Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:Slap nu lidt af og lad os se hvad der sker. Det er helt vildt så negative folk er. VI skal ikke mange kampe tilbage før real væltede rundt.
De havde en række uafgjorte kampe i træk, ja. Siden uafgjort mod Eibar i starten af oktober har de kun tabt point til os i ligaen.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Slap nu lidt af og lad os se hvad der sker. Det er helt vildt så negative folk er. VI skal ikke mange kampe tilbage før real væltede rundt.
De har ikke tabt endnu, så væltet rundt har de vel ikke ligefrem, selvom de selvfølgelig ikke har spillet lige overbevisende i hver kamp.

Nogle folk er negative, fordi vi ikke spiller særlig god fodbold, samtidig med at resultaterne heller ikke altid er der og der ikke har været nogen fremgang i et år. Det er okay at pointere dette. Det er ikke altid konstruktivt at være positiv hele tiden. Det kan føre til at man slår problemerne hen og ikke får gjort noget ved dem. Hvornår man giver op på LE og hans system er selvfølgelig til debat og der skal begge sider selvfølgelig have lov at sige deres mening.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Synes nu ikke de var særligt gode mod os, depor og det der fjollede hold ved klub vm. Der var de røvheldige at få point.

Men ja de rider på en bølge. Det ved vi dog ikke holder (se os i sidste sæson). De har en klar fordel men hvis vi får 3 point i morgen så er vi godt med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

Det er ikke kun resultaterne de sidste par uger. Vi har spillet dårligt siden med april, hvor vi var ved at smide et 12-points forspring over styr. Vi har ikke noget koncept. Indianerbold. Modsat os virker det til at Real har et klart koncept, med en dominerende midtbane, vi ikke kan matche. Vi køber ikke klogt ind. Enrique og co. ser ikke udover spanske grænser. Den franske og portugisiske liga et fuldt med talent men det ignorerer vi. Umtiti, vores bedste køb i lang tid, blev hentet i Frankrig.
Senest rettet af Raman93 lør jan 07, 2017 3:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan føre til at man slår problemerne hen og ikke får gjort noget ved dem.
Nu er det ikke os der styrer klubben? Jeg er ret sikker på at man forsøger at få holdet i gang og er klar over at man ikke står i den bedste situation.

Men ja selvfølgelig er det ok at pointere at holdet ikke spiller godt at det ikke ser ud til at fungere (det gør jeg selv). Jeg synes bare stadig at der er en tendens til at gøre vores situation dårligere end den er. Vi er ikke færdige endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Det er ikke kun resultaterne de sidste par uger. Vi har spillet dårligt siden med april, hvor vi var ved at smide et 12-points forspring over styr. Vi har ikke noget koncept. Indianerbold. Modsat os virker det til at Real har et klart koncept, med en dominerende midtbane, vi ikke kan matche.
Vi skal ikke mange kampe tilbage før alle de realfans jeg så skrive om holdet savnede et koncept og en rød tråd i zidanes taktik.
Vi køber ikke klogt ind. Enrique og co. ser ikke udover spanske grænser. Den franske og portugisiske liga et fuldt med talent men det ignorerer vi. Umtiti, vores bedste køb i lang tid, blev hentet i Frankrig.
Alt for tidligt at sige. Real har også haft deres del af dårlige køb. Jeg kan i hvert fald komme på 2 dårlige som sjovt nok kom den franske og portugisiske liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Slap nu lidt af og lad os se hvad der sker. Det er helt vildt så negative folk er. VI skal ikke mange kampe tilbage før real væltede rundt.
Men fik point. Man kan ikke blive ved med at sige, lad os se hvad der sker. Vi har sagt sådan i noget tid nu. Ja, kan sagtens være at vi henter dem, men de er skide stærke, selv når de er elendige sø hiver de sejre hjem, de har lige det der som vi har manglet længe.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe man må sige jeg står alene med min positivitet. Det er også fair. Jeg er bare lidt kommet til den konklusion at holdet fra nu af kun bliver dårligere og jeg ligeså godt kan slappe lidt af med mine forventninger. Ellers vil jeg gå og være sur og frustreret hele tiden.

Det er også pga dette at jeg ikke nødvendigvis ser et trænerskifte eller flere spillerkøb som løsningen. Jeg vil hellere have noget stabilitet omkring truppen. Så kan det godt være at spillet forbliver skidt og vi ikke vinder alle titler men jeg tror vi vil have større chancer end at bytte for meget ud og forsøge at ændre for meget. For vi må se i øjnene at vores gyldne generation med verdens bedste spiller i spidsen ikke bliver yngre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:
Det kan føre til at man slår problemerne hen og ikke får gjort noget ved dem.
Nu er det ikke os der styrer klubben? Jeg er ret sikker på at man forsøger at få holdet i gang og er klar over at man ikke står i den bedste situation.
Nej, det er ikke os, der styrer klubben. Pointen var bare, at negative holdninger kan være ligeså værdifulde som positive og derfor bør der være ligeså meget plads til dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:
Det kan føre til at man slår problemerne hen og ikke får gjort noget ved dem.
Nu er det ikke os der styrer klubben? Jeg er ret sikker på at man forsøger at få holdet i gang og er klar over at man ikke står i den bedste situation.
Nej, det er ikke os, der styrer klubben. Pointen var bare, at negative holdninger kan være ligeså værdifulde som positive og derfor bør der være ligeså meget plads til dem.
Værdifulde for hvem?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:
Det kan føre til at man slår problemerne hen og ikke får gjort noget ved dem.
Nu er det ikke os der styrer klubben? Jeg er ret sikker på at man forsøger at få holdet i gang og er klar over at man ikke står i den bedste situation.
Nej, det er ikke os, der styrer klubben. Pointen var bare, at negative holdninger kan være ligeså værdifulde som positive og derfor bør der være ligeså meget plads til dem.
Værdifulde for hvem?
Herinde, for debatten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:
Det kan føre til at man slår problemerne hen og ikke får gjort noget ved dem.
Nu er det ikke os der styrer klubben? Jeg er ret sikker på at man forsøger at få holdet i gang og er klar over at man ikke står i den bedste situation.
Nej, det er ikke os, der styrer klubben. Pointen var bare, at negative holdninger kan være ligeså værdifulde som positive og derfor bør der være ligeså meget plads til dem.
Værdifulde for hvem?
Herinde, for debatten.
Ah ok! Ja den er jeg helt med på. Det var heller ikke ment som om man bare skulle holde sin mund og smile. Jeg har selv skrevet flere gange at der er en del ting der ikke fungerer. Jeg synes bare personligt ikke at alt er så skidt som man nogle gange skulle tro når man læser med herinde. Og min tillid til spillerne og træneren gør at jeg vil give dem chancen og se hvad de kan udrette. Det har de imo fortjent når man tænker på hvad de har givet os fans over de sidste mange år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

At spillere som Ini og Messi ikke længere vil være i klubben eller deres storhedstid vil være over, er ikke ensbetydende med, at man som storklub ikke længere vinder ligaen, vinder CdR og CL. Det skal Barca også fremover. Det er derfor, at man bygger et nyt hold og gør sig klar på tiden efter sådanne spillere.

Det er dog rigtigt, at man f.eks. Ikke vil være ligeså succesfulde i CL(med så korte mellemrum), men man skal stadig være med i kampen. Hvis man begynder at have samme mentalitet som Arsenal fans og skruer forventningerne ned, så bliver det for alvor et problem.

Mht. Real, så vil de smide point, men præmissen er måske forkert; de smider point, mens Barca kommer op i gear og ikke smider nogle, for det vil Barca også gøre, og så vil fordelen i sidste ende komme det førende hold til gode, ligesom det gjorde i sidste sæson. Det er derfor, at forspringet er så vigtigt i de her mesterskabskampe.

Og for Zidanes vedkommende, så burde man i hvert fald kunne se, at han gør det godt og ikke længere undervurdere ham. Er han en dygtig træner? Eller er han en dårlig? Det vil tiden vise, men lige nu gør han det rigtig godt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi er i en situation nu hvor fansene nærmest forventer en treble og bliver skuffede over en double. Det er det jeg mener med forventningerne. For ja klubben vil forhåbentligt fortsætte med at vinde men overhovedet ikke på samme måde.

Jeg har skruet mine forventninger ned til at jeg blive glad hvis vi vinder ligaen eller cl. Dette betyder så også at jeg ikke vil være fuldstændig utrøstelig hvis vi ikke vinder noget. Derfor er en trofæløs sæson imo heller ikke ensbetydende med at alle skal fyres og sælges (hvilket vi desværre ser rigtig meget af når vi ikke vinder).

Arsenal fans har desuden på ingen måder skruet deres forventninger ned. Tværtimod.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Det er rigtigt, at det vil være urealistisk at forvente the treble hver sæson, selv med den gyldne generation. Og ja, der vil komme sæsoner uden trofæer, noget der også skete med den gyldne generation, så lidt refleksion og tålmodighed vil gøre godt. Jeg vil dog sige at forvente meget lidt hele tiden efter spillere som Ini og Messi ikke længere er på toppen, vil også være forkert. Jeg kan dog forstå, at det ikke var det, du mente med dit indlæg.

Jeg mener så, at Arsenal og Liverpool fans har levet i fortid og lever lidt i fortiden også nu, og de har efter min opfattelse stillet sig tilfredse, noget jeg ikke håber, sker med Barca fans.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster