Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Kaavi,

jeg tror folk mener at det ville være bedre hvis der var flere hold med i topstriden om første pladsen, ligesom i gamle dage hvor vi havde valencia og atl madrid med i kampen om første og anden pladsen.

Det vil jo helt klart være bedre for den spanske liga generelt.

Men det er da klart, at den hardcore barca/rma fan, vil have så lidt konkurrence som muligt i bestræbelserne for at nå mesterskabet - det siger jo sig selv, hehe
Próxima Estación.... Parallel!

kaavi

Re: Real Madrid

Indlæg af kaavi »

Der bliver dog lagt op til at de andre hold gerne skulle være bedre, for at vinde deres kamp imod Real - og det argument forstår jeg ikke :)

Det med at det ville være en fordel hvis der var flere hold med i kampen om første pladsen, er lidt en to-sidet sag.

På den ene side er jeg helt enig, og det ville helt sikkert gøre ligaen mere interessant.
På den anden side ville det nok kræve en anden TV-aftale end de køre med i spanien, og så kan der vinkes farvel til de fantastiske TV-aftale som både RM og Barca har. Så ville man få de penge delt mere ud på de andre hold, ligesom de gør i mange andre lande.

De penge ser jeg nødigt at min klub skal give til de andre klubber - jeg ved ikke med jer? :)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg ser Barca som et bedre hold end Real (på trods af de to holds nuværende form). Hvis der var flere skarpe og gode hold i ligaen i år ville det ramme Real hårdere end Barca, og dermed ville der være større afstand mellem dem. Derfor.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

.
Senest rettet af Rivaldo10 fre mar 26, 2010 8:37 pm, rettet i alt 1 gang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... g-wrong-i-

Indrømmer sine fejl, respekt for det. Stadig en af de få sympatiske spillere på den anden side (og muligvis den mest sympatiske).

Stadig en forfærdelig reaktion på en fair tackling, men i det mindste kan han selv efterfølgende se, at han tog fejl.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Fantomet »

Se deres fans med grim fjæs

Billede

deho

Re: Real Madrid

Indlæg af deho »

Så lige den her på RM-forum... det er sq meget sjovt - det må man give dem..

Håber Atletico kan tage sig lidt sammen og ikke give RM 3 points uden modstand...
---------

Real Madrid is scheduled to play Atleti and the players have no desire to play them. "C'mon coach, we beat them all the time, they're no competition for us."

The coach responds, "we have to play them or we'll forfeit the points."

"How about we send Sergio Ramos by himself? He can take them on coach."

"OK. Sergio... you're playing Atleti by yourself."

The rest of the team heads to a pool hall to have some beer, shoot some pool and watch the game on TV. At halftime they decide to finally look at the score. They see: Real Madrid 1 - Atleti 0; Sergio Ramos (m. 15)

Shouts of "that a boy!!" and "bien Sergio" ring out. An hour later they look at the score again and see: RM 1 - Atleti 1; Sergio Ramos (m.15) and Fernando Torres (min. 93)

"Oh shiit! Let's head back to the Bernabeu to see what happened."

The players arrive only to find Sergio Ramos shaking his head in disbelief.

"What happened Sergio? What happened."

"I'm sorry guys. I blew. We were up 1-0. I had the game under control and then that f'n ref sent me off in the 60th minute!"

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

hahahahahaha den var sQ fin nok, og ikke mindst realistisk.. ATM lægger sig jo uden kamp hver evig eneste gang. Er sygt at se på.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

MÅÅÅÅL! Sådan Reyes! Du er tilgivet for vores kamp mod jer, hvis I vinder!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Bare det ikke er et for tidligt mål. Hold den nu gutter.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Jeg sidder med et stream der hoster og hakker. Jeg har fanget at Atletico er foran (smukt!) med en enkelt pind, men hvordan spiller de ellers?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Ikke specielt godt. Svært ved at holde på bolden, og de par gange, hvor de har haft muligheden for at være virkelig farlige på kontra, har den afgørende aflevering ikke været god nok.

Til gengæld spiller Real heller ikke særlig godt. Cronaldos venstreben er fuldstændig dødt, og han ser i hvert fald ikke mere beggebenet ud end vores lille argentiner, hvis nogen ellers skulle mene det.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Tak. Det er svært helt at tro på at den kan holde hjem (jeg begik den fejl at glæde mig for tidligt i Sevilla-kampen), men man har da så sandelig lov at håbe. For en gangs skyld er jeg på din side, Forlan.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Haha.... Cristiano. Hvis det havde været Messi havde alle svinet hans hovedstøds færdigheder til.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Messi er bare bedre, det ses jo tydeligt!

Men lorte ATM der begynder at lægge sig. De pakker sig jo ned. Det kan de ikke i yderligere 45 min.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster