Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Men når alt kommer til stykket så er elektrikersønnen (Raul) nu ganske sympatisk det er ikke det. Men det er nu aldrig den type spillere jeg som neutral ville glædes over at overvære f.eks på det spanske landshold. Så hellere Guti-typen.
Er du aldrig blevet henrykt af Rauls spil, da han var på toppen?
Hva tror du selv?.. :P Raul har været en goalgetter og en fighter på banen, men underholdende, det kan man ikke just påstå han har været.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:
# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Men når alt kommer til stykket så er elektrikersønnen (Raul) nu ganske sympatisk det er ikke det. Men det er nu aldrig den type spillere jeg som neutral ville glædes over at overvære f.eks på det spanske landshold. Så hellere Guti-typen.
Er du aldrig blevet henrykt af Rauls spil, da han var på toppen?
Hva tror du selv?.. :P Raul har været en goalgetter og en fighter på banen, men underholdende, det kan man ikke just påstå han har været.
Han var da stadigvæk en fornøjelse at se på, fordi han var så god til de ting, han var. Man blev jo henrykt, at han var så vild.

Man behøves sgu da ikke at være Ronaldinho, Messi, Cronaldo, Iniesta, Robinho, Okocha, Quaresma, Zairi, Maradona, Zidane osv. for at være underholdende i min verden. Det kan man være på forskellige måder.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

# 23 skrev: Han var da stadigvæk en fornøjelse at se på, fordi han var så god til de ting, han var. Man blev jo henrykt, at han var så vild.

Man behøves sgu da ikke at være Ronaldinho, Messi, Cronaldo, Iniesta, Robinho, Okocha, Quaresma, Zairi, Maradona, Zidane osv. for at være underholdende i min verden. Det kan man være på forskellige måder.
Hej #23

Raul underholdende? Nej, aldrig.

Det var helt befriende da han ikke blev udtaget til landsholdet og se hvor de har sprudlet lige siden, nu er det UNDERHOLDENDE fodbold Spanien spiller.

At sige at Raul var underholdende er en spøg.

Jeg har personligt aldrig brudt mig om hans spillestil, og jeg har aldrig forstået at han kunne være selvskrevet til at spille i RMD når man så hans konkurrenter gennem tiderne, i en så ambitiøs klub.

Men jeg giver ham kredit for hans fightervilje og hans målnæse... og ikke mindst for at være en SÆRDELES FAIR, sportslig og frem for alt ydmyg spiller.

Det er de dyder der gør at jeg alligevel holder lidt af ham og det gør også at jeg virkelig RESPEKTERER ham.

Men UNDERHOLDENDE... nej nej nej.. Derimod hårdt arbejdende. Han er vel Spaniens svar på Jon Dahl.. Landsholdskæmpe, scorer mange mål og altid hårdt arbejdende.. men UNDERHOLDENDE, nej nej nej.

Du har jo selvfølgelig ret til at synes at han var underholdende i dine øjne.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Jeg mener nu heller ikke at Raul er kendt for sin evner for at underholde, manden har altid været en fighter med en enorm tro på sig selv.

Dog har han altid stået i skyggen af spillere som Figo, Zidane, Ronaldo, Nistelrooy osv., måske er han lidt Madrids svar på Maldini i angrebet og måske den mest værdifulde spiller hos Madrid i nyere tid qua hans lederevner, udholdenhed og evne til at score vigtige mål.

---------

http://www.goal.com/en/news/15/germany/ ... mi-khedira

Så har Real Madrid fået Khedira, en tiltrængt forstærkning til deres midtbane som kronisk bare er ude af form, *host* Kaka *host* Gago *host* Lass *host* (og måske også *host* Dimaria :wink: ...

Jeg tror Alonso og Khedira kan blive en stærk konstellation. Mon ikke vi kan satse på at Mourinhos puta hold bliver et udpræget kontrahold ligesom Chelsea og Inter var det, og som Madrid anno 2009/2010 selvfølgelig også var det.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af mathi »

Så har real købt Carlvalho... Forstår umiddelbart ikke hvorfor man vælger at hente en 32-årig spiller.. Men derer sgu så meget jeg ikke forstår ved den klub.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

mathi skrev:Så har real købt Carlvalho... Forstår umiddelbart ikke hvorfor man vælger at hente en 32-årig spiller.. Men derer sgu så meget jeg ikke forstår ved den klub.
Synes det er fint, med hans spillestil får han jo rødt kort, hver gang han er på banenm i den spanske liga.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

mathi skrev:Så har real købt Carlvalho... Forstår umiddelbart ikke hvorfor man vælger at hente en 32-årig spiller.. Men derer sgu så meget jeg ikke forstår ved den klub.
Mourinho er efterhånden blevet træner, så det er ikke så meget Real Madrid der har hentet ham, men nærmere Mourinho.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af mathi »

Real Madrid har købt Carlvalho uanset hvem der er træner :S

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

mathi skrev:Real Madrid har købt Carlvalho uanset hvem der er træner :S
Okay Gud...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

mathi skrev:Real Madrid har købt Carlvalho uanset hvem der er træner :S
forkert, ganske enkelt :P . Ej det er vel spekulationer, men selvfølgelig er det ikke tilfældigt de henter ham på Mourinhos anmodning.

Har aldrig forstået at en klub som Chelsea fandt ham god nok, nu har real så købt ham, hvilket jo endnu engang viser hvor håbløs den klub efterhånden er blevet. Messi spiser jo den gamle mand til morgenmad
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
mathi skrev:Real Madrid har købt Carlvalho uanset hvem der er træner :S
forkert, ganske enkelt :P . Ej det er vel spekulationer, men selvfølgelig er det ikke tilfældigt de henter ham på Mourinhos anmodning.

Har aldrig forstået at en klub som Chelsea fandt ham god nok, nu har real så købt ham, hvilket jo endnu engang viser hvor håbløs den klub efterhånden er blevet. Messi spiser jo den gamle mand til morgenmad
Cannovaro om igen!
For gammel, langsom og ALT for overvurderet!
Det er IMO good news for os.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Det er vel bare udtryk for, at de har måttet opgive Maicon og at Ramos derfor bliver på backen. Jeg syntes det er et fornuftigt nok køb af Real. De har brug for en rutineret og etableret spiller i første omgang.
Han er formentlig ikke tænkt som Messi-kryptonit, men mere en styrkelse mod de middelhold i La Liga, som Real skal slå.

Uanset hvad de gør, så har de dog det problem, at La Masia er gået amok i en rus af talentfulde spillere, der etablerer sig hos Barca - og i toppen af europæisk fodbold i det hele taget. Real kan efter min mening ikke købe spillere til udligning heraf. Det vel kræve længere tidsramme, og at vores "golden-age" hører op. Barca skal fortsætte som de gør - og Real gør klogt i at nedjustere ambitionerne til næstbedst :P

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Det er lidt sjovt, at ligemeget hvem Real køber, så er de enten middelmådige eller fyld i Jeres øjne? Kan I ikke rose dem, når de laver gode indkøb? Carvalho er IMO et godt, kortsigtet køb, som dermed fjerner lidt af det stress, som Madrid-ledelsen og Mourinho skulle igennem, hvis de skulle til at hente nogle yngre midterforsvar som David Luiz og andre, som de har været interesseret i.

Nu har de derimod hentet en rutineret, dygtig centerback, som har så meget erfaring. Han har været/er en fantastisk forsvarsspiller, og hans taktiske sans og overblik er fantastisk. Hans forsvarsegenskaber er indiskutable, men han har desværre været en del skadet det seneste, men når han er i form, så er han altså en fandme dygtig midterforsvar. Ham og Terry var fantastiske sammen i deres tid med Mourinho i deres ligatitler i 05 og 06.

Hvis I anser Carvalho som gammel og færdig, hvad er Puyol så? Puyol er en måned ældre end Carvalho endda. Er han også gammel og færdig? Nej vel?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

# 23 skrev:Hvis I anser Carvalho som gammel og færdig, hvad er Puyol så? Puyol er en måned ældre end Carvalho endda. Er han også gammel og færdig? Nej vel?
Nej, Puyol er bare hverken overvurderet eller skadet. Plus han har lige vist sit høje niveau i ligaen sidste år og til Vm som en af de aller bedste midter forsvarere i verden.

Puyol er bare lige NU! - Selvom det er hans efterår
Cavalho er bare igår! Det er navnet ikke præstaionerne nu. Plus han spiller brutalt i forhold til Puyol, IMO.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Det er lidt sjovt, at ligemeget hvem Real køber, så er de enten middelmådige eller fyld i Jeres øjne? Kan I ikke rose dem, når de laver gode indkøb? Carvalho er IMO et godt, kortsigtet køb, som dermed fjerner lidt af det stress, som Madrid-ledelsen og Mourinho skulle igennem, hvis de skulle til at hente nogle yngre midterforsvar som David Luiz og andre, som de har været interesseret i.

Nu har de derimod hentet en rutineret, dygtig centerback, som har så meget erfaring. Han har været/er en fantastisk forsvarsspiller, og hans taktiske sans og overblik er fantastisk. Hans forsvarsegenskaber er indiskutable, men han har desværre været en del skadet det seneste, men når han er i form, så er han altså en fandme dygtig midterforsvar. Ham og Terry var fantastiske sammen i deres tid med Mourinho i deres ligatitler i 05 og 06.

Hvis I anser Carvalho som gammel og færdig, hvad er Puyol så? Puyol er en måned ældre end Carvalho endda. Er han også gammel og færdig? Nej vel?
Et maerkeligt argument synes jeg. Ingen er vel bange for at rose dem, saafremt de laver en god handel. Jeg er ikke saa sikker paa at Carvalho er en god handel. Som du selv skriver, saa er hans bedste saeson i 05/06. Man kan jo ikke bruge det til noget? Det burde vaere hans nuvaerende form, som skal afgoere om han er en god handel eller ej. faktum er at han har vaeret meget skadet paa det seneste, og han har heller ikke vaeret fantastisk i de kampe jeg har set ham. Jeg synes han er langsom og samtidig meget haardtspillende i sit spil, en kombination der kun kan give ham problemer i La Liga. Der er for mange spoergsmaalstegn ved ham, derfor kan man vel heller ikke rose Real for den handel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster