Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

SpillerSomMESSI skrev:
rummenigge skrev:
A$AP skrev:Kan ikke lide Casillas, og har heller aldrig gjort det. Kan stadig huske det han gik ud og sagde at barca ikke burde være stolt over La Masia efter en kamp hvor vi havde 11 la masia spillere på banen, på samme tid. Han havde squ ikke løftet EM trofæet det samme år, eller VM trofæet to år før, havde det ikke været for de spillere.

Have fun in Porto.
Jeg er helt enig. Casillas var en god mand for RM, men det var også især under Peps Barca supremacy at jeg mistede en del for ham.

Raul synes jeg var klart mere respektfuld overfor sine modstandere, sådan som jeg husker det. Af nuværende spillere synes jeg nok at Benz er den mest sympatiske. James og Bale er for nye til at de endnu har trådt rigtig i karakter.
Plus Modric og Isco... Meget sympatiske spillere begge to.
Dem glemte jeg. Enig!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver sgu lidt spændende at se hvad real gør i dette transfervindue. Synes der er ret stille pt. De har hentet casilla i stedet for casillas, casemiro er kommet hjem for at dække tabet af khedira og så har de købt vazquez tilbage.

Tror ikke de får hentet de gea. Og vidal som ellers ville være god på deres midt smutter til bayern. Men hvad tror i at de vil gøre?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

De har jo så også hentet Danilo, men tror faktisk de holder sig lidt i ro i år.


Sent from my iPad using Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:De har jo så også hentet Danilo, men tror faktisk de holder sig lidt i ro i år.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det havde jeg glemt. Men tror han ender på bænken... Hvis de holder sig i ro så tror jeg faktisk de bliver farligere. Og det selvom jeg har på fornemmelsen at ronaldo snart begynder at falde i niveau.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Prøv at smide den på Madridista og se hvordan Kassow reagerer. Hans blinde kærlighed til Florentino, er så latterlig at han hellere vil ofre ti store klubkoryfæer, end at se den visne narrehat af en præsident forsvinde fra hovedstaden. Jeg er ikke glad for Bartomeu, men jeg er til gengæld glad for at vi ikke har Florentino i spidsen af vores klub.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

De skal vel ind og hente en ny angriber ala Chicharito? Eller måske vil man bruge Bale eller Ronaldo på den plads fra tid til anden. Casemiro er god, men er han god nok til at starte inde for dem? Hvis det ikke er tilfældet vil Benitez så fortsætte hvor Ancelotti slap, og bruge en midtbane bestående af James/Isco - Kroos - Modric, eller en 4-2-3-1 eller 4-4-1-1/2

Håber at de holder på Jesé og at de har planer om at han skal være en vigtig mand for holdet, og så må man også gerne holde på Bale, så kan ham og Ronaldo hygge sig. Isco skal bare på bænken indtil han ikke gider mere.. Det bliver interessant og sjovt at se hvad Benitez gør.

I forhold til vores kampe mod dem lige nu, så er jeg rimelig positiv og jeg tror nok at Lucho har lært fra sidste sæsons kamp på Bernabeu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

I træningskampen i går mener jeg at have læst at ronaldo spillede som angriber mens bale blev spillet som 10'er bag ham i en 4-2-3-1. Det bliver spændende at se hvad de gør...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Well, det ville jeg også have gjort, hvis det var fifa.. Håber at det bliver noget han fortsætter med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jep det ville være dumt. Bale kan på ingen måder spille 10'er i spanien og ronaldo er ikke god som angriber. Så det ville være perfekt for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Jep det ville være dumt. Bale kan på ingen måder spille 10'er i spanien og ronaldo er ikke god som angriber. Så det ville være perfekt for os.
Kan han spille 10'er andre steder da?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Jep det ville være dumt. Bale kan på ingen måder spille 10'er i spanien og ronaldo er ikke god som angriber. Så det ville være perfekt for os.
Kan han spille 10'er andre steder da?
Hvis jeg ikke husker forkert så gjorde han det rigtig fint som 10'er (hængende angriber) i sidste sæson hos spurs.

Edit: 11 mål i 13 kampe som off midt hos spurs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Væltede han ikke bare rundt over det hele på banen hos spurs? Han var da ikke 10'er playmaker.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Væltede han ikke bare rundt over det hele på banen hos spurs? Han var da ikke 10'er playmaker.
Som jeg husker det så fik han mere og mere frihed hvilket betød at han til sidst kom ind og spille centralt som 10'er (whoscored har ham til at spille 13 kampe centralt). Før det var han hovedsageligt på kanten.

Men at kalde ham for playmaker er for meget. Han var mere en hængende angriber hvilket også kan ses på hans mål overfor assists på denne position.

Jeg kan så bare ikke se ham få succes som hængende angriber i spanien da der er mindre plads end i england.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Why did your relationship with Florentino end?

For Makelele, for a lack of respect. Florentino doesn’t like black players; he’s not a racist but he doesn’t like them. I also fought with him over Eto’o. Samuel was just as much a galáctico as Figo. He left for the colour of his skin.
http://as.com/diarioas/2015/07/19/engli ... 80375.html

I forlængelse af Piquenbauer's artikel fra før. Rimelig vildt, faktisk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster