Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Han er ikke nogen galactico. Det var heller ikke det jeg mente. Men han er et navn. Det er som om Real læser aviser og byder på alt der hypes op. Jeg har set nogle af De Marias aktioner og har ikke været synderligt imponeret. Til VM mener jeg han direkte har været elendig. Tvivlen kan kun komme ham til gode.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Han lan kun overraske efter det som jeg har set....
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Nu er Di María Morinhos første køb. Næste køb ser ud til at være Maicon, og Kolarov tror jeg også, at han bliver købt. Coentrao kan være en alternativt. Så må forsvarskæden være på sin plads.

Næste stop må være midtbanen.

Og det er ikke nogen hemmelighed, at Real Madrid er lidt tynde på oprydder-rollen. M. Diarra har aldrig været sig selv siden afgangen fra Lyon, hvor han var fantastisk, og Lass er muligvis snart pensioneret fodboldspiller og Xabi Alonso er ikke nogen oprydder som så.

Hvem tror I så, at de henter?

Hvis de henter Gerrard, så griner jeg lidt. De mangler en oprydder. Capoue fra Toulouse, Chelseas Essien, Toure fra Jer, hvis Real var frække, Cambiasso, som Mourinho er glad for. Hvis de bliver hentet, så ser det ud til, at man har fat i den lange ende.

Og ja, angrebet er ikke dårligt, når man havde en angrebsduo med 61 mål tilsammen.

Jeg må sige, at jeg glæder mig til El Clasico-opgørerne i år end jeg plejer at gøre.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Så skulle Real Madrid eftersigende have sikret sig Getafe's kantspiller Pedro León. Desværre, både fordi han er en dygtig spiller, men mest fordi at han kommer til at spille sit talent på deres bænk. Synd.
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Så skulle Real Madrid eftersigende have sikret sig Getafe's kantspiller Pedro León. Desværre, både fordi han er en dygtig spiller, men mest fordi at han kommer til at spille sit talent på deres bænk. Synd.
Nu er det blevet bekræftet. Det er en dygtig spiller, de har hentet, og jeg tror, han kan blive en stor spiller hos dem. I hvert fald under Mourinho, for han har et godt øje til den slags spillere. Synes han minder en del om Joe Cole, der spillede under Mourinho under Chelsea-tiden, hvor jeg synes, at han var en af de bedste kantspillere i verden dengang.

Det krydrer Real en del, at de har henter spanske spillere. Albiol, Canales og nu Pedro Leon.

Glæder mig uendelig meget til El Clasico i år!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, og Quaresma og Mancini. Synes ikke, at han er noget specielt, som alle deres indkøb i år. Di Maria, Canales og Pedro Leon er ikke de spillere, som jeg kunne forestille mig ville betyde specielt meget i kampen om mesterskabet i næste sæson.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Nu er de jo også tiltænkt roller som kvalificerede breddespillere, ligesom vi har købt Adriano. Sådanne køb er jo ufattelig vigtige i det lange løb. De er ikke nødvendigvis førstevalg, men en god bred trup er livsvigtig over en lang sæson - og derfor kan sådanne køb få en stor betydning alligevel.

Madrid ser stærkere ud end sidste år, ingen tvivl om det, men de når nok ikke 96 point igen.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Pieyanthikos skrev:Nu er de jo også tiltænkt roller som kvalificerede breddespillere, ligesom vi har købt Adriano. Sådanne køb er jo ufattelig vigtige i det lange løb. De er ikke nødvendigvis førstevalg, men en god bred trup er livsvigtig over en lang sæson - og derfor kan sådanne køb få en stor betydning alligevel.

Madrid ser stærkere ud end sidste år, ingen tvivl om det, men de når nok ikke 96 point igen.
Jeg forudser bare at oversætterens taktik vil have en ødelæggende indflydelse på spillernes motivation. Hvis de skal spille destruktivt bold på Est. Barnebæ kommer de hvide tørklæder op i en fart og Perez bryder ind og vil diktere hvilke spillere der skal spille, samt system og taktik.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Pieyanthikos;

Jo, det kan der være noget om, men som jeg skrev tidligere, så tror jeg ikke lige præcis de bliver udslagendegivende for et evt. mesterskab. Men jeg kan jo tage fejl. Breddespillere er godt, helt bestemt, men det har ikke hjulpet Franco CF før i tiden, senest så sent som i sidste sæson, hvor de havde en noget bredere trup end FC Barcelona.

eldurum

Re: Real Madrid

Indlæg af eldurum »

Hej hej , Raul og Guti...

Ved ikke om det er bestemt positivt eller negativt at de forlader klubben. Raul giver sig altid 100%, mens guti altid kan tage en kanin op af hatten. Deres trup bliver ihvertfald smallere. Dog kan man nu frygte at de vil hente endnu bedre breddespillere ind, selvom jeg tror det bliver svært.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

eldurum skrev:Hej hej , Raul og Guti...

Ved ikke om det er bestemt positivt eller negativt at de forlader klubben. Raul giver sig altid 100%, mens guti altid kan tage en kanin op af hatten. Deres trup bliver ihvertfald smallere. Dog kan man nu frygte at de vil hente endnu bedre breddespillere ind, selvom jeg tror det bliver svært.
Utroligt at man kan lade Guti gå. Manden har et gudsbenådet teknik og overblik, og jeg tror, at han under Mourinho ville have blomstret mere. Men okay, 24 år i den samme klub kan godt give en tanker om nye udfordringer. Men han ville have været en fantastisk breddespiller. De burde hellere have solgt megafloppet, Kaka.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Fantastisk at de er væk. Glæder mig stadig over, at de ikke havde nogen andel i EM og VM-triumfen. At Raul ikke bliver alletiders topscorer i den spanske liga eller landshold.

Han var godt nok en alibispiller i de næste par sæsoner. Guti var derimod en fryd for øjet når det gik godt, men det var alt alt for sjældent. Derfor han aldrig nogensinde vil nævnes blandt de bedre midtbanespillere i dette årti. 14 kampe på landsholdet fortæller ligeledes lidt om hans manglende evner, når det virkelig gælder.

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Nu hvor Raul er væk, så afhænger meget jo af Casillas som kulturbærer i Real, altså han skal få luksusdrengene til at tage trabajohandskerne på. Men han har ikke været særlig udslagsgivende i et stykke tid, altså Raul, og hvor meget gennemslagskraft han ville have næste sæson er måske tvivlsomt.

At Guti forlader dem, det er vel først og fremmest Gutis ønske. Hvor mange gange er manden ikke blevet skiftet ind de seneste år, og har hevet tre point ud af en kamp, som var gået i hårknude? Synes hans afleveringer har været essentiel får deres point høst de senere år.

Med Morinho, så starter der måske lidt en år nul. Det er svært at sige, om disse to havde været en fordel eller ulempe for Morinho. Tror faktisk Guti og Morinho kunne give kontroverser, hvorimod Raul altid virker til at være holdets og klubbens mand.
Tror det på den lange bane er nemmere for Morinho, at gøre hans ting uden de to gamle koryfærer.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Men når alt kommer til stykket så er elektrikersønnen (Raul) nu ganske sympatisk det er ikke det. Men det er nu aldrig den type spillere jeg som neutral ville glædes over at overvære f.eks på det spanske landshold. Så hellere Guti-typen.

Interessant er det dog at Raul har spillet 16 sæsoner for Franco CF, mens Xavi har spillet 4 færre og kun har vundet 1 mesterskab færre. Og Xavi var vel og mærke en del af 1999-2004 teamet, der mildest talt ikke var det mest vindende takket være Gasparts hovedløse indkøb og ledelse af klubben. :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Men når alt kommer til stykket så er elektrikersønnen (Raul) nu ganske sympatisk det er ikke det. Men det er nu aldrig den type spillere jeg som neutral ville glædes over at overvære f.eks på det spanske landshold. Så hellere Guti-typen.
Er du aldrig blevet henrykt af Rauls spil, da han var på toppen?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster