Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

rummenigge skrev:
Mander skrev:Jeg tror ikke, at Pérez vil fyre Mourinho efter én sæson. Han er et lige så stort navn som sine spillere, og på et eller andet tidspunkt Real vel forsøge sig med to sæsoner til en træner?
Vi får se, det kan også ske at Atleti (imponerende sæsonstart) vil blive vores største rivaler og ikke den hvide spillerbus :wink: (og hvis det sker kunne oversætteren godt blive fristet af at forlade den synkende skude og overtage efter SAF. Var det 2011 eller 2012 han trak sig tilbage?)
Hvem er SAF? Skriv hele navnet! :(

Jeg håber virkelig på Atleti, har altid været glad for at se dem spille. :)

*edit* Sir Alex Ferguson ?? - i så fald - NEJ TAK. Skal ikke have Mourinho til United! *edit*

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Jamial skrev:
rummenigge skrev:
Mander skrev:Jeg tror ikke, at Pérez vil fyre Mourinho efter én sæson. Han er et lige så stort navn som sine spillere, og på et eller andet tidspunkt Real vel forsøge sig med to sæsoner til en træner?
Vi får se, det kan også ske at Atleti (imponerende sæsonstart) vil blive vores største rivaler og ikke den hvide spillerbus :wink: (og hvis det sker kunne oversætteren godt blive fristet af at forlade den synkende skude og overtage efter SAF. Var det 2011 eller 2012 han trak sig tilbage?)
Hvem er SAF? Skriv hele navnet! :(

Jeg håber virkelig på Atleti, har altid været glad for at se dem spille. :)

*edit* Sir Alex Ferguson ?? - i så fald - NEJ TAK. Skal ikke have Mourinho til United! *edit*
Sorry, op med humøret :wink: Jep, SAF = Sir Alex Ferguson, man er jo vandt til at diskutere med alle de ManU fans her på sitet, Flax, #23, ... :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
Mander skrev:Jeg tror ikke, at Pérez vil fyre Mourinho efter én sæson. Han er et lige så stort navn som sine spillere, og på et eller andet tidspunkt Real vel forsøge sig med to sæsoner til en træner?
Vi får se, det kan også ske at Atleti (imponerende sæsonstart) vil blive vores største rivaler og ikke den hvide spillerbus :wink: (og hvis det sker kunne oversætteren godt blive fristet af at forlade den synkende skude og overtage efter SAF. Var det 2011 eller 2012 han trak sig tilbage?)
Ferguson har ikke givet nogen konkret dato på, hvornår han stopper. Han har sagt, at han vil stoppe, når helbredet ikke er godt nok mere. Så det kunne være i morgen eller om 10 år.

Men pt. er Mourinho en af mine favoritter til at overtage efter Ferguson. Det kræver stil, personlighed, karisma at være manager i en klub som United. Der er også Guus Hiddink, men hvis han kom, ville han ikke være en langvarig løsning, som Mourinho ville være, da Hiddink efterhånden er blevet en del gammel. Guardiola kunne jeg også foretrække, men jeg tror, han ville få det svært ved at håndtere en engelsk presse, som elsker at flække personer, så snart de møder lidt modgang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Jeg stopper med at være United fan hvis Mourinho tager over. Det magter jeg simpelthen ikke.

Desuden stopper Ferguson jo aldrig. Mr Burns?
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Ville det ikke være en ide at gøre det under alle omstændigheder?

Skræmmende, hvor mange Man U sympatisører der render rundt på dette her forum.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

Rivaldo10 skrev:Ville det ikke være en ide at gøre det under alle omstændigheder?

Skræmmende, hvor mange Man U sympatisører der render rundt på dette her forum.
Hvorfor er det skræmmende? Mange af os begyndte at holde med United før vi kan huske. Jeg selv inklusiv. Det er ikke ensbetydende med at jeg er blind, eller dum. Jeg er større fan af Barca end noget andet hold i verden, men hvis jeg skulle vælge et hold i England, blev det Man U.

Jeg synes tilgengæld det er skræmmende, at du stadig prøver at fortælle os hvem vi skal holde med og hvad vi skal tænke. Istedet for at argumentere sagligt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Nu er mit franske godt nok lidt rustent, men ifølge L'Equipe, så køber Tottenham van der Vaart for € 11 mio.

EDIT: Og ifølge andre medier, så bliver det ikke til noget alligevel.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Mon ikke Rivaldo10 siger det med et glimt i øjet, selvom vi ikke kan se ham, ligesom :wink:

I år er min sympati med ManU og Liverpool, selvom Roy Hodgson allerede er ved at gå mig på nerverne, derfor må jeg se hvor længe det holder. Cronaldos afgang har helt klart gjort at jeg bedre kan lide ManU og sågar også spillestilen.

Når men lad os vende tilbage til de hvide. Jeg har en stærk fornemmelse af at Madrid kan få problemer med at klare sig væsentligt bedre end Atleti. Madrids trup er i mine øjne langt fra imponerende:

(Antaget nuværende form)

Casillas 10 - 8 Gea (Valdes 10)
Arbeloa 6 - 7 Ujfalusi (Abidal 8 )
Albiol 6 - 7 Godin (Puyol 9)
Carv/Pepe 7 - 7 Perea (Pique 10)
Ramos 8 - 7 Lopez (Alves 9)
Alonso 8 - 7 Assuncao (Xavi 10)
Kaka/Özil 8 - 8 Reyes (Iniesta 10)
Cronal 9 - 8 Reyes (Messi 10)
Diarra 6 - 7 Thiago (Bisquit/Masch 8 )
Benzema 6 - 9 Kun (Pedro 8 )
Higuain 8 - 10 Forlan (Villa 10)

Madrid tot = 82
Atleti tot = 85
Barca tot = 102

Så må man se hvordan skader vender op og ned på tingene.

Jeg er seriøst ikke imponeret af Madrids hold. Kom med jeres bud.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Antager at den ene Reyes skal være Simão. ;)

Det kan godt være, at lige her og nu (og måske hele sæsonen, hvis Real-spillerne ikke kan sammen/ikke rammer formen) ser Atletico nogenlunde lige så stærke ud som Real, men der er vist ingen tvivl om, at Real er på et højere niveau, hvis de kan få det til at fungere. Ligegyldigt hvor god en form Reyes er i, så er hans topniveau jo ikke det samme som Kakás, og heller ikke lige så højt som Özils, så vidt jeg kan bedømme. Samme med Pepe/Perea, hvor Pepe vist må siges at være bedst af de to, svin eller ej; Alonso noget bedre end Assuncao, osv.

Men det hele kommer naturligvis an på form. Dog kan det ikke udelukkes, at Atletico fyrer hele stabben og sælger halvdelen af spillerne midtvejs i sæsonen, selv hvis de ligger nummer ét.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Antager at den ene Reyes skal være Simão. ;)

Det kan godt være, at lige her og nu (og måske hele sæsonen, hvis Real-spillerne ikke kan sammen/ikke rammer formen) ser Atletico nogenlunde lige så stærke ud som Real, men der er vist ingen tvivl om, at Real er på et højere niveau, hvis de kan få det til at fungere. Ligegyldigt hvor god en form Reyes er i, så er hans topniveau jo ikke det samme som Kakás, og heller ikke lige så højt som Özils, så vidt jeg kan bedømme. Samme med Pepe/Perea, hvor Pepe vist må siges at være bedst af de to, svin eller ej; Alonso noget bedre end Assuncao, osv.

Men det hele kommer naturligvis an på form. Dog kan det ikke udelukkes, at Atletico fyrer hele stabben og sælger halvdelen af spillerne midtvejs i sæsonen, selv hvis de ligger nummer ét.
Ja, jeg mente Simao i stedet for den ene Reyes :wink: men jeg mener begge er 8 værd.

Jeg har mine tvivl om at Kaka nogensinde bliver en 9'er, Özil kan godt blive til en 9'er, men på klub niveau hvor konkurrencen er hårdere end landsholdsniveau så har han stadig meget at bevise.

OK den accepterer jeg, Pepe/Carv får 8 så 8)

Enig, Atleti har mentaliteten imod sig, mens Madrid har den med sig, men lad os nu se hvad der sker som sæsonen skrider frem.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Kaká har været en 9'er, bare ikke i Real. Spørgsmålet er om han kan blive det igen.

Så ser det ud til, at Tottenham får van der Vaart på falderebet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Atleti har også lige solgt Jurado til Schalke, og dvs. at man altså kun har 3 spillere til at dække fløjene - det kan godt gå hen og give problemer senere hen. Men de ser unægtelig stærke ud i år.
Stick to your guns.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Guardiola kunne jeg også foretrække, men jeg tror, han ville få det svært ved at håndtere en engelsk presse, som elsker at flække personer, så snart de møder lidt modgang.
Mig bekendt er pressen i Spanien værre end i England. Der er en langt hyppigere udskiftning af trænere i Spanien end der er i England, så du behøver ikke frygte Guardiolas reaktion overfor pressen. Han har vist flere gange at han er forrygende til at glide af på diverse flappetheder om man vil :P
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

VDV kunne snildt være det næste "Snejder-salg" Real gør sig.

Han var en spiller de i min optik virkelig havde brug for!! Han er mere dødbringende end Ozil som det er lige i øjeblikket, og også mere målfarlig. Dejligt de er kommet af med ham!
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:
# 23 skrev:Guardiola kunne jeg også foretrække, men jeg tror, han ville få det svært ved at håndtere en engelsk presse, som elsker at flække personer, så snart de møder lidt modgang.
Mig bekendt er pressen i Spanien værre end i England. Der er en langt hyppigere udskiftning af trænere i Spanien end der er i England, så du behøver ikke frygte Guardiolas reaktion overfor pressen. Han har vist flere gange at han er forrygende til at glide af på diverse flappetheder om man vil :P
Tja, jeg synes nu mere, at den engelske presse elsker at køre på klubber som Chelsea, United, Liverpool og det engelske landshold. Ferguson har f.eks. heldigvis håndteret tingene godt, selvom der var ekstremt meget negativt fokus i den tid, hvor Roy Keane blev fyret, og de manglende resultater osv.

Jeg mangler stadigvæk at se Guardiola i modgang. Men ingen tvivl om at han er en fantastisk træner inden for management, tillid til sine spillere og taktisk.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster