Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Men har de overhovedet plads til Maicon? Skal Sergio Ramos så sælges? Og har de plads til Milito? Ryger Higuain så nu? Det giver jo ingen mening. Fatter slet ikke hvorfor Madrid tænker på den måde. Det er jo til grin. De skal da hellere forstærke sig der hvor de har brug for det.

Jeg mener de mangler en venstreback og to midtbanespillere. Mere skal der ikke til. Det er fuldstændigt latterligt at betale så mange penge for at skifte en rigtig god spiller ud med en ligeså god.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Mes Que Un Club skrev:Men har de overhovedet plads til Maicon? Skal Sergio Ramos så sælges? Og har de plads til Milito? Ryger Higuain så nu? Det giver jo ingen mening. Fatter slet ikke hvorfor Madrid tænker på den måde. Det er jo til grin. De skal da hellere forstærke sig der hvor de har brug for det.

Jeg mener de mangler en venstreback og to midtbanespillere. Mere skal der ikke til. Det er fuldstændigt latterligt at betale så mange penge for at skifte en rigtig god spiller ud med en ligeså god.
Kan være de ønsker Ramos og Pepe centralt, Albiol har ikke været den bedste for dem på den position.
Allez...

B-Lund93

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Lund93 »

real madrid er et af de dårligste hold i den spanske liga.... de sejre de får er pga de afgørende spillere som ronaldo, kaka etc som de nu har, hvis de ikke havde så mange penge som de har nu ville de være på den.. (godt eksempel sæsonen 08/09 ....

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

B-Lund93 skrev:real madrid er et af de dårligste hold i den spanske liga.... de sejre de får er pga de afgørende spillere som ronaldo, kaka etc som de nu har, hvis de ikke havde så mange penge som de har nu ville de være på den.. (godt eksempel sæsonen 08/09 ....
De er et godt hold. Barcelona vinder også pga. vigtige spillere som Messi, Xavi, etc.
Barcelona er bare bedre. Det er ikke for at forsvare Madrid, men dit indlæg kan jeg ikke tage særiøst.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af soul_pitcher »

emo skrev:
Mes Que Un Club skrev:Men har de overhovedet plads til Maicon? Skal Sergio Ramos så sælges? Og har de plads til Milito? Ryger Higuain så nu? Det giver jo ingen mening. Fatter slet ikke hvorfor Madrid tænker på den måde. Det er jo til grin. De skal da hellere forstærke sig der hvor de har brug for det.

Jeg mener de mangler en venstreback og to midtbanespillere. Mere skal der ikke til. Det er fuldstændigt latterligt at betale så mange penge for at skifte en rigtig god spiller ud med en ligeså god.
Kan være de ønsker Ramos og Pepe centralt, Albiol har ikke været den bedste for dem på den position.
Ramos i midten? Ville hellere foretrække Albiol.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jeg ville ikke, ikke som han har spillet i år. Har set for tung ud imod spillere og hold der spiller langs jorden. Ramos centralt har jeg alt ment var hans normale placering. Hans offensive kvaliteter har jeg længe beundret ude på kanten, men han er også blevet overrumplet på den position. Men en kamp mellem Ramos elle Albiol centralt, ville jeg til hver en tid vælge Ramos, da han er hurtigere, orienteringsstærk, og kan føre bolden et stykke op af banen forsvarligt da han har sin hurtighed til at kompensere for eventuelle fejl.

:D
Allez...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Til gengæld har Ramos koncentrationsniveauet som en 5-årig, her er Albiol nok noget mere disciplineret.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Real Madrid er ikke hvilken som helst fodboldklub. De er helt unikke. De ønsker ikke kontinuitet. Der er tale om alletiders mest vindende klub - kongeklubben, så de vil have de største stjerner. Det er ikke en fodboldklub, men en forretning som lever af eksponering. Desværre halter deres sportslige projekt bagefter i øjeblikket, hvilket gør at de ikke sælger helt så mange trøjer som tidligere. Dette er selvfølgelig ærgeligt, men på den anden side er det jo også en god grund til at score nogle overskrifter ved at foretage nogle nye galaktiske indkøb. Enhver anden klub havde beholdt Pellegrini. Han har gjort det umulige, nemlig at få flere points end nogensinde samt hvad mere utroligt er - at få Madrid til at spille godt. Jeg mener faktisk aldrig i min tid som Barca-fan at have set dem spille bedre. Men Mourinho er skræddersyet til Madrid. Desværre tror jeg ikke der er plads til så stor en træner særlig længe. Og som Barca-fan kan jeg ikke vente med at vinde mesterskabet foran ham. Ja, Mourinho, hvis du ønsker at vinde mesterskabet i alle de store europæiske ligaer, så forbered dig på at blive i Spanien i lang tid.
Visca el Barca

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Enig i det første du skriver men at de ligefrem har spillet godt, måske bedre end meget længe, det er jeg langt fra enig i. Pellegrini ser ud til at have gjort det bedre end forventet, selvom mange spåede dem trofæ i CL og liga, så kunne jeg aldrig se det ske. De har haft ét fundementalt problem meget længe og det er at være dominerende mod tophold i Europa. Har man ikke dét, så har man ikke det der skal til.

Ser man bort fra Barca så har Real været overlegne i ligaen, men med alle de store navne de har købt ind så er det ikke så svært at slå Valladolid, Coruna, Atletico osv. Real har haft denne "success" fordi spillermaterialet var noget bedre end hos de øvrige hold. Men for at slå de bedste og i dette tilfælde det nok bedst spillende hold nogensinde, skal der mere til. Først og fremmest kontinuitet og det at spille som et hold. Og det er her Mourinho kommer ind. Kontinuitet kan han af naturlige årsager ikke klare med ét, men holdånd, det skal de nok få. Jeg er dog uenig i at han er skrædder syet til dem. Nok er Madrid et solidt kontra og direkte spillende hold, noget som passer Mourinho godt, men klubben ønsker at spille offensivt og underholdende. Det eneste underholdende ved Mourinhos ankomst bliver det drama han skaber med div. presse udtalelser og det psykologiske spil han vil prøve at køre mod os.

Mourinho er blot den nye Capello. Han kommer udelukkende så Real igen skal få et trofæ. Lad os se om han er lige så god som Capello der kom en enkel sæson, i to omgange vandt ligaen og efterfølgende blev fyret.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Nu er der kommet to nye navne til rygtebørsen, som kædes sammen med Real Madrid. Det er Ashley Cole og Mikael Essien.

Hvis de får de to, så vil jeg mene, at de er på rette vej. Reals offensiv fejler som så ikke noget, hvorimod defensiven ofte har sejlet. For når Ronaldo eller Higuain har bombet, så scorer de andre bare lige så mange mål. Det er vigtigt for et offensivt indstilelt hold, at man også kan forsvare.

Jeg tror, at Mourinho handler fornuftigt, forstået på den måde, at han først og fremmest vil forstærke defensiven plus en kant. Real Madrid mangler en decideret kant, og her snakkes der om Angel di Maria, som er særdeles spændende fodboldspiller, men om han har det mentale på plads for at slå igennem finder vi ud af. Der er også tale om Fabio Coentrao fra Benfica.

Jeg tror at følgende opstilling bliver en realitet til næste sæson.

---------------- Casillas ----------------
- Maicon - Ramos - Pepe - Cole -
--------- Essien - Xabi Alonso ---------
Ronaldo - Van der Vaart - Di Maria
---------------- Higuain ----------------

Om ovenstående hold kan blive en trussel, finder vi ud af, men hvis det bliver en realitet, så bliver El Clasico nogle vilde kampe. Jeg glæder mig allerede til El Clasico. GLæder mig til at se, hvordan Pep, den ydmyge, vil være over for den arrogante og rapkæftede, Mourinho, der altid er god for en kontroversiel kommentar.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Du tror vel ikke paa at Franco CF kan hente Di Maria, Essien, Cole og Maicon på 1 sæson? De har en kæmpe gæld og de har selv udtalt at de ikke kan bruge mere end 80 mio euro netto i år, da de skylder bankerne alt for mange penge i forvejen.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

# 23 skrev:Nu er der kommet to nye navne til rygtebørsen, som kædes sammen med Real Madrid. Det er Ashley Cole og Mikael Essien.

Hvis de får de to, så vil jeg mene, at de er på rette vej. Reals offensiv fejler som så ikke noget, hvorimod defensiven ofte har sejlet. For når Ronaldo eller Higuain har bombet, så scorer de andre bare lige så mange mål. Det er vigtigt for et offensivt indstilelt hold, at man også kan forsvare.

Jeg tror, at Mourinho handler fornuftigt, forstået på den måde, at han først og fremmest vil forstærke defensiven plus en kant. Real Madrid mangler en decideret kant, og her snakkes der om Angel di Maria, som er særdeles spændende fodboldspiller, men om han har det mentale på plads for at slå igennem finder vi ud af. Der er også tale om Fabio Coentrao fra Benfica.

Jeg tror at følgende opstilling bliver en realitet til næste sæson.

---------------- Casillas ----------------
- Maicon - Ramos - Pepe - Cole -
--------- Essien - Xabi Alonso ---------
Ronaldo - Van der Vaart - Di Maria
---------------- Higuain ----------------

Om ovenstående hold kan blive en trussel, finder vi ud af, men hvis det bliver en realitet, så bliver El Clasico nogle vilde kampe. Jeg glæder mig allerede til El Clasico. GLæder mig til at se, hvordan Pep, den ydmyge, vil være over for den arrogante og rapkæftede, Mourinho, der altid er god for en kontroversiel kommentar.
Tror næppe, at Chelsea slipper både Cole og Essien samme sommer....men; Chelsea er ude efter Touré, og hvad skal de bruge ham til? Hmm, lugter lidt af et Essien salg. Cole er jeg ret sikker på bliver solgt, da han simpelthen ikke kan klare alle hans personlige problemer i England.

Men den fire backs kæde, er den ikke for offensive? Altså, Maicon er ikke en spiller, der holder sig tilbage, det gør Cole heller ikke. Ramos er heller ikke den bedste rent defensivt. Men Essien er der, og han plejer at være god defensivt - efter min mening verdens bedste DM.

Hvad vil du gøre med Kaka? Selvom han ikke har spillet særligt god, så tror jeg stadig, at han starter inde.

Derudover har Real MAX 80 millioner euro til transfer.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Du tror vel ikke paa at Franco CF kan hente Di Maria, Essien, Cole og Maicon på 1 sæson? De har en kæmpe gæld og de har selv udtalt at de ikke kan bruge mere end 80 mio euro netto i år, da de skylder bankerne alt for mange penge i forvejen.
Jeg har efterhånden lært, at man aldrig skal sige aldrig med Real. Lige pludselig har de med garanti lavet en privataftale med en oliesheik, der lige spytter 200 mio. £ ind, og så kender vi og resten af fodboldverdenen, hvad der vil ske.

Men rygterne siger, at Mourinho får 850 mio. kr. til rådighed. Hvis det er rigtigt, kan de sagtens hente dem, jeg har nævnt. Real har udover det, nogle spillere i fyld, de kan inkludere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Chelsea (eller Abramovich) er LANGT rigere end Franco CF, så kan ikke se, hvorfor Chelsea skulle sælge Cole og Essien.

Di Maria er bestemt muligt og ligeså Maicon.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

@ Raman93

Chelsea skal til at lave generationsskifte, og det diskuteres i medierne, at spillere som Ashley Cole, Belletti, Michael Ballack, Joe Cole er fortid i klubben, idet Chelsea vil inkludere nogle af akademiets spillere i truppen. Desuden er de ovennævnte spillere nogle lønslugere, så et køb af Ashley Cole er ikke så svær alligevel.

Så derfor kan Toure være en erstatning for Ballack, da man gerne vil have spillere med nogle år tilbage, og med mulige option for videreslag, hvis det skulle ende helt galt. De vil ikke lave en Andriy Shevchenko igen.

Nårh ja, jeg havde helt glemt Kaka. Det kan kun gøre holdopstillingen bedre, men han har jo ikke ligefrem brilleret hos Real i år, men om det har skyldtes hans mange småskavanker, finder vi ud af næste sæson.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster