliver tacklet.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Alba is not training this morning, he still has the flu #fcblive Alexis (thigh) is out on the pitch, training alone
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Gordon Strachan (ex-coach Celtic): "How to take on Barça? Well, you visit a church or chapel – whatever your preference is – and just hope."
Strachan (ex-Man Utd): "Everybody tried to take Barça on, tried different systems. But trust me – it’s good players who make the difference"
Manden er underholdende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Emenike (Spartak): "We will not be a pushover to Barcelona and the others. We are capable of beating Barcelona and all teams in our group."
Emenike (Spartak): "Our coach will be a big factor in the game against Barcelona as he has played and beaten them while in Spain" [vanguard]
Emenike (Spartak): "I'm not afraid of Barça, same goes for team mates. We only respect them as they play the best brand of football around."
Havde helt glemt, at de har Emery som træner, han skal nok volde os problemer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Elsker det her billede! Det er fantastisk! Kunne desværre ikke få det fulde billede med.. Men stadigvæk!
Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Quote: Ex-Celtic coach Strachan on Barcelona's passing http://twitpic.com/auhm8t "I looked at the analyst and said: there's something wrong"
Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg elsker dette billede eller hvem elsker ikke dette billede :))

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jakob skrev:
BarçaDK skrev:
Jakob skrev:Højdepunkter fra sidste sæson. Jeg savner Thiago.
Også jeg, men det ser jo lyst ud på den konto :smile:

Det lyder underligt at man kan kontrollere og aflevere en bold på en flabet måde, men det synes jeg Thiago kan, jeg har ikke set noget lignende siden Ronaldinho.
Ja heldigvis. Glæder mig meget til at se ham spille igen.

Fuldstændig enig. Hans små hurtige træk minder meget om Ronaldinho back in the good olds days! :mrgreen:
Jeg er nok lidt ældre end jer.. men trust me, Thiago minder max om Romario! Ronaldinho... no no no no *ingen* minder om ham!

There.. I said it.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona have won their last 5 Liga games after an international break #fcblive [via as]
Det vidste jeg ikke. Jamen så er vi da godt i gang med at smadre FIFA virus.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

This season is the 2nd time in the last 15 years that Barcelona win their first four Liga games of the season, after 2009-2010 [via opta]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Barca har nu vundet på de to stadions (Getafe & Osasuna) - hvor vi tabte i sidste sæson. Det tegner da godt :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Pinto: "On the bus on the way to the hotel. The #Champions2012 has arrived!!!" [@13_pinto] #fcblive #ucl
Jeg går ud fra det er hele holdet, som tager på hotellet en dag før kampen? Hvis det er tilfældet, så er det endnu en ny ting under Tito. Pep gik jo meget op i, at spillerne selv skulle have ansvarsfølelse, og de ikke skulle behandles som småbørn, hvilket han mente man gjorde lidt, ved at lukke dem på et hotelværelse en dag før kampen. Alle de kampe der blev spillet på hjemmebane, fik spillerne lov til at tage hjem, hvor de så typisk skulle mødes på Camp Nou, træne på kampdagen, spise noget frokost sammen, hjem til familien og derefter tilbage til Camp Nou 1½ time før kick off.

Tito mener det andet, som de fleste trænere benytter sig af, nemlig at tage på et hotel en dag før kampen, virker bedst. Pep holdt også konsekvent fast i, at man skulle flyve eller rejse på kampdagen, hvis det kunne lade sig gøre, når man spillede på udebane. Det bliver spændende at se, om Tito laver om på det også.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Lol, har Pinto lige skrevet "Champions12" i sit tweet der? Hvad mener han med det?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Champions League anno 2012.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster