Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Hvis det sker, så skal deres fans seriøst stoppe med UEFAlona snak.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Kubala skrev:Hvis det sker, så skal deres fans seriøst stoppe med UEFAlona snak.
Det kommer ikke til at ske før vi stopper med at vinde mere end dem. :)
Uanset alt andet
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Det er win-win. Real Madrid slipper for karantænen og Barca kan spille offerkortet. Der er ikke noget bedre end vand på offermøllen i det catalanske.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Der er ikke noget, der hedder offerkort. Det er noget, undertrykkere etc. har fundet på, så de kan slippe af sted med ting og sager.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Der er ikke noget, der hedder offerkort. Det er noget, undertrykkere etc. har fundet på, så de kan slippe af sted med ting og sager.
Du taler som en sand Barca supporter ;-) :glad:

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, hvad de går rundt og siger, men det er hyklerisk, hvis de samme standarder ikke er gældende for andre.

Mht. offerkort diskussionen, så har det intet med Barca at gøre. Mit perspektiv har altid været det, at offerkort er et smart ord, som man har opfundet, så man slipper for at stå til ansvar for eller tage ansvar ved samfundsproblematikker etc.


I øvrigt er dit forsøg på og stræben efter objektivitet samt nuance virkelig grinagtigt, men hey, nogen skal jo påtage sig den rolle. :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi se. Men det der er mest fucked er at de faktisk ikke får omstødt straffen men forkortet den. De kan ikke handle til vinter men igen til sommer. Så de er stadig skyldige men af årsager som jeg glæder mig til at høre så skal de have en kortere straf en os og atm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Det er officielt nu. Deres transferban reduceres til 1 transfervindue, så de kan købe igen til sommer.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig. Og så ved vi hvorfor de ikke købte flere spillere i sommervinduet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Haha, det er sq til grin. Ser virkelig frem til at se grundene for den ændring, desuden ser jeg virkelig frem til hvad ATL. vælger at gøre.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

http://www.realmadrid.com/en/news/2016/ ... uncement-2
The Court of Arbitration for Sport (CAS) has today informed Real Madrid C. F. of their decision by which they have partially upheld the appeal lodged by the club against the FIFA resolution which imposed a sanction forbidding the signing of players for two transfer windows, reducing said sanction to just one period, corresponding to the January 2017 transfer window.

The decision highlights the injustice of the original ban imposed by FIFA, although the club regrets that the CAS lacked the courage to revoke the ruling entirely.
...


I øvrigt:
Funniest thing is that Madrid used the same exact lawyers Barça did for their CAS appeal.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

CAS judge ruled Real's abuses concerning young players were less serious and less numerous than argued by the FIFA judicial bodies
Barça had 10. Initially Madrid had 39. How much "less numerous" were they?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

Det værste ved denne sag er at den endnu engang sætter en tyk streg under hvad penge og magt kan gøre. Alle undrede sig over hvorfor Real var så passive i sidste transfervindue med ban hængende over hovedet.
Inderst inde har de hele tiden vidst at de ville slippe med et vindue, og med alle de sager man ser blæst op i pressen i Spanien mod Barca folk så bliver alt fjernet på kort tid hvis det er en ting der vedrører Real...

Men ja gør kun at jeg i aften vil putte sønnike i Barca sengetøjet og være endnu mere glad en nogensinde for at jeg støtter Barca af hele mit hjerte.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
CAS judge ruled Real's abuses concerning young players were less serious and less numerous than argued by the FIFA judicial bodies
Barça had 10. Initially Madrid had 39. How much "less numerous" were they?
Det er vist rigtig nok, at Barca havde flere sager end Real Madrid. Det er sandsynligvis også grunden til, at FIFA lægger ud med at prøve Barcas sag, da de netop er den største synder.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Burde man egentlig ikke kunne slå begge domme op et sted? altså hvad barca blev dømt for og hvad madrid blev dømt for, så kunne man bedre sammenligne. Hvis barca havde en del flere sager end madrid, så er det jo fair nok at madrids dom bliver reduceret, men ellers vil det jo være en absurd dom.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster